4-2-1 deblja grana od keca

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Darko_NS
    CBC Senator XXL
    • 02.12.2004
    • 557
    • Srpska Atina

    4-2-1 deblja grana od keca

    voleo bi kada bi neko od vas strucnjaka mi malo pojasnio,
    Uros mi je rekao da se isplati zamentiti standardna 421 grana
    sa ovom debljom od keca, recite koliko je ako neko zna okvirna
    cena sa ugradnjom (da me ne odere neko jer nisam bash upucen)

    i druga stvar jel se moze ocekivati neko povecanje snage, i bolji
    odaziv na gas, kao i jel ce biti nekih problema posto imam lambdu
    (ili se to samo nakaci na novu granu) , i da verovatno znate da je
    u pitanju jugic 1.1 injection


    hvala unapred,
  • mire
    CBC Veteran
    • 15.12.2004
    • 127
    • Beograd

    #2
    ja imam to cudo

    ne kosta puno, radio sam kod badnjara

    kad mi je stavio to, cevi fi 50 (ili 45 ne secam se) i protocni lonac sa dotadasnjih max 150 sam isao 160 na auto putu
    Mail in function again

    Comment

    • 24v
      CBC Senator XXL
      • 11.12.2004
      • 479
      • Beograd, Karaburma

      #3
      Dobijas zvuk, ubrzanje i malo max brzine ali moras imati samo protocni lonac.

      A najbolja stvar je sto ti nece pucati krivina kao kod grane od juga. Posto ti izlaze dve cevi a ne jedna!!!
      I Drift not because it is a quicker way around a corner, but the most exciting way!

      Comment

      • Darko_NS
        CBC Senator XXL
        • 02.12.2004
        • 557
        • Srpska Atina

        #4
        pa imam ja vec 421 ali je su te dve cevi mnogo krace i tanje nego na
        ovoj koju planiram da uzmem , nego ljudi please recite koliko to vredi
        para???

        Comment

        • pitatore
          CBC Senator
          • 11.01.2005
          • 242
          • Beograd

          #5
          Pozdrav,ta grana nebi trebala da kosta vise od 1000 din samo pazi kad budes uzimao duplu cev za nju (srafi se na gusanu granu) jer ugao yugove i keceve grane nije isti znaci kecevu duplu cev uzeti i gledaj da ta grana nije naprsla negde (uglavnom puca oko otvora za srafove kod glave ali to je vrlo redak slucaj).
          Hteo sam da te pitam gde si skinuo ovaj Yugo logo,dali ima u vecem formatu?
          Pleh Hirurgija

          Comment

          • Darko_NS
            CBC Senator XXL
            • 02.12.2004
            • 557
            • Srpska Atina

            #6
            pa dobro za to nije problem uradili bi mi to u nekom servisu ,
            a kakav ce biti zvuk nadam se da nece bash onako gadan kao
            kod stojadina???
            a performanse i potrosnja???






            evo za pitatorea slika koju je trazio


            http://img.photobucket.com/albums/v653/ ... o-BLUE.jpg

            Comment

            • pitatore
              CBC Senator
              • 11.01.2005
              • 242
              • Beograd

              #7
              Sve to ja vozim na Yugu sa precnikom cevi Fi 45mm i poboljsanja su sledeca:izvlaci bolje iz malih obrtaja,krajnja brzina je malo veca,fora kod zvuka je ako neces da ti se dere mnogo da stavis sto duzi protocni zadnji lonac (i samo njega) mislim da bi pasovao od Pezoa koji je u preseku ovalan i dosta dugacak i da zaboravio sam ti reci onaj koji ti to bude montirao neka ojaca sa nekim flahom samu krivinu na duploj cevi (sa spoljne strane) i predlazem da ti stavi nosac auspuha od Renoa 4 (zvana osmica) malo pre zadnjeg lonca a srafi se za patos kod gepeka.
              Zvuk kod mog Yuga je na do 2000o/min dubok a onda dolazi kratko rzanje kao kod keca (mora zbog njegove duple cevi)
              a posle do 8000 o/min zvuci kao Kawasaki.
              P.S.:E hvala ti za logo mnogo mi se svideo kad sam ga video.
              Pleh Hirurgija

              Comment

              • pitatore
                CBC Senator
                • 11.01.2005
                • 242
                • Beograd

                #8
                A da potrosnja ti se nece povecati jer ti ovime rasterecujes motor mozda
                ti i bude manje trosio ali za tebe neprimetno.
                Pleh Hirurgija

                Comment

                • Darko_NS
                  CBC Senator XXL
                  • 02.12.2004
                  • 557
                  • Srpska Atina

                  #9
                  a vidi ja lonac ne bih dirao jel lonac sto ja imam nije onaj obicni mali
                  jugov nego onaj veliki sto ide poprecno na EFI modele... pa bi to ostavio
                  standard, videcu da neko to lepo odradi (kvalitetno)
                  mislim znam da nece ici bog zna sta bolje ali posto je to jeftino da se
                  uradi pa ne moze da skodi....
                  sad treba samo da mi se nakaci lambda na novu granu

                  hvala pitatore puno si mi pomogao)

                  Comment

                  • pitatore
                    CBC Senator
                    • 11.01.2005
                    • 242
                    • Beograd

                    #10
                    Nema na cemu,tu sam uvek za tako neke stvari.
                    Taj lonac sto ti imas je isto za preporuciti,ako ces menjati precnik cevi
                    ne bih isao preko Fi 45mm jer imas 1.1 motor,Fi 50mm se stavlja na
                    1.5 ili 1.6 motore.Zasto zato sto je cilj da se pritisci u komori za sagorevanje sto duze zadrze-veca kompresija vise snage a ti ako stavis
                    cevcugu sa velikim precnikom ti pritisci brze izlaze kroz sistem
                    Pleh Hirurgija

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      #11
                      Kompresija je u svakom slucaju ista, najvise tu poremecujes o/moment tako da nemoj da preterujes sa vecim precnicima jer to ima svoje dobre i lose strane
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • Darko_NS
                        CBC Senator XXL
                        • 02.12.2004
                        • 557
                        • Srpska Atina

                        #12
                        Originally posted by M-power
                        Kompresija je u svakom slucaju ista, najvise tu poremecujes o/moment tako da nemoj da preterujes sa vecim precnicima jer to ima svoje dobre i lose strane
                        nece skoditi ako ostavim obicnu cev do lonca za pocetak?

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          #13
                          Originally posted by Darko_NS

                          nece skoditi ako ostavim obicnu cev do lonca za pocetak?
                          Nece stavi
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          Working...
                          X