INTERCOOLER za Nissan 200SX

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • skyline
    CBC Senator XXL
    • 31.07.2007
    • 3149
    • Cacak

    INTERCOOLER za Nissan 200SX

    posto postoji bojazan da imam boost leak na stock intercooler-u i zbog toga previsoku potrosnju, razmisljam se o kupovini veceg, frontalnog intercooler-a, sto zbog potrosnje sto zbog poboljsanja performansi u kompletnom opsegu obrtaja

    dzidza bi trebala ovako da izgleda



    ili veci, samo ne znam da li mi je potreban veci na stock motoru

    gde to naci ( nov ili polovan ) u Srbiji
    Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #2
    zao mi je sto na skupu nisam primetio tvoj auto, bas bi me zanimalo da ozbiljnije pogledam ispod haube.

    sto se IC tice, ovaj na slici je neki mali, preporucio bih veci bar 3 puta po visini vece dimenzije.

    stete od veceg IC nece biti pa iako je stock motor a prednost u nasoj klimi je sasvim izvesna, pogotovu u nastupajucoj letnjoj sezoni kada napolju bude 40+C.

    gde potraziti veci izbor i nove, hm tesko pitanje.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • skyline
      CBC Senator XXL
      • 31.07.2007
      • 3149
      • Cacak

      #3
      mora da si se u'vatio rostilja i piva i nisi mrdao od chadora

      jbg, bice valjda prilike
      mislim da cu sigurno doci na Huju na Honda skup

      sto se IC-a tice, dao sam ovaj samo kao primer
      cilj mi je da se konsultujem sa nekim ko ima iskustva sa turbacima

      e sad, neko mi kaze ne stavljaj veci IC i piping, jer onda treba turbina vise vazduha da sabije, a samim tim ce biti veci lag, sto je totalno suprotno od onoga sto zelm postici sa IC-om
      a opet, drugi mi kazu stavi obavezno uz obavezne alu cevi veceg promera, jer ces imati sveziji vazduhu vec u niskim obrtajima, a o boost zoni da i ne govorimo

      orijentacije radi, motor ce max ici do +50ks, ali to je bas dugorocni plan
      planira u startu usis, IC, izduv, mozda neki chip i to je to
      a kasnije, ako bude finansija.....

      inace, IC ne mora nuzno biti nov, moze i polovan

      kojoj ceni da se nadam?
      Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

      Comment

      • Lord_o21
        CBC Senator XXL
        • 29.04.2006
        • 494
        • Novi Sad

        #4
        Bas za 200sx

        univerzalni , mozda i bolja opcija...

        Nadjes nekoga od likova ko donosi stvari sa e-bay-a i za nekih 120e imas nov IC ovde...
        ...technology is the only Replacement for Displacement.

        Comment

        • skyline
          CBC Senator XXL
          • 31.07.2007
          • 3149
          • Cacak

          #5
          ne, ne, nisam ni mislio originalni, nema potrebe
          svi su manje vise isti
          jedino da obratim paznju na prostor koji imam na raspolaganju
          mada, to je prostor koji je fabrika i predvidela za IC jer je ovo auto koji nije ni projektovan da ostane stock
          nego sam pomenuo da je za 200sx samo da pomenem koji je auto u pitanju zbog karakteristika motora
          Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #6
            pa jeste, što je veći IC trebaće više vazduha da "protrči" sa jedne strane.

            ali, recimo da je 6000 rpm, to je 100 u**** motora u svakoj sekundi.

            motor u****va 2 litre vazduha, što je 200 litara u sekundi.

            ako ti se poveća zapremina IC sa recimo 3 litra vazduha na recimo 5 litara vazduha, odziv će se poremetiti za 0,01 sekundu tj jednu stotinku će biti veći lag usled toga.

            nešto ne verujem da 0,01S predstavlja problem niti da bi to mogao u praksi osetiti kao kašnjenje pa bih taj razlog smetnje većeg ICa smatrao nevažnim.

            takodje, ako je veći IC posledica je i veća efektivna razmena toplote, bolje hladjenje, pa po tom osnovu nastaju zgušnjavanje vazduha odnosno povećava mu se masa.

            pošto je cilj da veća masa (a ne količina, zapremina) udje u motor time se direktno dobija mogućnost za više goriva i posledično veći efekat motora izraženo na kraju u KS.

            istovremeno, gušći vazduh se lakše "pomera", tj pokreće za istu razliku pritisaka pa se praktično smanjuje lag.

            pravilo je da se gura hladan a ne da se u****va vruć vazduh, za maksimizaciju protoka.

            sa treće strane, što su veće cevi IC dovoda i odvoda po prečniku to je i manji otpor kretanju vazduha odnosno manji pad pritiska.

