bypass za Eaton m62 kompresor!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kennman
    CBC Početnik
    • 26.09.2007
    • 6
    • slovenija

    bypass za Eaton m62 kompresor!

    Pozdrav svima! Vozim Hyundai accent, sa 2.0 motorom od coupea i Eaton m62 intercooled kompresorom.
    I crko mi je bypass- uopste mi ga ne otvara, nego je skroz zatvoren, pa i u leru kompresor fila.
    evo ovako izgleda bypass:

    pa ako neko zna, gde da ga nabavim, MOLIM vas, recite mi!!
    pozdrav iz Slovenije

    Igor
  • Uros Piperski
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2005
    • 2978
    • Beograd

    #2
    Nadji staru pumpu za benzin od juga, onu sa srafovima koja moze da se otvori. Sa gornje strane prikaci crevo sa usisne grane (kao i na ovom ventilu) a donju stranu povezi sa polugom na leptiru. onda tvrdocom opruge podesi da ti se otvara da zeljenom pritisku.



    Jeste da se salim, ali ovo bi stvarno radilo.
    Zar ne moze da se kupi u radnji?


    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #3
      Uzmi WasteGate membranu sa nekog starog TuRba i blago modifikuj.

      Sve sto treba da mislis je da dijametar originala i tog sa turba bude priblizno isti.
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • Nenad
        CBC Senator XXL
        • 06.01.2005
        • 1364
        • BBgd/Mow

        #4
        Ako ti je leptir gasa (throttle body) ispred kompressora onda nije opasno osim sto ces imati nesto vecu potroshnju goriva.
        Ako ti je TB iza kompresora onda moze da bude problem.
        Ako sam dobro shvatio tebi se zaglavio leptir bajpasa u zatvorenom polozaju (kao kada ubrzavash pa ti treba nadpritisak). Da li si proverio oprugu, da se nije zaprljala i zaglavila ili osovina bajpas leptira koju pokrece aktuator.

        Mnogo je logicnije da je ono sto je rekao Boost, da ti se pocepala membrana aktuatora i da pri ubrzanju gubis nadpritisak.

        U svakom slucaju http://www.magnusonproducts.com/
        Boost or bust...

        Comment

        • kennman
          CBC Početnik
          • 26.09.2007
          • 6
          • slovenija

          #5
          @boost: wastegate nece raditi, jer radi bas suprotno nego bypass. znaci, kad je pritisak, on se otvara, a inace je zatvoren. Ja bi trebao imati otvoren bypass, kad je vakuum(idle), a kad pritisak naraste, bypass bi se morao zatrvoriti, da ceo boost ide u motor.

          @nenad: TB imam pre kompresora, znaci to je neopasna varianta. Ali je problem u tome, sto kod saltanja brzina, kad spustim gas, motor dobije jos toliko vazduha, da se zavrti jos malo, i to ful smeta.

          ovakvi su bypassi za dobit samo u ameriki, a prilicno su skupi, uz to i postarina.

          kakva je to ideja za benz pumpom od Yuga?
          Ustvari, princip je ISTI kao kod doktorjske injekcije, u kojoj je fedra. vacuum/boost crevo bi prikljucio na injekciju, a bat injekcije bi otvarao bypass leptir. U teoriji naravno, ali sistem je bas takav.
          evo jos jedna slika:
          http://www.moj-album.com/slike/7451546/ ... VjnZ.v.jpg

          Comment

          • Nenad
            CBC Senator XXL
            • 06.01.2005
            • 1364
            • BBgd/Mow

            #6
            By-pass ventil sam po sebi bez aktuatora ne kosta vise od 100-120USD. UPS za takav detalj do tebe ne bi bio vise od 50-70$.
            Aktuator takodje ne koshta mnogo, ako nadjem fakturu za moj napisacu (ja imam Iton MP62).
            Boost or bust...

            Comment

            • kennman
              CBC Početnik
              • 26.09.2007
              • 6
              • slovenija

              #7
              Originally posted by Nenad
              By-pass ventil sam po sebi bez aktuatora ne kosta vise od 100-120USD. UPS za takav detalj do tebe ne bi bio vise od 50-70$.
              Aktuator takodje ne koshta mnogo, ako nadjem fakturu za moj napisacu (ja imam Iton MP62).
              znaci od 150-200$? to mi je OGROMNO samo za bypass! ti imas Eatona mp62? na kojem autu?
              pozdrav
              Igor

              Comment

              • Saby
                CBC Senator XXL
                • 25.11.2004
                • 408
                • Horgos

                #8
                postoje wastegate ovi i sa 2 crevca i vakum i pritisak, potrazi malo
                Fun starts @ 3000 RPM
                Alfa Romeo 146 1.8 Ts

                Comment

                • Nenad
                  CBC Senator XXL
                  • 06.01.2005
                  • 1364
                  • BBgd/Mow

                  #9
                  Passat 2.8, 5v,V6
                  Boost or bust...

                  Comment

                  • civi
                    CBC Senator XXL
                    • 26.07.2005
                    • 1492
                    • Pozarevac

                    #10
                    Pozdrav koleza el to beta 1 swap? si merio snagu? daj neke slike ugradnje?
                    Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                    - Kako to misliš, kočim?

                    Comment

                    • Uros Piperski
                      CBC Senator XXL
                      • 31.01.2005
                      • 2978
                      • Beograd

                      #11
                      Originally posted by kennman
                      @boost: wastegate nece raditi, jer radi bas suprotno nego bypass. znaci, kad je pritisak, on se otvara, a inace je zatvoren. Ja bi trebao imati otvoren bypass, kad je vakuum(idle), a kad pritisak naraste, bypass bi se morao zatrvoriti, da ceo boost ide u motor.
                      WG ima oprugu unutar "balona" koja gura membranu. Ti mozes promeniti smer delovanja WG aktuatora ako spolja stavis jacu oprugu koja ce sabiti postojecu oprugu.


                      RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                      Comment

                      • kennman
                        CBC Početnik
                        • 26.09.2007
                        • 6
                        • slovenija

                        #12
                        huh, zanimljive ideje! moracu probat nesto u tom stilu, ovde nikako da se dobije bypass...
                        hvala svima!

                        Comment

                        • kennman
                          CBC Početnik
                          • 26.09.2007
                          • 6
                          • slovenija

                          #13
                          Originally posted by civi
                          Pozdrav koleza el to beta 1 swap? si merio snagu? daj neke slike ugradnje?
                          cao civi! da to je beta1 swap, sada sa kompresorom. puni mi za sada do .35 bar, jer remen drsi iznad toga. moracu stavit siri remen, i jos neki idler, da vise "zagrli"remenicu slike dolaze uskoro

                          Comment

                          Working...
                          X