kada budesh vratjao sve na glavu .. vrati prvo karburator pa tek onda poklopac razvodnik i onaj deo za vodu i crevo ....
ako karburator poslednji budesh stavljao imatjesh problema sa ta 4 shrafa jer su nepristupachni do 00 ...
ja juche skidao .... da bih predihtvao poklopac ... sva sretja pa sam imao spec alat (13 kljuch sechen na pola )
Hvala na savetu, mada gledam sad....ceo gornji deo karburatora, onaj deo iznad tacne...drzi se za donji deo sa dve matice...tako da, ako se donji nakaci bez tacne, nije problem "ad hoc" spojiti ga sa ostatkom karb-a...
Urose...lici, lici....a videcemo da li posao koji obavlja lici na ono sto bi trebalo...
- "Dobar dan. Dobro ste. Kako sam ja?"
- "I vi ste dobro."
veruj mi da je lakshe zavrnuti ine 4 od te 2 ... ne znam da li si primetio ali matica koja je okrenuta ka vozachkom prostoru kada je kar na motoru je tek nepristupachna jer joj mozhesh prici samo da viljushkastim kljuchem koga ne mozh da okrenesh od poklopca ventila .. nema mesta .... ne pomazhe ni t kljuc ni zglob gedora .. nishta ....
osim sechene 13-ice ..))
Comment