Tuning za Civic Type S 2007

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • HEBPEME
    CBC Član
    • 06.02.2008
    • 11
    • Beograd

    Tuning za Civic Type S 2007

    Pozdrav svima,

    Pristupio sam forumu pre par minuta

    Naime, kupio sam Civic Type S pre 4 meseca i prezadovoljan sam, naravno! Ali, posto sam veliki zaludjenik, naravno da mi 140 konja nije dovoljno Ja sam se nadao da u celom Beogradu postoji mesto na kome bi mogao da se uradi chip tuning, medjutim za sada nisam pronasao ko bi to ovde mogao da uradi. Zato imam za ceo forum nekoliko pitanja, cisto da mi pomognu u startu:

    1. Da li iko zna ko u Beogradu ili Srbiji uopste radi chip tuning?
    2. Da li se zna orijentaciona cena (od do)?
    3. Da li mogu da ugradim turbinu u svoj Type S?
    4. Ukoliko mogu, ko kod nas uvozi dobre turbine, ko je najbolji za ugradnju i o kojoj cifri se radi otprilike (za neki osnovniji model turbine - ne neku bolest )
    5. Da li, iskreno i koliko, promena izduvne grane povecava snagu i koja je vasa preporuka (Remus, Walker,...)?
    6. Drug me je posavetovao da promenim i svecice i kablove i da obavezno uzmem Denso. Je li to ok?
    7. Cuo sam za neki deo (mislim da se zove Tornado) koji se stavlja na pocetak usisne grane i navodno stvara turbulenciju vazduha i pod vecom brzinom ga ubrizgava u motor i time se kao poboljsavaju performanse. Zna li neko nesto o tome?
    8. I jos jedno pitanje: preporucio mi je da stavim izvesnu Sinter lamelu jer mnogo brze reaguje automobil na saltovanje i prosto brze odlepljuje. Sta mislite?

    E, posto sam ja postavio puno pitanja, ne ocekujem da mi odgovorite odmah na sva, ali zaista mi je svaki savet nekoga ko se istinski razume u tuning jako dobrodosao i potreban. Ne bih se nikada zezao na svoju ruku da cackam oko novog automobila zbog svojih hirova i zato zelim da cujem strucno misljenje oko ovih pitanja.
    Unapred puno hvala svim dobrim ljudima koji mi budu pomogli

    Ziveli



    [/img]
  • level3
    CBC Senator XXL
    • 29.01.2006
    • 857
    • BGD, V.B. Karaburma

    #2
    Druze moj, ti bolje da si uzeo CTR-a.
    Licno smatram da je na novom autu greota raditi bilo sta.
    Moj savet je da ne diras nista, jerbo ce ti shebati sve u motoru, oko njega i iza njega.

    Ako si bas resio da se istrosis otidji u austiju, nemacku, holandiju... pa lepo nek ti natjuniraju masinu za sve pare, po honda standardu.
    www.hondaclub.co.rs = SeXution - Revolution - Hondaution =

    Comment

    • Bane R
      CBC Senator XXL
      • 27.03.2006
      • 1769
      • Beograd

      #3
      Gle druže, sav taj tuning koji ti spominješ, nije baš tako kao što proizvođači spominju.

      Budi uveren da ako sve hoćeš da uradiš kako treba, da nećeš proći bez nekoliko hiljada evra. Dakle čip, kompletan usis vazduha i kompletan izduvni sistem, od grane pa do zadnjeg lonca.

      Proizvođači će ti izračunati da si možda dobio i 40 konja, ali budi uveren, ako ikada budeš stao na valjke da izmeriš snagu, auto neće pokazati preko 155ks.

      Ono što jedino može da doprinese osetnom povećanju snage na atmo motorima jesu bregaste (ili bregasta u tvom slučaju). Samo imaj na umu da je to veliki zahtev i da će se osobine motora osebno promeniti i da će biti još lošiji na nižim obrtajima.

      Turbinu možeš da staviš na bilo koji auto, ali to je posao koji ne želiš da znaš koliko košta, koliko vremena treba da se uradi i sve lepo ušteluje i koliko je u stvari sve to komplikovano. Sa turbinom zaista možeš da očekuješ 30-40% snage više, ali to ja nikada ne bi radio sa novim autom, koji je u garanciji, pogotovo sa novim Civicom koji, bez ljutnje, i nije neki sportista.

