G2 8v - turbo konverzija

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tepSIJA
    CBC Veteran
    • 01.02.2005
    • 173
    • Sarajevo

    G2 8v - turbo konverzija

    Nedavno sam zajedno s frendom radio jedan mali projekat konverzije N/A motor-a tacnije motor iz golfa 2 gti 16v (135KS) na turbo motor...

    evo i par slika







    bilo je zajebancija kao uvijek oko "ubacivanja" i podesavanja istog ali samo na kraju nekako skontali sve, ubacili, podesili, upalili i vozali... nazalost ne dugo... dok je radilo radilo je brutalno auto je spuru ostavljalo gotovo svim brzinama nebitno na obrtaje...
    Prvo smo imali problema s crijevima od IC-a koja nisu radila posao kako treba, onda smo to sredili i radilo je medjutim ni to nije dugo trajalo...
    2 puta je popustao dihtung glave, zbog prevelikog pritiska ili cega vec...
    na kraju smo skontali da trebamo puno deblji dihtung i druge klipove koji bi smanjili kompresiju.. ali frend odustao i tu se sve zavrsilo...

    sada, mog kuma zaintresovala ista ideja ali ovaj vozi isto G2 s motorom 1.8 ali 8V i manjom kompresijom... jel netko radio nesta slicno na slicnom ili istom motoru. na sta trebamo obratiti paznju jel tko ima predstavu?

    sam proces je vec odpoceo i sada je pravo vrijeme ako neko nesta zna neka napise, da ne bi i na ovome projektu imali slicnih ili gorih problema...

    pozdrav
    Opet se ljudi grudvaju sa tim konjima ko da su jabuke!
    http://www.tuningshop.ba/
  • Kanarinac
    CBC Senator XXL
    • 08.10.2004
    • 2870
    • BG,Weedikovac

    #2
    A shto ne uzme donji deo od nekog g60?Vec ima spushtenu kompresiju i izdrzhljivije klipove,klipnjache,radilicu.Mislim da mu je to najjeftinija varijanta.

    Aj mi na pp napishi samo josh neshto o ovov kr turbo projektu.Jel bilo neshto donjem delu motora tj jel izdrzhao.I jel samo dihtung porblem bio?Koja turbina?I neke slike ako ima.Ja odavno neshto rako planiram al ne znam dal se upushtati u to.

    I love my

    Comment

    • tepSIJA
      CBC Veteran
      • 01.02.2005
      • 173
      • Sarajevo

      #3
      sto se tice ranijeg projekta Kr turbo sve je bilo ok samo je dihtung glave stvarao problem, izbio je 2 puta i vise se nismo htijeli igrati s time dok ne skontamo sta i kako, u medjuvremenu je frend odustao i tu je bila tacka na i...
      ostatak masine je sve ok podnio. nema posljedica... evo vec nakon pola godine motor bez problema guta kilometre s normalnom postavkom...

      turbo je bio s nekog dizel motora iz VW grupacije, ne znam tacno koji ali mogu ti sutra saznati detalje oko projekta, pisat cu ti...

      sto se tice slika morat ces sacekati da prebacim s moba na komp.. tj da dobijem kablo nazad i postavit cu slike...

      vjerujem da gore napisano nije off jer je usko povezano s temom

      poz =]
      Opet se ljudi grudvaju sa tim konjima ko da su jabuke!
      http://www.tuningshop.ba/

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #4
        Pre svega obratite paznju na cinjenicu da ce vam turbo trajati JAKO kratko. Ocigledan je krajnje amatarski pristup projektu sa nepoznavanjem nekih osnovnih stvari...turbo sa dizela ne moze pouzdano i dugo raditi na benzincu. To bi bilo dovoljno kao zamerka za pocetak.
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • remus
          CBC Senator XXL
          • 25.12.2004
          • 695
          • Zrenjanin

          #5
          Pa ni 8V nema bas mnogo manju kompresiju ovaj moj sto imam je 10:1 ali nije sa K-glavom nego Digifant.
          VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

          Comment

          • Kanarinac
            CBC Senator XXL
            • 08.10.2004
            • 2870
            • BG,Weedikovac

            #6
            Odlichno.Ako se moderatori slazhu mozhesh ovde da pishesh,a mozhe i nova tema.
            Mislim da najbolji turbo za 8v,a i 16v je t25.Tj tako uglavnom englezi rade.E sad definitivno uzmite donji deo od g60 ili josh bolje ceo motor.Nisam siguran kolko je manja kompresija nego kod obichnog 8v.I naravno ne treba preterivati sa pritiskom jer ce i ovde da puca dihtung

