Boxer wartburg by Gaston

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mirdza
    CBC Senator XXL
    • 14.03.2005
    • 2437
    • Katowice (PL) / Banja Luka
    • AGP / W126

    #16
    ma sve je izvodljivo ako imas dovoljno para
    problem je u tome sto je audijev motor uzduzno montiran pa moze da fali mjesta...
    BTW moram da potrazim po netu - naletio sam na wartburga (sa VW motorom) u koji je bila prepakovana mehanika iz bore 1.9tdi
    Zovem se Miroslav i pravim igračke.

    Comment

    • Danilo
      CBC Senator XXL
      • 02.10.2004
      • 908
      • Beograd, Dorcol

      #17
      U istocnom bloku su negde 80-ih vozeni Warburzi na reliju, valjda u grupi 2, imali su oko 110-120ks sa extra kratkim menjacima, prijatelj moj je isao pre nekoliko godina u Madjarsku da trazi jednog da ga doveze i da ga natovari paprikama nazad pa da zbunjuje manekene u TDI-evima po semaforima.
      www.blindmanmotorsport.com

      Comment

      • ljube-kugla
        CBC Senator XXL
        • 04.05.2006
        • 1531
        • batajnica

        #18
        znaci ima nas sve vise sa cudnim idejama,ali posao je za svaku pohvalu
        ko na nas krene iz mesta je naje&o
        a sto nas je vise,jaci smo

        Comment

        • raja
          CBC Početnik
          • 22.03.2007
          • 6
          • Obrenovac
          • passat 32b

          #19
          raja

          ima ideja ali nema vremena $

          Comment

          • ljube-kugla
            CBC Senator XXL
            • 04.05.2006
            • 1531
            • batajnica

            #20
            da na to sam pomislio
            ko na nas krene iz mesta je naje&o
            a sto nas je vise,jaci smo

            Comment

            • raja
              CBC Početnik
              • 22.03.2007
              • 6
              • Obrenovac
              • passat 32b

              #21
              raja

              izgleda da je warburg naj perspektivniji za ubacivanje motora u smislu da se dobije na brzini
              mada nepravi se pita od g....a

              Comment

              • raja
                CBC Početnik
                • 22.03.2007
                • 6
                • Obrenovac
                • passat 32b

                #22
                raja

                gospodin gaston slabo posecuje ovu stranu
                a entuzijasta uvek ima

                Comment

                • gaston
                  CBC Senator XXL
                  • 24.03.2005
                  • 324
                  • N BG - Batajnica

                  #23
                  Nisam bio ovde jedno vreme a saceka me cudo od posla na poslu , prednost je sto wartburg ima sasiu i fabricki odlicne kocnice , jer nema motorno kocenje a mana je kratak motorni prostor , poprecni motor ne moze biti veliki sto znaci ni nesto poseban , potrbno je dosta prepravki za tu varijantu , ostaje znaci 3C ili boxer , mere sam izgubio , odnosno ostale su kod strugara u brodoremontu koji je pravio ostojnu plocu i skratio zvono menjaca , to i nije bio veliki problem da se uradi , zez je bilo srediti koliko toliko aerodinamiku , ne u smislu smanjenja koeficijenta otpora vec turbulenciju koja se javljala ispod auta i terala ga da ide ko na talasima preko 130 , reseno u akademskom raketnom klubu sa dve trake od gume koje izbacuju vazduh iza prednjih tockova , malim prednjim spojlerom i zadnjim od BMW 3 iz 94 te .

                  Ako nekog jos nesto zanima poseticu temu pa pisem sa posla .
                  27.5 god za djevrekom auta snova :
                  Djulieta 1750, Junior GT 2.0, sud 1.3 , sprint 1.5 QV , sud 1.5 QV , 33 1.3 IE , 75 2.0 TD , 33 1.7 , 164 2.0 ts , ALFA SUD 1.3 , 164- 2.0 TS +156 2.0 ?KW ...za dalje ??????????


                  NIJE BITNO DA LI JE DO KOLENA ILI ZEMLJE .. VAZNO JE DA JE DO PUPKA

                  Comment

                  • gesdim
                    CBC Član
                    • 05.03.2007
                    • 35
                    • Skopje, Makedonija

                    #24
                    prepravke Wartburga

                    Originally posted by miljan bl
                    planiram u wartburga ubaciti 5-cilindricni 2.3 motor i mijenjac od audija. Da li je to izvodljivo...

                    PS. koliko je tezak wartburg?
                    bila je Nemacka web strana o wartburgu i svim modifikacijama (5-brzinski menjac, elektronika..) ali sad ne mogu da je nadjem..pogledaj http://www.ifaclub.org.uk/..

                    ..Wartburg je relativno lagan, mislim da je ~950kg; neki su ranije ugradjivali Golf diesel, pa su varili poluosovine, sto je po meni sada neprakticno a i skupo (homologacija), bolje je ugraditi motor benzinac i plin; ima jedan benzinski Polo motor koji je isti s motorom kod Wartburga 1.3, jedino je mozda razlika u menjacu; ali moze da ostane Wartburgov 4 brzinski menjac, koji je odlican, jedino sto u njemu stane samo 1.1l ulja, ali je kontrola i doturanje laka; imao sam Wartburg 1.3 i jedino sto sam menjao, kad sam menjao lamelu nije bilo kvalitetne za njega, pa sam ugradio od Golfa, skratio glavcinu za 4mm, preradio sam zadnji lonac (unutra je bio sa vrlo malim rupicama, odmah 1992 se zapusio i zamrznuo, kad je bila kriza za benzin i los bugarski benzin), a zamenio sam i taster za svetla (sa diodama) sa obicnim od Z 101 i 2 releja;
                    sa preradjenim auspuhom Wartburg je bio kralj uzbrdica; tada sam bio mladji (i ludji) pa sam ga na blagim uzbrdicama vozio i 150, a na velikim 100- ku i to u 4 brzini; moj Wartburg je bio 1991 i odlicno je radio na bezolovni benzin, vrlo malo je trosio i u gradu, jer sam vec na 40km/h saltao u IV brzinu, a vesanje na zadnjem trapu je bilo usavrseno sa 5-im cilindrom koji je radio na tezinu zadnjeg dela; mislim da auto sem nekvalitetnog kedera na sofersajbnama (to sam otklonio lako) i nije imao mana za razliku od novih auta koji imaju problema sa poluosovinama, trapovima (PSA) ili pak tvrdo vesanje kod Forda, a da o zajebancijama sa injectionom ne pricam; vozio bi ga jos i sada ali sam imao totalku 2001 (ne mojom krivicom) i tada se pokazao dobar, sasija se savila ali mi putnici nismo imali problema; doz mi je tada platio totalku ali nisam mogao da nadjem sasiju za W1.3, pa sam havarisani auto prodao, kupac ga je stavio na sasiju od dvotaktnog, malo istegnuo kabinu, cak je ostao stakleni krov (koji sam ja ugradio) i dihtuje mu, dok meni na Pezou 106 palm beach, originalni ne dihtuje i nikako nisam mogao da resim pa sam morao da ga zalepim silikonom....

                    Comment

                    Working...
                    X