To je stock motor, nije cackan uopste, klasika, 2.2 Vtec...Ali je ipak upgrade u odnosu na njegov serijski 2.0...
Swap F20Z1/Z2 (F22B1) sa Prelude H22
Collapse
X
-
E jos kad bi mogao da se registruje na 2.0 ja bi ga odma uzeo i krknuo u facorda.www.hondaclub.co.rs = SeXution - Revolution - Hondaution =
Comment
-
-
Moram da pitam. Ja sam posteno dete sa sela i ne razumem se u te gradske fazone.
www.hondaclub.co.rs = SeXution - Revolution - Hondaution =
Comment
-
-
Moze, bitno je da imas sve bitne delove, kao i da fizicki moze da stane...Originally posted by nikolicji
Dal bi shta moglo da se upakuje kod mene. =]
Mislim neki 2.0i. Ili neki, manji, noviji, vecje snage. 
A zavisi koja je snaga u pitanju...Jer veca snaga zahteva i bolje kocnice, oslanjanje, itd...
A nije to tako lako, nisu to lego kocke, kod nekih kola, koja su slicna, lako je, ali krupnije prerade zahtevaju vise vremena i umetnickog rada...A pitanje jel se taj rad moze naplatiti..
Comment
-
-
Dozvoljavam jedino Predsedniku da ga pazari dok se ja razmisljam.
Inace predsednik za 150e moze da se registruje na 1.6
Ne lupam, znam coveka koji to za tu cifru radi.
Iskreno, citam ovih dana na netu. Jedino cega se plasim je to da sa tim motorom mozda neshto ne valja, a nije u autu da se izmeri kompresija itd. Nije mi mala cifra od ~1000+ eura za neko zezanje i na kraju nishta, pa da bi se vratio na staro jos 50% tih para, a usput da racunamo da ne izbije neko sra**.
Comment
-

Comment