unurtasnjost free flow lonca

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    unurtasnjost free flow lonca

    kako izgleda unutrasnjost tzv free flow izduva kada se pogleda unutra ?

    ja morao da otvaram moj izduvni sistem pa sam malo zavirivao kada iznenadjenje- unutra suplje i potpuno se providi a po obodu kao neki cilindar sa prorezima nalik na roletni prozora. i iznutra potpuno cist, samo malo belog taloga na krajevima ulazne i izlazne cevi.

    je li to taj free flow ili je ovo nesto drugo, bukvalno se vidi skroz od ulazne cevi kroz lonac sve do izlazne cevi.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg
  • Uros Piperski
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2005
    • 2978
    • Beograd

    #2
    To je to. U njemu imas tu perforiranu cev, a oko nje je staklena vuna. To je sve, koliko ja znam.


    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

    Comment

    • Nenad
      CBC Senator XXL
      • 06.01.2005
      • 1364
      • BBgd/Mow

      #3
      To ti je to, kod obicnog izduva imas pregrade i/ili "nepotrebne" krivine koje usporavaju brzinu protoka gasova, samim tim smanjuju glasnocu zvuka.

      Supresprint Hi-flow:
      Boost or bust...

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #4
        Bukvalno tako, zato nikad necu biti lud da dam tolike pare za protocni lonac u koji je 3X manje truda ulozeno da se napravi nego kupiti nerdjajuci lim i napraviti sam za 50-tak EU. Otvorio sam jedan REMUS i u njemu nema ama bukvalno nista. Znaci jedna perforirana ili 2 cevi od zavisnosti modela idu od jednog kraja do drugog bez ikakvih pregrada.
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • Uros Piperski
          CBC Senator XXL
          • 31.01.2005
          • 2978
          • Beograd

          #5
          eeee, ali ti zato neces imati REMUS...


          svasta


          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #6
            Bukvalno tako, zato nikad necu biti LUD da dam tolike pare za protocni lonac
            ja nisam nista kupovao, ovo je fabricko resenje. kod mene je to malo cudno reseno, od glave motora ide kratki 4-2 plenum i onda idu 2 duge cevi skroz ispod poda sve do menjaca koje se tu spajaju i idu do zadnjih sedista kao jedna cev precnika 60mm - sve je to jedan komad kao izduvna grana.
            tu nailazi taj protocni lonac koji je prilicno mali ispod zadnjih sedista i na njega ide kriva cev koja zaobilazi zadnji most i na kraju jedan poveci izduvni lonac i posel njega izlazna cev 9ona koja se spolja vidi).

            i ceo taj sistem ima samo jedan jedini dihtung (?)

            imao sam problema jer su srafovi zapekli pa su morali da se seku posto auspuh nije diran od fabrike i eto izdrzao je 17 godina i 210.000km. u stvari, samo je taj dihtung propao, lonci i cevi su i dalje uglavnom bez tragova korozije sto i nije lose

            malo su me razocarali svedi, mogli su da staveneke bolje srafove koji ne korodiraju, valjda i tako nesto postoji.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #7
              Brick>> To i jesu bili nerdjajuci srafovi ali je nazalost 17 godina grejanja promenilo strukturu materijala i C odnose

              Sta ces , bedak
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #8
                majstor je kukao pa kukao, srafovi su u stvari upresovani brezoni (samo mala glava "srafa" i to okrugla potpuno) a sve to tesko pristupacno.

                jedva smo zajednicki prvo brenerom pa brusilicom i posle jakim udarcem spic cekica jedva izbili ostatke. a da sve bude komplikovanije oni su u flansi koja se ne moze svuci sa lonca pa je pristup skucen.

                ma nema veze, smislili smo nekonvencionalni nacin da ne kupujem zbog srafova komplet novi lonac i novu izduvnu granu kao sto je fabrika osmislila. na srecu, sve je ispalo savrseno uz malo srece.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • Nenad
                  CBC Senator XXL
                  • 06.01.2005
                  • 1364
                  • BBgd/Mow

                  #9
                  Originally posted by M-power
                  Bukvalno tako, zato nikad necu biti LUD da dam tolike pare za protocni lonac u koji je 3X manje truda ulozeno da se napravi nego kupiti nerdjajuci lim i napraviti sam za 50-tak EU. Otvorio sam jedan REMUS i u njemu nema ama bukvalno nista. Znaci jedna perforirana ili 2 cevi od zavisnosti modela idu od jednog kraja do drugog bez ikakvih pregrada.
                  Ako gledas iz ugla kupiti kod dilera orginalni za svoj auto ili Remus za 2x manje para, naravno da je bolje kupiti Remus. A u globalu si u pravu.
                  Boost or bust...

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    #10
                    Evo sveze uslikan na sajmu jedan Supersprintov protocni lonac.
                    Pitam se da li su ga napunili samo za sajam ili je inace pun
                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment

                    Working...
                    X