      Dakle sav taj "batica" tuning deluje lepo na papirima, ali je veoma veliko razočarenje kada staneš s nekim na crtu, odeš na merenje snage ili još gore: pogledaš u svoj novčanik.

      Po meni, imaš dve daleko najbolje varijante za tvoj auto:

      1. da čuvaš pare i skupljaš (za gore spomenuti tuning možeš potrošiti od 1500e ni za šta do 5000e za varijantu sa turbinom, ako ne i više) i da sačekaš nekoga sa Civicom TypeRom kada ga bude prodavao, pa da mu ponudiš zamenu ili prodaš tvoj auto, pa kupiš njegov

      2. da vidiš, ako već nema niko kod nas, sa hrvatima ili slovencima, dali u TypeS može da se stavi K20 motor iz TypeRa (recimo nekog slupanog TypeRa prošle generacije, to je isti motor)... ako tih motora ima i ako može, mislim da bi to značilo da za, recimo, 4000 evra dobiješ pravih 60ks više (ne onih izmišljenih na osnovu ausupuha, čipa i u****) i dobiješ auto sa najmanje komplikacija

      Po meni, prva varijanta je najbolja, a druga isto može da prođe... Ovo ostalo nikada ne bi radio ni svom 100 godina starom CRXu, a kamoli novom autu u garanciji.

      Comment


      • #4
        BaneR je u pravu, sta god uradio, gubis garanciju.

        Znaci, strpis se 3 godine, pa se igras.To kosta dosta, najbolje je nabuzditi fabricki..

        Znaci, K20 u njega, i to je to.ALi, ne samo motor, vec i menjac, kocnice, poluosovine, elektricnu instalaciju, i jos dosta toga...

        Znaci, previse zezanja, ako nisi mehanicar, zato menjaj za i uzivaj.

        Comment

        • V-Tec
          CBC Senator XXL
          • 30.06.2006
          • 1615
          • Beograd
          • '89 Civic d16a6

          #5
          @HEBPEME:

          1.Cip tuning ti se ne isplati ni za jedan atmosferski motor jer puno kosta a malo se dobija.
          2.Mislim da ne bih kostalo ispod 300eur.
          3.Sigurno da mozes ali ti se opet ne isplati.Mnogo je isplativije da npr. ubacis motor iz Type i odradis neki laki tuning i vec imas brzu masinu.
          4.Tesko da ces ista od toga navedenog da odradis u Srbiji.
          5.Od kompletne izduvne grane ces dobiti svega nekoliko konja i naravno dobar zvuk i sigurno ces osetiti da malo bolje vuce.
          6.Mislis na iridijumske svecice?Sa njima neces dobiti nista, jedino duzi radni vek od obicnih.
          7.Tornado - Jos jedan patent iz "Tv Top Shop-a" .To je cista nebuloza, uzaludno bacanje para.
          8.To nije lose, samo sto ces na semaforu morati da pustis onog ispred tebe jedno 10m da mu se ni bih zabo u branik.
          shuto-expressway.com

          Comment

          • starac vujadin
            CBC Senator XXL
            • 27.08.2005
            • 2617
            • Stari grad

            #6
            Prica pocinje i zavrsava se s tim da se gubi garancija...

            Comment

            • BGILLEGAL
              CBC Senator XXL
              • 22.05.2006
              • 653
              • Beograd

              #7
              Neka upoznatiji pricaju al mozda moze da se spakuje motor iz s2000

              Ako ne nemoj nishta da diras. Vidi prodaj tog i uzmi R-a.

              Comment

              • Bane R
                CBC Senator XXL
                • 27.03.2006
                • 1769
                • Beograd

                #8
                I ti lupaš ilegalac. Aj motor i da staviš, pa i menjač i to još neka naučna fantastika da shvati, ali kako ćeš majku mu da sprovedeš da menjač pokreće prednje točkove. U stvari, 200x bi bilo lakše da se uradi da pokreće zadnje točkove, a tih 200x lakše je najteže moguće u celoj priči ovde. A i kako samo dolaziš na te ideje, kao da se S2000 lupaju svaki drugi dan i da se gađamo motorima. I da ima motor, košta ko svetog petra... Pa ne bi čovek vozio Civica da mu nije do para, vozio bi Veyrona...

