owako zanima me wec dugo wremena motor iz fiat coupea 2.0 tubo 20v 220 konja,dal moze da stane u mog stila? tebo bi lepo da legne al pojma neam i jel pametno raditi owako neshto? jel ima uopshte ljudi koji bi znali prepakowati owo?
Motor iz fiat coupe-a 2.0 tubo 20v u stilo?
Collapse
X
-
pa 1.9 dizel! pa mora swe to sam i mislio,menjach,instalacije! a ahto se tiche abarta swe je potpuno isto na trapu kao kod mene,krshina neopewana! morao bi da prawim sportske lezajewe,stabilizatore is swe,za to imam ljude! samo mi je bitno da motor leze,a leze tako da extra! sad cu malo wishe da se zainteresujem za owako neshto,pa da widimo ko zna mozda i neshto ispadne!2007 otishao Fiat Stilo 1.9 JTD
sada Passat 2.0 TDI
Comment
-
-
Ne bih hteo da te obeshrabrim ali ovde ces to jako tesko da zavrsisImao sam i sam slicne ideje ali sam morao da odustanem.Problema ima milion i redjaju se jedni za drugim. U 90% slucajeva to rade sami mehanicari na havarisanim automobilima.Ipak ukoliko si to cvrsto odlucio i imas dovoljno kesa da to zavrsis,ugovori posao i oteraj auto preko. 2.0 20vt je sjajan motor,ima strasan potencijal.Standard i tjuning mu je skup da padnes u nesvest,samo npr: Garrett GT2860R ili GT2860RS za njega je oko 2000eur
C&B bregasta je oko 1000eur. Razmisli dobro i nemoj da ti neko prica kako je to sve prosto,lako cemo,nije! Trenutno porucujem delove iz cele evrope za moj punto GT i ma koliko se trudio nece me izaci ispod 7000e za mali 1400 gt!
Comment
-
-
Ja sam to hteo da uradim kod mene u abarthu ali sam odustao (za sada) prevelika yajebancija sa strujom zbog selespeed menjaca. Mehanicki gledano 2.4 i 2.0 turbo imaju isti isti blok (spolja gledano) tako da su nosaci motora isti. Lakse bi bilo to uraditi sa stilom GT (2.4 sa manuelnim menjacem) ali bi prava stvar bila premestiti i menjac iz coupea zbog 6 brzina i spera.
Comment
-
-
... '' zaboravi 20v...stavi 16vT...16vT je puno bolji motor i ima predispozicije za tunning, dok 20v motor nema, a i ne svidja mi se kako radi u serijali... ''
... '' 20v je premasivan i pretrom na niskom obrtajima, i ta tromost se dosta dugo proteze...poludi na 4500-5000 rpm-a, i na 6500 rpm-a je vec gotov...premali raspon voznih obrtaja...slicno kao i kod 2.0 V6 Turbo od Alfe motor...4 cilindra je puno zivlji i bez problema se izvuce isti taj broj konja i vise, jer za taj motor imas puno delova za tuniranje do extremnih granica. Osim toga, 5 cilindar ima manu da se hoce i razleteti...''
...'' Onaj motor sa 5 cilindara u HGT-u je imao manu sa tim 5 cilindrom, ali taj petocilindras iz Cupea je ipak Turbo, i ima bolju pumpu ulja koja bolje podmazuje taj peti cilindar...''
...'' najbolji je zvuk 2.0T 16v kada ima otvoren auspuh...Poslusaj stare Integralke..''
...'' u 16v glavi ti treba mnogo manji pritisak za istu snagu...''
...'' Lancia Dedra Integrala 2.0T 16v ...''
Sve su ovo uglavnom citati [ uz neka skracivanja ] sa jednog drugog foruma, gda je lik pitao da li da stavlja motor iz Cupea u svog Tipa...
I on je bio opcinjen tim brojem od 220 KS...ali je na kraju odustao, bas zbog gore navedenih saveta...
Inace, svi citati koji pocinju masnim slovima su od jednog lika koji ima ovlasceni servis za Fiat-a [ u HRV ], koji je sa svojom Alfom 156 ucestvovao godinama na trkama...
Njegova Alfa, i voznja iste :
Deo sa samo jedne trke :
http://www.youtube.com/swf/l.swf?video_ ... tnn7jZe8nv
Ove linkove sam stavio samo da bi video da nije u pitanju neki bezveze lik koji prica napamet...Ima i iskustva, i znanja...i vozio je sve te motore, i ako on smatra da taj motor iz Cupea i nije nesto, onda to valjda nesto vredi...
Comment
-
Comment