            I love my

            Comment

            • remus
              CBC Senator XXL
              • 25.12.2004
              • 695
              • Zrenjanin

              #7
              Evo sad sam pogledao svi motori sem RP oznake imaju 10:1 kompresiju,a RP ima 9:1

              E da i ako ti nesto znaci PB i PF imaju usisne ventile od 40mm dok svi ostali motori imaju 38mm. Ovo ne vazi za G60 za njega nemam podatke (mrzi me sad da instaliram autodatu).
              VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

              Comment

              • Lord_o21
                CBC Senator XXL
                • 29.04.2006
                • 494
                • Novi Sad

                #8
                Originally posted by 206
                Pre svega obratite paznju na cinjenicu da ce vam turbo trajati JAKO kratko. Ocigledan je krajnje amatarski pristup projektu sa nepoznavanjem nekih osnovnih stvari...turbo sa dizela ne moze pouzdano i dugo raditi na benzincu. To bi bilo dovoljno kao zamerka za pocetak.

                Da li si siguran u ovo?
                ...technology is the only Replacement for Displacement.

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  #9
                  Da.

                  Temperature izduva na dizelu, samim tim i tolerancija turbine na temperaturu, ne prelazi 500, mozda 600 stepeni.

                  500 stepeni je maltene temperatura na malo jacem leru za benzinca, 950+ nije nista neobicno na full gasu.

                  I sta se desava ako turbo predvidjen da trpi 500-600 stepeni zakacis na motor sa najmanje 300 stepeni vecom temperaturom izduva? Koji je tu vek trajanja turbine?

                  To sto turbo sa dizela u nekom amaterskom projektu traje duze od mesec dana govori najverovatnije to da je taj motor DEBELO naliven gorivom pa radi na 700-800c, malo produzujuci vek turbine, sto naravno ne znaci da ce trajati bog zna koliko a svakako nije pouzdano, dobro i trajno resenje.
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • Gumetina
                    Banovan
                    • 12.12.2004
                    • 1082
                    • Novi Sad

                    #10
                    1. klipovi od audija s2 (mislim da idu cak i klipnjace)
                    2. ubrizgavanje od g60 (digifant na map senzor) sa cipom za remenicu od 68 ili 65mm , sa diznama od s2 ili g60 (iste su)
                    3. turbo sto kaze Kani t25 sa neke lancie theme, saab-a ili slicno ima ih svuda (benzinac) ili neki t3 opet lancie fiati saabovi itd. to je sve matoro, polovno i jeftino.

                    Radi do 0.8-0.9 bara bez prekida (posto map meri 2bar) vozi se dugo i radi pouzdano, provereno u praksi, a to je cca 190-210ks

                    na to bi jos dodao obradu tj skracivanje usisne grane da ne ide preko motora nego da direkt plenum bude zavaren za deo na kome su dizne, da grana dodje ispred motora, svabe to rade vec neko vreme, lakse se razvlace creva i sve ostalo...


                    za 8v batalite kad vec imate 16v.

                    Dihtung, pa bolje on da izleti ako nesto ne valja, nego da izadje na neku drugu stranu

                    Comment

                    • BMW 325i
                      CBC Senator XXL
                      • 25.06.2005
                      • 338
                      • Novi Sad

                      #11
                      Originally posted by 206
                      Da.

                      Temperature izduva na dizelu, samim tim i tolerancija turbine na temperaturu, ne prelazi 500, mozda 600 stepeni.

                      500 stepeni je maltene temperatura na malo jacem leru za benzinca, 950+ nije nista neobicno na full gasu.

                      I sta se desava ako turbo predvidjen da trpi 500-600 stepeni zakacis na motor sa najmanje 300 stepeni vecom temperaturom izduva? Koji je tu vek trajanja turbine?

                      To sto turbo sa dizela u nekom amaterskom projektu traje duze od mesec dana govori najverovatnije to da je taj motor DEBELO naliven gorivom pa radi na 700-800c, malo produzujuci vek turbine, sto naravno ne znaci da ce trajati bog zna koliko a svakako nije pouzdano, dobro i trajno resenje.
                      Te tvrdnje ti nisu tacne!

