Kovana vs. livena radilica

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nenad
    CBC Senator XXL
    • 06.01.2005
    • 1364
    • BBgd/Mow

    #16
    Svi VW/Audi TDI i T a i 2.8 5v imaju kovane radilice toliko o poljoprivrednim vozilima.
    Najbolje da se koriste celik UK EN40B ili USA 4340 po mogucstvu iz komada. Kompletno balansirana, na svakom kolenu.Da ima tacne faze (TDC na 180 stepeni za 4-cilindricni motor).Greska u 5 stepeni faze je kao greska u 5 stepeni bregaste.
    Razlika sa livenom je isto kao kod klipova.


    Boost or bust...

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      #17
      Ima tu jos jedna stvar - remenica radilice, treba da se koristi remenica sa vibracionom prigusnicom.

      E sad, gde naci firmu koja pravi custom remenice radilice sa prigusivacem?

      Ovaj Nenad ima jako dobre linkove
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • Nenad
        CBC Senator XXL
        • 06.01.2005
        • 1364
        • BBgd/Mow

        #18
        Uopshte nije obavezno da imash remenicu sa prigushivacem, pogotovo ako je radilica balansirana. Danas se prigushivac vihe koristi kao prigushivac parazitskih zvukova koje proizvode agregati oko motora (erkondishn i dr.) nego kao harmonijski balanser.
        Pogledaj gomilu novih BMW-a, nemaju takvu remenjacu, motori 1.8T od VAG grupe itd.
        Osim toga mozes da kupish remenicu http://www.damperdoctor.com/Harmonic_Balancer.htm cak i custom
        Boost or bust...

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #19
          Stvarno kovana...koji ce ti djavo, ne znam
          ja bih rekao, kvalitet konstrukcije / izrade radi dugovecnosti, pouzdanosti/ kao prioritet a tek potom ekonomicnost.

          isto kao i natrijumom punjeni izduvni ventili.

          osobine kvalitetnih motora koji dugo rade pod maximalnim opterecenjima bez tragova zamora.
          i Volvo je jedno vreme (kada se nije bas stedelo) stavljao standardno kovane radilice i kovane klipove- period pocetka 80tih godina.

          i druge fabrike gornje kvalitativne klase su istu tehnologiju primenjivale, koliko znam.

          mozda i zbog tih sitnica su takvi motori glatko prelazili po milion km do prvog servisiranja, prakticno bez habanja u normalnoj prosecnoj upotrebi prosecnog vozaca.

          a mozda i lupam, bez opipljivijih razloga zasto.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • kutija
            CBC Veteran
            • 30.11.2005
            • 100
            • Split,Hrvatska

            #20
            Kod Peugeota iz XU serije motora kovanu radilicu imaju 405 T16 i 2.1 TD u 605.
            I imaju samo 4 protuutega dok kod drugih radilica redovito imaju 8 protutega...

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #21
              Bas petljam nesto po delovima u Veranu, uporedjujem XU remenicu i ovu moju...nisu ama bas nimalo slicne, mada moglo bi se nesto i napasovati...

              Doduse, postoji i remenica od RC-a, trpi dosta visoke obrtaje, a tip motora je isti...mozda .
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • kutija
                CBC Veteran
                • 30.11.2005
                • 100
                • Split,Hrvatska

                #22
                Da kod tebe je EW serija i ti motori su drugaciji...detalje ne znam ,ali Hilgert sa 205gtidrivers.com zna puno tako da mozes kontaktirat njega.

                Comment

                Working...
                X