            manji pad pritiska povećava efikasnost ICa a i smanjuje vreme putovanja, lag.

            najveća mana velikog ICa je mesto smeštanja, cena, komplikacija izrade.
            a nejveće prednosti su u dobitku po motor.

            poredjenje jednog te istog turbo motora sa IC i bez ikakvog IC, jasno ukazuju na razlike u ponašanju u korist IC varijante.

            ali, porast mase u****noga vazduha bilo usled većeg ICa bilo većeg natpritiska turbine treba da bude ispraćeno i porastom protoka tj kapaciteta izduva na adekvatan način.

            kao i porastom kapaciteta turbinskog kola. mada taj porast turbine povećava lag ali povećava i mogući efekat motora.


            balansiranjem svih tiih elemenata utiče se na krajnju vozljivost motora, tj osobine ponašanja/ kultivisanosti odziva na pedalu gasa.

            veći IC omogućava bezbedniji rad motora odnosno upotrebu goriva niže oktanske vrednosti.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • skyline
              CBC Senator XXL
              • 31.07.2007
              • 3149
              • Cacak

              #7
              wooow covece
              vrlo lepo izlaganje

              sto se prostora za smestanje IC-a tice, toga ima na pretek
              inace, uz sire cevi bih dodao da bi se ugradnjom front mounted IC-a duzina putanje vazduha smanjila jer mi je sada IC ispred prednjeg levog tocka i cevi dolaze i odlaze sa iste strane
              sa FMIC bi se duzina cevi znatno smanjila, cime bi se kolicina vazduha u sistemu minimalno povecala

              inace, prvi i osnovni cilj stavljanja coolera mi je poboljsanje odziva na gas na nizim obrtajima, jer bih time redukovao upotrebu turbine u uslovima svakodnevnog saobracaja, a samim time i potrosnju
              medjutim, efekti hladnjaka na turbinski deo obrtaja su vise nego dobrodosli
              Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #8
                kod mene je takav setup IC, fabricki.
                celom sirinom izmedju farova i celom visinom od gornje grede skroz dole do spojlera. dupli po dubini, dvoredi.

                od komrpesora (turbine) ulazi na jednu stranu a izlazi na suprotnom kraju.

                ne znam napamet, mislim da je 68mm unutrasnji fi, a spoljni 74mm (ili tako nesto) spojnih cevi.

                znam da je termicka efikasnost ICa prilikom merenja bila dosta dobra, nekih 84% ako sam zapamtio konkretnu brojku ( da ne trazim).

                inace, malo zbog toga, malo zbog male turbine i LPT koncepta (regulacije) odziva na pedalu gasa je trenutan.
                nema laga, nema turbo rupe, i krece turbina vec od 1200 rpm a na 1800 rpm vec ima radni pritisak.

                za po gradu i slicno vozljivost perfektna, izbalansirano tako da se i ne oseti da je dodata turbina u odzivu, osim sto motor naravno ima veci obrtni moment odmah od lera pa odlicno vuce.

                mana je limitiran gornji opseg obrtaja, limitirana maximalna snaga motora i time krajnje inace moguce perfomanse za hardver motora.

                ja auto obicno vozim u opsegu od 1200-2500 rpm, ponekada stigne do 3000 rpm, za vise prakticno nema potrebe, vuce i vuce i vuce...neumorno

                pogledaj na nissens sajtu kakva je ponuda ICa, imaju poveliki izbor (danska firma sa dobrom reputacijom, specijalizovana za izmenjivace toplote).
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment


                • #9
                  Ako hoces eBay, zovni Mugena, covek je doktorirao te stvari..

                  A za tvoj autic, kit, i sam za sebe IC, sve sam ti objasnio na MSN..

                  Comment

                  • skyline
                    CBC Senator XXL
                    • 31.07.2007
                    • 3149
                    • Cacak

                    #10
                    thanx Trio
                    inace, mislim da je auto prodisao sa ovim filterom
                    mrzi me sad da kacim slike, ali bice sutra
                    jos da zamenim ostale filtere i nadam se da ce da sljaka kao sat

                    imas li ti svecice na stanju u koje iridijumske nudis za mene
                    Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                    Comment


                    • #11
                      Nemoj ovde, dobijam packe od moderatora, pliz!

                      Imas MSN i mail, pa cemo tako.

                      Comment

                      • SAAB PoWeR
                        CBC Senator XXL
                        • 26.04.2005
                        • 1394
                        • tu iza coska(Milwaukee USA)

                        #12
                        da ti boost negde curi , cuo bi ...
                        _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

                        Comment

                        • skyline
                          CBC Senator XXL
                          • 31.07.2007
                          • 3149
                          • Cacak

                          #13
                          u pravu si
                          em bi se culo, em bi slabije vukao
                          Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                          Comment

                          Working...
                          X