prepravka, tj. laksi tuning, kucista leptira gasa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Type_R
    CBC Senator XXL
    • 26.05.2007
    • 900
    • Valjevo

    prepravka, tj. laksi tuning, kucista leptira gasa

    par slika ce reci vise od hiljadu reci, zanime me vase misljenje i naravno iskustvo da li ce ovo u praksi dati neki promil ili jos bolje procenat, i u kojim rezimima obrataja, ili nece,

    pre


    posle




    grana pre i posle, sem skidanja ovog sistema grejanja radi se i premestanje vara sa unutrasnje na spoljnu stranu a unutresnji var se brusi i dobija se ulazna rupa veceg promera za debljinu vara od nekih 2mm u krug.

    3SG(T)E EXPERT

    MAN service
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #2
    Vise bi dobio da oboris, odnosno profilises ivicu klapne u leptiru i da zaoblis ili totalno poravnas srafove kojima se klapna drzi za osovinu, poprilicno vire.
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • Type_R
      CBC Senator XXL
      • 26.05.2007
      • 900
      • Valjevo

      #3
      To cu uraditi u svakom slucaju, planiram da veoma malo otanjim celu klapnu i da oborim ivice kao sto si rekao, mozda napravim i tanju osovinicu, a srafovi ce biti upusteni u nju ali koliko to bude izvodljivo a da ostane cvrsto.

      Ovo su inace slike sa UK foruma i likovi koji ovo rade naplacuju oko 60 funti za trottle i 130 funti za granu,

      meni ce ovo raditi moj strugar i zato mi treba pomoc, ne znam da li je potrebno da trotlle ima unutrasnju liniju lucnu (kao usisni kanali na glavi iz tvoje teme o 206-ici) zbog boljeg venturija ili je bitno samo prosiriti i ispolirati?

      Takodje za izduvnu granu, sadasnji promer na pocetku grane je malo uzi od izlaznog kanala na glavi (za debljinu vara), da li da napravim isti promer kao na glavi ili moze da bude za nijansu siri?
      3SG(T)E EXPERT

      MAN service

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #4
        Nemoj da tanjis nista, samo profilisi ivicu i srafove.

        Sto se tice grane, to o cemu pricas se zove port matching, obicno se radi i na usisu i izduvu, ima efekta i smisla pogotovo ako je "falc" zbog razlike u naleganju primetan, odnosno ako je kanal na izduvu glave uzi nego na izduvnojgrani, ili uzi na usisu nego port na usisnoj grani.
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • Type_R
          CBC Senator XXL
          • 26.05.2007
          • 900
          • Valjevo

          #5
          Ako sam dobro razumeo znaci da izduvne kanale i pocetak grane poklopim sto je preciznije moguce?

          Samo jos pitanje oko slike koju sam postavio, da li je bitno da presek kucista leptira bude kao na donjem crtezu zbog boljeg venturi efekta ili moze kao i na gornjem?

          Da li je potrebno onako ispolirati unutrasnjost? Dosta puta je pricano da recimo uzisni kanal ne valja poliratu da se rasprseno gorivo ne bi hvatalo u kapljicama, ovde je rec samo o vazduhu pa pretpostavljam da je potrebno sto bolje "usijati"??

          Hvala na odgovorima, slike za koji dan kada radovi budu gotovi
          3SG(T)E EXPERT

          MAN service

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            #6
            Pa generalno gledaj da ispeglas sve pregibe i ivice, a posto gorivo tuda ne prolazi, slobodno ga usijaj kao pasja m***
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • Type_R
              CBC Senator XXL
              • 26.05.2007
              • 900
              • Valjevo

              #7
              izduvna grana uradjena,
              sutra skidan kuciste leptira pa mi treba savet:
              da li prisiriti celo kuciste za recimo nekih 2mm u precniku u zavisnosti koliko ima "mesa" i napraviti novi leptir po toj meri?
              3SG(T)E EXPERT

              MAN service

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                #8
                Batali taj posao, ostavi se prosirivanja jer ne znam ko ce dovoljno dobro i precizno da ti odradi klapnu posle, a dobitak bi verovatno bio mizeran.
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • Type_R
                  CBC Senator XXL
                  • 26.05.2007
                  • 900
                  • Valjevo

                  #9
                  mogao bih da pokusam jer imam zaludnog strugara a imam i dva komada kucista i klapni,

                  ono sto me interesuje je da li kuciste mora da bude levkastog oblika tj da li je bitno da ima sto bolji venturi efekat ili recimo moze da bude istog precnika celom duzinom.
                  3SG(T)E EXPERT

                  MAN service

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    #10
                    Nista od takvog venturija, komplikujes dzaba, ostavi sve ravno.
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • Type_R
                      CBC Senator XXL
                      • 26.05.2007
                      • 900
                      • Valjevo

                      #11
                      ok
                      3SG(T)E EXPERT

                      MAN service

                      Comment

                      • Type_R
                        CBC Senator XXL
                        • 26.05.2007
                        • 900
                        • Valjevo

                        #12
                        da ne bude da nisam nista radio

                        kuciste u grubo obradjeno.......




                        treba mi savet dali oslabiti osovinicu koja nosi leptir na oznacenim mestima kao sto to rade drugovi englezi sa slika na pocetku teme....




                        da li da odradim port matching zadnjeg dela kucita leptira i pocetka usisne grane gde isti naleze????

                        slike.....


                        3SG(T)E EXPERT

                        MAN service

                        Comment

                        • 206
                          Admin od ispočetka :)
                          • 09.12.2004
                          • 9548
                          • Beograd
                          • 206

                          #13
                          Pa, probaj, nece da skodi ako ne preteras na nesto ne pukne...

                          Samo se bojim da se ne razocaras malim dobicima za toliko cimanja.
                          The difference between men and boys is the price of their toys

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #14
                            da li je bitno da presek kucista leptira bude kao na donjem crtezu zbog boljeg venturi efekta
                            koliko ja vidim na slikama nema nikakvog venturi efekta unutar kućišta leptira, a i ne znam zašto bi tu trebao kada se ne radi o karburaciji goriva.

                            mislim da te je neko pogrešno uputio šta se tu dogadja sa protokom vazduha, u kućištu leptira i posledično na sumjive efekte od venturija (ja ne vidim taj efekat tu ali rado ću sačekati rezultate do kojih dodješ nakon prepravke da korigujem saznanja).
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • kilson
                              Moderator
                              • 09.10.2004
                              • 3216
                              • NoviBGD
                              • AR 75 GT

                              #15
                              Type_R: Proveri kako ti nalezhe usisna grana na glavu i ako je potrebno tamo odradi port matching. Obichno se u tom delu javlja restrikcija...
                              Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                              Comment

                              Working...
                              X