Zamena dvogrlog karburatora na jednogrli

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Vasimir
    CBC Početnik
    • 05.11.2007
    • 5
    • Beograd

    Zamena dvogrlog karburatora na jednogrli

    Imam dvogrli karburator na Jugu 60 sa ugradjenim plinom i hoću da ga prpravim na jednogrli. Šta sve moram da kupim i zamenim. Help me!
  • Djolee
    CBC Veteran
    • 03.04.2006
    • 160
    • Nis

    #2
    Pa karburator i mikser,mada u taj jednogrli moze da se ubusi dizna.Treba ti valjda i kuciste filtera za vazduh.A sto bi to radio?Ako vozis kako treba potrosnja sa dvogrlim ne mora uopste da bude veca,a opet kad hoces da ga nagazis imaces malo vise snage.

    Comment

    • mirdza
      CBC Senator XXL
      • 14.03.2005
      • 2437
      • Katowice (PL) / Banja Luka
      • AGP / W126

      #3
      Re: Zamena dvogrlog karburatora na jednogrli

      Originally posted by Vasimir
      Imam dvogrli karburator na Jugu 60 sa ugradjenim plinom i hoću da ga prpravim na jednogrli.
      A zasto to zelis da uradis? Ne vidim smisao unazadjivanja auta...
      Zovem se Miroslav i pravim igračke.

      Comment

      • Uros Piperski
        CBC Senator XXL
        • 31.01.2005
        • 2978
        • Beograd

        #4
        Usisna grana, karburator, kuciste filtera, filter.

        Pogledaj prvo OVAJ link i upisi se.


        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #5
          I ako budes hteo da menjas...sigurno o ovde ima dobrovoljaca da daju svoj jednogrli i sve sto ide uz to za tvoj dvogrli
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • shadow
            CBC Senator XXL
            • 23.09.2005
            • 555
            • Beograd

            #6
            IMA!
            My crew is all fired up
            Y'all better just wise up

            Comment

            • Vasimir
              CBC Početnik
              • 05.11.2007
              • 5
              • Beograd

              #7
              Dvogrli karburator bih zamenio zato sto mnogo troši. Štrlovao mi je kompjuterski majstor iz Mirijeva 2 puta i ne znam više šta da radim.
              Ako ima dobar servis koji bi mogao da mi kvalitetno podesi potrošnju onda ne bih menjao karburator. Ako neko ima sugestiju u tom smislu moj e-mail je lord@kbcnet.co.yu.
              U svakom slučaju hvala svima na odgovorima i sugestijama, uz izvinjenje što nisam odmah odgovorio jer sam bio otsutan.

              Comment

              • Miljan
                CBC Senator XXL
                • 18.01.2006
                • 459
                • Nis

                #8
                Tebi verovatno ne valja termovakuumski prekidac ili automatski sauh, zato mnogo trosi.
                Jel radi kako treba, kad ga upalis radi kratko na oko 2500-3000 obrtaja, pa obori na 1400-1500 dok se ne zagreje malo, dok kazaljka ne izadje iz plavog polja ?

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #9
                  Cega mnogo trosi, plina, benzina?
                  Koliko trosi?
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • Vasimir
                    CBC Početnik
                    • 05.11.2007
                    • 5
                    • Beograd

                    #10
                    Pre podešavanja kod Mirijevca trošio je 10 - 11 u gradu i 8 na otvoreno plina. Posle podešavanja kompjuterskog potrošnja je oko 12 na otvorenom i još više u gradu. Posle drugog podešavanja potrošnja je oko 10 na otvorenom i oko 12 -13 u gradu. Ler gas mi je visok i ne mogu da ga podesim dobro a da se ne gasi pogotovu kad je hladan.

                    Comment

                    • Vasimir
                      CBC Početnik
                      • 05.11.2007
                      • 5
                      • Beograd

                      #11
                      Ne rekoh da ne menja broj obrtaja značajno posle podizanja temperature. U principu broj obrtaja mu je dosta visok.

                      Comment

                      • M-power
                        Moderator
                        • 10.01.2005
                        • 10060
                        • Bg; Banovo Brdo
                        • CorsaC, astra H,

                        #12
                        Nadam se da ti je filter vazduha skoro pa nov jer vec posle 3,4 hiljade km potrosnja poraste 2,3 L
                        To date there has never been a faster car built for the public road and,
                        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                        Comment

                        • Miljan
                          CBC Senator XXL
                          • 18.01.2006
                          • 459
                          • Nis

                          #13
                          Originally posted by Vasimir
                          Ne rekoh da ne menja broj obrtaja značajno posle podizanja temperature. U principu broj obrtaja mu je dosta visok.
                          Kazem ja, to ti je problem, cesto se desava kod tih karburatora. Verovatno je crkao termovakuumski ventil, njega ces da nadjes na sveti nikad , jedino da zoves da ti posalju direktno iz fabrike, ili da iskljucis kicker, pa da ga onda nastelujes, ali ce se mozda gasiti kad je hladan.

                          Jel radi automatski sauh ?

                          Comment

                          • Vidan KV
                            CBC Senator XXL
                            • 24.10.2007
                            • 432
                            • Kraljevo
                            • vozim onaj koji trenutno ima više goriva

                            #14
                            Termovakumski nema ni fabrici...100%...pozz!

                            Comment

                            • Vasimir
                              CBC Početnik
                              • 05.11.2007
                              • 5
                              • Beograd

                              #15
                              Filter za vazduh nov novcat.
                              Pa po svemu sudeci do kraja cu, ako mi majstor za karburatore potvrdi kvar, ipak ugraditi na[ jeftini jednogrli karburator.
                              Svima puno hvala i srdacan pozdrav.

                              Comment

                              Working...
                              X