Volvo v6 opet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dutchman
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 741
    • Vracar centar sveta

    Volvo v6 opet

    e sad potrebno objashnjenje od struchnjaka shta je zaokruzeno na slici ...



    i pitanje kako da zamenim komutator sa komutatorom od golfa ili juga kad su oni 4cilindichni motori ... u medjuvremenu sam radio limariju i neshto sam radio sa drugarom sad motor pali odmah ali sastavi tek na 2000 obrtaja... ako se to zove sastaviti ... mislim da ne radi na svim cilindima
    Prevelika slika u potpisu!
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #2
    ne vidi se najbolje, malo je mutna slika.
    ono levo crveno je sipka za kontrolu nivoa ulja.
    ono gore, na firewall-u moze da bude ventila za dodatni vazduh a klima kompresor (koji postoji kako se vidi na slici), ili visinski korektor u funckiji nadmorske visine.

    ono trece zaokruzeno se ne vidi da li je kabl, crevo ili nesto trece.


    komutator nema veze sa brojem cilindara. i ne moze da se stavi niti od Golfa niti od Juga ali moze od Chryslera, drugog Volvoa, Rols Rojsa ili BMWa.

    pogledaj koji je tacno Bos broj komutatora i tacno takav identican po broju mora da se stavi da bi radilo sa istim konektorom i rasporedom zica.

    inace moze i neki drugi, ali da se prepravlja elektro instalacija.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • *IvanT*
      CBC Senator XXL
      • 30.01.2005
      • 3234
      • Srbija, Beograd, Kara

      #3
      ono levo crveno je sipka za kontrolu nivoa ulja.
      Ako mislish na crveno to je, a ako mislish na onu kutiju iza to je verovatno EC jedinica za paljenje. Pogledaj shta pishe na njoj.
      Sistem paljenja kod njega je BOSH tip TSZi

      Ono trece je malo shiri krug a moze da bude vakum razvodnika ili.....
      http://www.lovatogas.co.rs

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #4
        tek sada vidim da je i kutija mozda u igri.

        kompjuter paljenja, Bosov EZK.ako je on problematican mozes da stavis sa prakticno bilo kog Volvoa bilo kog godista serije 200.

        samo, on ekstremno retko crkava, gotovo nemoguce.

        da li si proverio osigurac od 25A sa vozacke strane, odmah do prednjeg amortizera. on hoce da korodira, kontakti u kucistu, i da pravi gomilu problema a zaduzen je za napajanje sistema goriva i paljenja.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • Dutchman
          CBC Senator XXL
          • 30.09.2004
          • 741
          • Vracar centar sveta

          #5
          bela kutija kao shto sam pretpostavio jeste bosh - el. paljenja , gornji najmanji kruzic je neki el ventil za dodavanje ler gasa kad se ukljuchi klima ali onaj krug u sredini je neko crevo koje pojma nemam chemu sluzi i izlazi iz kabine tj iz lima pa sam pretpostavio da je iz kabine

          e sad rasklopio sam razvodnik koji je u super stanju tj nishta neklima, vakum radi, tj. shtelovanje ugla predpaljenja preko vakuma radi itd.. izgleda da je najveci problem u karburatoru (SU British Carburators Birningham) izgleda da vuche falsh vazduh negde... e sad josh jedna stvar me zachudila

          kad pogledam kroz usisnu granu kada sam skinuo karb. izgleda kao da je grana i sa donje strane probushena i onda zapushena sa nechim nisam siguran u to pa neznam da li da skidam granu ili ne... postoji problem sa dihtunzima .. tj retko se nalaze za v6 mislim na dihtunge grane.. ili ako neko moze da mi kaze gde da kupim (kliritoli&*%##@#) neznam kako se zove ono kao karton od chega se prave dihtunzi...

          hvala unapred svima, cilj prvo da sve radi cakum pakum a onda prelazimo na budzenje...
          Prevelika slika u potpisu!