                      Sto se tice temparature izduvnih gasova,950+ stepeni je pomalo vruce...ne opasno vruce ali vruce je.M20B25 motor u fabrickoj izvedbi,gde fali ojha-ha goriva u odnosu na to koliko on moze da sagori,ima EGT od 780C@6500rpm,na leru na lambdi od 1.0v ima temp od oko 430-460C

                      Originally posted by Marko LBR
                      Some misc engine pictures:















                      The NIRA i3 ECU ( http://www.niramotorsport.com )


                      Future plans are to run 100% E85 (Ethanol) and maybe a bigger Holset HX50 turbo (600+hp capable).
                      And more traction


                      Current performance with 450+hp is:

                      100 to 150kmh 3 seconds. (3rd gear)
                      100 to 200 kmh 7.7 seconds (3rd and shift to 4th gear)
                      100 to 200 kmh ~7 seconds (4th gear only)

                      402m 13.3 sec / 197 kmh. (A lot of traction problems)
                      Will make some more runs this summer and hopefully go past 200kmh and reach at least low 12 sec passes with current setup.


                      Regards Marko

                      Ovo nije turbo od benzica.....

                      Doris je vozila mini moris.

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        #12
                        Ne to je KAMIONSKI turbo. Koji je ipak malo drugaciji u smislu da je pravljen sa jedno 3x vise materijala nego za benzinca i treba mu malo duze vremena da crkne, a u medjuvremenu ce da se zavrti na sveto nikad Konkretno taj turbo je pravljen za aplikacije od 10-15.00ccm zapremine. I kakav god da je NECE da izdrzi konstantnu temperaturu na max. gasu bog zna koliko dugo. Da izdrzi da povremeno zgazis 2-3 jaka gasa, pa mu temperatura skoci u peaku na 700-800-900, to ce i tolerisati izvesno vreme, maksimalan gas na autoputu jedno pola sata i ode u vecna lovista.

                        Poredis i navodis EGT atmosferca sa necim sto pisem za turbo motor, NIJEDAN turbo motor, osim ako nije preliven gorivom ili radi sa debelo promasenim paljenjem ne radi na 780c.

                        Tvrdnje su savrseno tacne.
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • Kanarinac
                          CBC Senator XXL
                          • 08.10.2004
                          • 2870
                          • BG,Weedikovac

                          #13
                          Gumi samo jedna ispravka.chini mi se da na 1.8 8v ne pashu klipovi i klipnjache sa s2.To ide na 2.0 motore.Provericu to 100% pa javljam.

                          I love my

                          Comment

                          • Kanarinac
                            CBC Senator XXL
                            • 08.10.2004
                            • 2870
                            • BG,Weedikovac

                            #14
                            E ovako prechnik kod 2.0 motora je 82.5 a kod 1.8 81 na std,a mozhe da se razbushi na 83.5.E sad kod s2 pishe da je 81 isto znachi s2 coupe znachi da to ide izgleda u 1.8 blok a ne 2.0.Sad mi se sve ispomeshalo u glavi
                            Al ovakvi su podatci.
                            Eto sad opet razmishljam o turbu Morate da me vuchete za jezik ili shta je vec u pitanju
                            Gumi ti mi i dalje nisi odgovrio kolko je para VEMS interesuje me jako

                            I love my

                            Comment

                            • tepSIJA
                              CBC Veteran
                              • 01.02.2005
                              • 173
                              • Sarajevo

                              #15
                              turbo u gore navedenom projektu je bio s VW golfa 2 TD motor .. znaci turbina koja dodje na g2 dizelu je koristena u navedenom projektu...

                              @206
                              sam projekat nije pravljen da bude pouzdan nesta posebno ili slicno.. vec da se uvjerimo jel to funkcionise na nas nacin ili ne... da je upalilo doslo bi do blagih modifikacija koje bi na kraju rezultirale odlicnim turbo projektom...

                              @Kanarinac
                              i i meni zbuni sada ovim promjerima
                              s kojeg motora mogu u motor od 1.8 G2 16v stati klipovi s klipnjacama ?
                              jel ti imas vise informacija oko navedenog projekta od prije. jer vidim bio si se zagrijao i odustao od projekta..

                              btw... vems ti kosta cca 850 Eura (neka me neko ispravi ako grijesim ?



                              hvala na javljanju (kaze: moj kum koji samo cita i nesta ga stid raje cini mi se heheh


                              pozdrav
                              Opet se ljudi grudvaju sa tim konjima ko da su jabuke!
                              http://www.tuningshop.ba/

                              Comment

                              Working...
                              X