Menjac - kracenje i sitnice oko istog...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kilson
    Moderator
    • 09.10.2004
    • 3216
    • NoviBGD
    • AR 75 GT

    Menjac - kracenje i sitnice oko istog...

    Ovako, radi se o 75V6 na kojoj je trenutno stanje snage i obrtnog momenta prikazano kao crna kriva na grafikonima:


    189KS pri 6000rpm / 248Nm pri 4000rpm.

    Na sve to, trenutno je u automobilu menjach chiji je prenosni odnos prikazan kao kriva plave boje.




    Imam opciju pakovanja kraceg prenosa koji je konkretno i uporedno prikazan u vidu crvene krive. Vidim da sa plavom krivom vozim od prilike 201m prvom i drugom, dok crvena zahteva trecu.

    Da li ici na pakovanje kraceg - mishljenje?

    Thx & pozz!
    Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila
  • Vocko
    CBC Senator XXL
    • 25.04.2005
    • 4556
    • nBGd

    #2
    Pa ako hoces bolje ubrzanje sa manjom krajnjom brzinom odgovor je da.
    Samo to znaci i cesce menjanje brzina gradskim uslovima voznje


    Mene zanima kako si napravio grafike ?

    Comment

    • -Vedran-
      CBC Senator XXL
      • 03.10.2004
      • 3255
      • Beograd

      #3
      Obavezno! Ja imam malo kraci menjac i auto je dosta zivlji. Ima bolja ubrzanja, lakse se nekako vrti motor i zabavnija je voznja...

      I mene zanima za grafikone, kako si to uspeo da uradis?
      Power of dreams !!!

      Comment

      • tamburski
        CBC Senator
        • 27.09.2007
        • 210
        • PANCEVO

        #4
        pa stavi mu od TS a ovaj ti za rezervu
        a koji je to auto bolji od moskvica

        Comment

        • kilson
          Moderator
          • 09.10.2004
          • 3216
          • NoviBGD
          • AR 75 GT

          #5
          Sve je jasno shto se tiche odnosa ubrzanje / izlazna brzina, poenta je shto se ovaj motor trenutno ne sme vrteti preko 6300 - 6500 pa samim tim dobijam (chini mi se) suvishe male izlazne brzine za prvu i drugu... -Zbog toga se dvoumim jedino.

          Inache poredio sam recimo 206-icin menjach sa ovim i josh je kraci, ali on ce vrteti mashinu do nekih 8000, samim tim dobija izlazne brzine kao ja sa std menjachem i menjanjem na od prilike 6300.

          Pitanje je onda da li tri brzine daju bolji rezultat od dve duge.

          Grafik je radjen u Quaife calculatoru: http://www.quaife.co.uk/Speed-Calculator Potrebno je registrovati se na brzinu i odmah se logujete.
          Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

          Comment

          • ljube-kugla
            CBC Senator XXL
            • 04.05.2006
            • 1531
            • batajnica

            #6
            zavisi sta hoces,ako si u 80% u gradu,ja sam za nijansu kraci,ako vozis relacije od po 50-150km,onda dugi menjac ili ekonomik menjac,ali ako budes nesto pakovao javi se za trgujemo za sper,ako imas jedan viska,postoji mogucnost,da prepakujes menjace od dizelke ili giuliette da stavis brzine koje su prve tri krace a cetvrta i peta su iste i na isti finalni prenos
            ko na nas krene iz mesta je naje&o
            a sto nas je vise,jaci smo

            Comment

            • kilson
              Moderator
              • 09.10.2004
              • 3216
              • NoviBGD
              • AR 75 GT

              #7
              Gradska vozhnja ili vozhnja po putu nisu ni pominjani, dakle to je od sekundarnog znachaja. Nece biti trgovine, shper i drugi menjach ce biti rezerva.
              Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #8
                Ti skratim muke killi
                U svakom slucaju bices brzi sa kracim menjacem, 3-ca ce ti biti ubitacna...cak i ako budes cackao nesto podizao redline odnos ce ti biti taman za dobra ubrzanja.
                Jos jedan od razloga stavljanja kraceg prenosa je taj sto i sa duzim prenosom moras saltati u trecu za 201m a to je bilo tvoje zagonetno pitanje
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • kilson
                  Moderator
                  • 09.10.2004
                  • 3216
                  • NoviBGD
                  • AR 75 GT

                  #9
                  Kratimo i menjach i muke!

                  Ovo za trecu na 201m bi bilo na banani, obzirom da se izlazna brzina gadja (tu i tamo) sa krajem druge. Dobijash kviska jer si se usredsredio na zagonetno pitanje.
                  Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    #10
                    Pa ja bih skratio menjac, odnosno isao na ovu kracu, gore opisanu varijantu, sa jednom dodatnom promenom - nadji nesto duzu 1. brzinu i napakuj je na taj kraci menjac. Rezultat bi bio da 1. brzina vuce otprilike do iste kilometraze kao i duza varijanta, ali pri saltanju u 2. pada na mnogo vise obrtaje, odnosno po sred max. vrednosti krive obrtnog momenta, sto nije i ne bi bio slucaj ni sa duzom ni kracom varijantom koju si dao u grafikonu.

                    Dakle, crvena varijanta + 1. brzina duza za onoliko koliko je finalni prenos kraci.
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • ljube-kugla
                      CBC Senator XXL
                      • 04.05.2006
                      • 1531
                      • batajnica

                      #11
                      jedan od problema je sto ne moze da se menja druga ili treca,nego prve cetiri idu iz komada,a peta je izmenjiva nezavisno od spojnicke na kojoj su ove prve,zato sam i pomenuo dizelku ili giulittu,jer kod njih je
                      1. 3.50---14/49
                      2. 1.95---23/45
                      3. 1.25---31/39
                      4. 0.94---37/35
                      5. 0.78---40/31

                      a kod tebe je
                      1. 2.87
                      2. 1.72
                      3. 1.22
                      4. 0.94
                      5. 0.78
                      i recimo sa ovim bi dobio start kao iz katapulta sa istim finalnim prenosom i krajnja bi ostala ista
                      ko na nas krene iz mesta je naje&o
                      a sto nas je vise,jaci smo

                      Comment

                      • kilson
                        Moderator
                        • 09.10.2004
                        • 3216
                        • NoviBGD
                        • AR 75 GT

                        #12
                        Ljube, prva bi bila preterano kratka, obrati pazhnju na 206-icin post vezano za istu...
                        Video sam da se samo na dizelki razlikuju brzine, ali problem je to shto su josh krace. Ipak je najbolja varijanta ts menjach + obezbediti malo vishe obrtaja.
                        Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          #13
                          A i dok ne probas ne znas
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          • civi
                            CBC Senator XXL
                            • 26.07.2005
                            • 1492
                            • Pozarevac

                            #14
                            A sta fali tom motoru da se zaleti do 7k?
                            Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                            - Kako to misliš, kočim?

                            Comment

                            • kilson
                              Moderator
                              • 09.10.2004
                              • 3216
                              • NoviBGD
                              • AR 75 GT

                              #15
                              Fali mu shto ima blokadu i shto snaga vidno opada posle 6000.
                              Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                              Comment

                              Working...
                              X