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #6
            onaj krug u sredini je neko crevo koje pojma nemam chemu sluzi i izlazi iz kabine tj iz lima pa sam pretpostavio da je iz kabine
            ok, da resimo i to.

            to je crevo za vakuum servo za komandnu tablu (Volvo koristi servo motore za sistem grejanja i vnetilacije) i ide u akumulator vakuuma u kabini.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #7
              izgleda da je najveci problem u karburatoru (SU British Carburators Birningham) izgleda da vuche falsh vazduh negde...
              vrlo moguce, ti su karburatori i na zapadu neomiljeni jer je malo strucnjaka koji ih znaju podesiti kako treba.

              prestpostavljam da ste karburator podmazali odgovarajucim uljem (sipali ispod iglice) ?
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #8
                postoji problem sa dihtunzima .. tj retko se nalaze za v6 mislim na dihtunge grane
                taj motor je komplet alu i ne koristi dihtunge, on se lepi.
                zato i tesko nalazis dihtung, fabricko resenje je poseban lepak koji "izigrava" dihtung.

                motor mora da bude apsolutno zaptiven da bi mogao korektno da radi, to znas i sam ali je taj motor malo nezgodan da se to obezbedi.

                eventualno za dihtunge i ostalo probaj da se raspitas u servisima za Reno ili Pezo posto su oni koristili isti taj motor, ili u servisima Fiata koji je koristio taj motor za Lancie.

                materijal za dihtunge se zove klingerit ako se dobro secam, odavno ga nisam koristio.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • Dutchman
                  CBC Senator XXL
                  • 30.09.2004
                  • 741
                  • Vracar centar sveta

                  #9
                  E shto se karba tiche ima dve gumice koje sam kupio a sve ostalo je manje vishe nemoguce pokvariti opran ochishcen podmazan... problem je sa par creva koja sutra menjam i naravno iber skidam poshto je izveden direktno u granu posle karba a pored el. ler dizne.

                  radi ko sat ipak nije bio problem sa elektronikom ni sa razvodnikom , srecom shto majstor nije znao da zameni komutator inache bi dzabe pola stvari raspanglao...

                  inache karb je omiljen u americi ali kod harlija i jaguara

                  e sad raspored paljenja je 1-6-3-5-2-4
                  a cilindri su rasporedjeni
                  4-1
                  5-2
                  6-3

                  sad me zanima koliki je je pomeraj poshto ocu da stavim 3 karba ili poshto ste mnogo pametniji od mene bilo bi mi najdraze da mi kazete koja dva cilindra treba staviti na karb da je 4cilindrichni znao bi i sam ali sa v6 sam skroz zbunjen

                  POMAGAJTE!!!!!!!!!!!!!!!
                  Prevelika slika u potpisu!

                  Comment

                  • Dutchman
                    CBC Senator XXL
                    • 30.09.2004
                    • 741
                    • Vracar centar sveta

                    #10
                    e da ako niste shvatili kako stoje cilindri



                    a red paljenja je 1-6-3-5-2-4
                    Prevelika slika u potpisu!

                    Comment

                    • Uros Piperski
                      CBC Senator XXL
                      • 31.01.2005
                      • 2978
                      • Beograd

                      #11
                      Mislim da neces moci da stavis tri karba. Ako stavljas tri, morao bi da uparis 1-4, 2-5 i 3-6, ali posto 1 pali posle 4, 3 posle 6 i 5 posle dva, neces dobiti gotovo nista.
                      Znaci 6 karbova


                      RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #12
                        super da si resio probleme, znaci ipak nije elektronika ali...

                        radi ko sat ipak nije bio problem sa elektronikom ni sa razvodnikom , srecom shto majstor nije znao da zameni komutator inache bi dzabe pola stvari raspanglao...
                        ukljuci se u kviz maniju na sajtu pa postavi temu za novu mozgalicu sta se i kako resilo..
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • Dutchman
                          CBC Senator XXL
                          • 30.09.2004
                          • 741
                          • Vracar centar sveta

                          #13
                          dajte savet za najeftinije i najbolje karbove koje bi bilo pametno staviti mislim 6 komada... ako nemoze tri....

                          zastavine 24-ke ili neshto jeftinije ili bolje za iste pare...
                          Prevelika slika u potpisu!

                          Comment

                          • Dutchman
                            CBC Senator XXL
                            • 30.09.2004
                            • 741
                            • Vracar centar sveta

                            #14
                            od kojih kola da trazim dvostruke karbove neshto tipa 2*40 ili 2*45 ili 2*35 znachi ne dvogrli nego dva karba u jednom telu sa zajednichkom osovinom za gas....
                            Prevelika slika u potpisu!

                            Comment

                            Working...
                            X