e ovako
obratio mi se covek u radnju pitanjem da promeni dihtung usisne grane na leptiru gasa na civic-u 1999 god sa motorom d14z1 kako bi dobio vise KW jer je video da na varijanti civic-a IS od 66kw ide veci dihtung
otprilike ovako, njegov dihtung je "stariji" od rupe za protok pa samim tim gusi usis vazduha na motoru dok je na varijanti motora d14z6 npr normalan dihtung kolika je i rupa.
evo i slika:

i njegov dihtung po broju sasije: dihtung broj 6
[img=http://img411.imageshack.us/img411/1731/dithd2.th.jpg]
e sad, ne bi bilo lose ako neko ima broj sasije auta sa motorom od 66kw civic-a pa da uporedim ta dva dihtunga i probam coveku zavrsiti neki posao jer je dihtung prava sitnica(700 din) u originalu
elem, mozda je covek clan honda cluba
obratio mi se covek u radnju pitanjem da promeni dihtung usisne grane na leptiru gasa na civic-u 1999 god sa motorom d14z1 kako bi dobio vise KW jer je video da na varijanti civic-a IS od 66kw ide veci dihtung
otprilike ovako, njegov dihtung je "stariji" od rupe za protok pa samim tim gusi usis vazduha na motoru dok je na varijanti motora d14z6 npr normalan dihtung kolika je i rupa.
evo i slika:

i njegov dihtung po broju sasije: dihtung broj 6
[img=http://img411.imageshack.us/img411/1731/dithd2.th.jpg]
e sad, ne bi bilo lose ako neko ima broj sasije auta sa motorom od 66kw civic-a pa da uporedim ta dva dihtunga i probam coveku zavrsiti neki posao jer je dihtung prava sitnica(700 din) u originalu
elem, mozda je covek clan honda cluba

Comment