maf adapter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kosta GTi
    CBC Član
    • 14.02.2005
    • 42

    maf adapter

    pravim maf(air flow metar) adapter posto planiram da stavim kn filter
    posto na potenciometru vazduh prolazi kroz kockasti ulaz da bi stavio konus moram da napravim adapter da bi sa kockastog napravio kruzni ulaz na koji se kaci filter.
    to izgleda ovako

    e sad se samo oko jedne stvari dvoumim.
    posto je taj kockasti ulaz 5cm sa 5cm dali da mi precnik kruznog ulaza za filter bude 5cm sto izgleda ovako

    ili da pecnik bude 7cm sto izgleda ovako

    kroz kuju opciju je veci protok vazduha.
    znam da je kao na drugoj slici cela povrsina rupe otvorena ali takodje ima odbijanja vazduha od zidove na mestima koje sam israfirao.
    hmm nadam se da ste razumeli uopste sta ja ovde pricam
    posto ja nebi
    Golf II GTi...
  • kosta GTi
    CBC Član
    • 14.02.2005
    • 42

    #2
    pomagajte ljudi
    Golf II GTi...

    Comment

    • Deki
      CBC Senator XXL
      • 18.02.2005
      • 307
      • Beograd

      #3
      Air Flow Metar ?
      Sta ti zapravo zelis, sa meris protok vazduha ili da napravis adapter da nakacis K&N?

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #4
        Pravi adapter. Kosta uradi kao na 2-goj slici
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • GTI 16V
          CBC Senator
          • 04.02.2005
          • 236
          • Beograd

          #5
          Chistom logikom dolazish do saznanja da je M u pravu.

          I ja sam "za" drugi primer jer ti je kad matematicki izracunas dolazis do sledeceg:>
          >
          >
          >
          1.Primer:

          2.5cm x2.5cm x3.14= 19.625cm2

          2.Primer:

          5cm x5cm= 25cm2

          Shto znachi da je 2. primer bolji i ima veci protok vazduha(STO I MISLIM DA TI JE BITNO U OVOM SLUCAJU)

          Pozdrav!!!!!!!

          Comment

          • kosta GTi
            CBC Član
            • 14.02.2005
            • 42

            #6
            naravno.znam da na drugoj sluci ima vise protoka ali me je malo bunilo to sto ce se vazduh odbijati od zidove pa sam pomislio da ce ometati protok...ma ja nesto tripovao ako vi kazete dva onda dva.hvala puno
            Golf II GTi...

            Comment

            • gianluigi
              CBC Član
              • 10.03.2005
              • 65
              • Beograd

              #7
              mozda da stavis neke zidove od gornjeg dela kruga do kvadrata. ako razumes sta hocu da kazem, mada neverujem
              da napravis nesto kao levak. tako ce vazduh ulaziti pravo unutra. neces imati nikakvo odbijanje o zidove.
              ovo je moje misljenje. nisam nista mnozio i delio cisto odokativno.

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #8
                Nece biti nekog ne gativnog efekta zbog zidova iz razloga sto ne ide pod pritiskom nego vakum vuce tako da je druga sema otvorenije zapremine nego prva.
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • kosta GTi
                  CBC Član
                  • 14.02.2005
                  • 42

                  #9
                  @gianluigi znam na sta mislis mislio sam ja o tome vec ali je zajebano da ja to budzim i da se smaram zbog budjavog kn-a
                  jedino sto cu probati da uradim je da na samom mafu-da izbrusim kocku u krug pa ce biti ekstra
                  Golf II GTi...

                  Comment

                  Working...
                  X