                Comment

                • PINHEAD
                  CBC Senator XXL
                  • 30.03.2005
                  • 373
                  • BG, Vidikovac

                  #9
                  Ja se izvinjavam za off, Bane, jel ti imas neki skriveni fetish ka Veyronu? Cesto ga pominjes u poslednje vreme.....
                  EI9, EJ9, EK9......

                  Comment

                  • NemaN
                    CBC Senator XXL
                    • 29.11.2004
                    • 1560
                    • munze

                    #10
                    jel moze neko da napise podatke o motoru ? cisto me zanima jer nemam pojma o kojem motoru je rec?
                    I'm not caucasian, I'm championship white

                    Comment

                    • BGILLEGAL
                      CBC Senator XXL
                      • 22.05.2006
                      • 653
                      • Beograd

                      #11
                      Ajde guru Bane sta goris. Rekao sam mozzda... nemo skaces tu...

                      http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... 883#315883

                      Comment

                      • mirdza
                        CBC Senator XXL
                        • 14.03.2005
                        • 2437
                        • Katowice (PL) / Banja Luka
                        • AGP / W126

                        #12
                        1.8 140KS
                        Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                        Comment


                        • #13
                          S2000 motor je tesko naci, ali jos teze ugraditi, zbog svoje koncepcije.

                          Nista na svetu nije nemoguce, ako se ima para i volje, sve moze.Dakle, i BaneR i BGIllegal su u pravu na neki nacin.

                          Comment

                          • HEBPEME
                            CBC Član
                            • 06.02.2008
                            • 11
                            • Beograd

                            #14
                            Hvala na svim sugestijama i savetima

                            Slazem se da je greota cackati nov motor i da je suludo gubiti garanciju zbog toga ali sam hteo da cujem misljenja i da vidim da li neka od pomenutih opcija mozda ne iskljucuje garanciju. Recimo chip tuning ne moze da se primeti na obicnom servisu, nista nije fizicki dirano na motoru i slicno.
                            Bilo kako bilo, ja da sam imao novac za ja bih ga svakako kupio jer mi je Honda jedna od omiljenih marki i stvarno smatram da je izuzetno dobar sportski automobil. Medjutim, bejah kratak sa novcem a htedoh Civica jer mi se mnogo dopada. Sad, Bane, slazem se da fabricki Type S ne moze da se meri sa , nekim nasviranim CRX-om, a da ne pominjem S2000 i slicno, ali ne bih se slozio da nije neki sportista. Ne znam jesi li vozio Type S 2007, ali ja sam prijatno iznenadjen njegovim sportskim duhom i pored toga sto je napravljen kao "mild" varijanta zbog sire ciljne grupe kupaca (za razliku od ). U krivinama jako lepo lezi, suspenzija mu je super, amortizeri takodje, kada se iskljuci VSA (koji iskljucim cim upalim auto) voznja je jako zabavna i utisak koji ostavlja stvarno jeste sportski. Opet, to je moje misljenje i ne mora da znaci da imamo isto poimanje sportskog Bilo kako bilo, ja samo znam da vec pocinjem da stavljam pare na stranu za . Ne znam da li da cekam polovnog ili za godinu-dve da kupim novog (ako bude bilo para) ali znam da moram da ga kupim.
                            Posle svih stvari koje ste napisali, jedino mi onaj komentar za Sinter lamelu zvuci pozitivno Jer 5k Eur za turbo varijantu mi je mnogo u startu, chip tuning stvarno nije nesto efikasan na atmosferskom motoru, zamena bregaste ima svojih losih strana, itd. Jbg, kapiram da cu vozikati svoju stock varijantu Type S dok ne dodju bolja vremena
                            Hvala svima na pomoci i savetima.

                            Jedno pitajnce : da li da stavljam Motul ulje kad dodje vreme za servis? Vecinom ga hvale...

                            Ziveli

                            Comment

                            • level3
                              CBC Senator XXL
                              • 29.01.2006
                              • 857
                              • BGD, V.B. Karaburma

                              #15
                              Ja bih ipak sacekao podpredsednicko misljenje
                              www.hondaclub.co.rs = SeXution - Revolution - Hondaution =

                              Comment

                              Working...
                              X