nos na scooter-u

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • scooter-manijak
    CBC Početnik
    • 10.09.2008
    • 5
    • Novi Sad

    nos na scooter-u

    cao svima.imam gileru nexus 500ie.hocu da ugradim nos.kupio sa wet kit preko interneta za motorcikle.boca 2.5lb,solenoidi,creva,pumpa za gorivo,sat ,filteri za nos i benzin,nozle i jets dizne,i jos mnogo prikljucaka holendera i razdelnika.imam i kompletnu instalaciju za to.pitanje upuceno vama?!?
    kako da podesim dizne.video sam kalkulator na netu ali mi i nije sve bas jasno.
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #2
    Koji kit, koji proizvodjac? Malo vise podataka...
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • scooter-manijak
      CBC Početnik
      • 10.09.2008
      • 5
      • Novi Sad

      #3
      firma je dyno tune.

      http://www.dynotunenitrous.com/store/sc ... tegory=114

      a kit je.

      1 CYL Direct Port Motorcycle Kit (615)

      pogledaj pa mi kazi sta mislis!!!

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #4
        Iskreno? Gomila djubreta koje ne vredi ni pola onoga koliko traze. Americki N2O kitovi su po pravilu djubre, ali ovaj je zaista...katastrofa.

        Jeftinije, a verovatno i lvalitetnije bi prosao da si napravio neku DIY varijantu.

        Pocevsi od same koncepcije sistema sa onim injektorom (koji po obliku i velicini kao da je od kamena pravljen) sa mernom diznom na injektoru sto garantuje gomilu problema sa isparavanjem N2O u vodovima i nepravilnim odmeravanjem smese, preko solenoida ciji se radni vek meri u satima i za koje je vrlo velika verovatnoca da ce ili zastopati kad se zalede ili ce leziste klizaca da se pojede ekspresnom brzinom, itd...Sami solenoidi su ili rebrandirani Nytrex ili NX, kontroleri koje valjaju su kopija NoS-ovih, generalno sve sto vidis na sajtu kosta otprilike 10x manje nego sto oni traze, a toliko i vredi.

        Toliko o tome sta mislim, pitao si Ima i jeftinijih varijanti nego ono sto ja smatram solidnim sistemom, ali ovo je dno dna. Kapiram da za skuter i ne treba da bude skupa varijanta, ali postavlja se pitanje dokle uopste ima smisla ici sa niskom cenom za ovakve kitove? Ako je nesto ispod odredjenog ranga cene, sto odredjuje kvalitet, jednostavno se to ne kupuje i kraj. Ima kitova za 200, 300, 500 ili 5000 dolara, s tim sto je za osnovni kit i 500$ jako malo i ne moze se dobiti nista kvalitetno, sve ispod toga je jednostavno djubre.

        Kako da podesis dizne, iskreno pojma nemam. Rekao bih nikako. Problem oko podesavanja dizni za N2O i gorivo je uvek prisutan, cak i na najkvalitetnijim sistemima koji imaju daleko napredniju koncepciju odmeravanja smese. Kako pouzdano dati dobar savet da se na ovako necem podesi smesa, ja ne znam. Na sistemima koje radim moze da se radi tzv. staticni test bez rizika po motor, na ovako necem to je veliki rizik. Otprilike na svakom motoru mozes da se vodis polaznom matematikom da dizna za N2O treba da bude 2x veca nego dizna za gorivo, ali to je samo pocetna racunica koja moze da odstupa i duplo, i vazi za 4-taktne automobilske motore, ali je dobra za pocetak. Sta tebi da savetujem, sa tim sistemom pa jos na skuteru, zaista ne znam. Kreni sa odnosom 1:1 po velicini dizni, probaj, pa vidi sta se desava. Ako se motor gusi i brljavi, povecaj N2O diznu. Ako krene da ide primetno bolje, makar znas da ides u dobrom pravcu, ali gde ce biti razlika izmedju ide dobro i radi na suvo jer ima veliku diznu za N2O, ja ne mogu da znam. Probaj da aktiviras sistem u voznji, i cim iskljucis sistem i pustis gas, ODMAH ugasi motor i stani - dakle nemoj da pustis motor lagano sam da usporava i radi dok usporavas, vec cim pustis N2O i gas, odmah gasi i staji. Skini svecicu i pogledaj na sta lici, masna, suva, itd...

        Uostalom, verovatno nisi dobio 20 dizni, nego samo 3-4, nemas bog zna koliko opcija. I kalkulator na sajtu ti je otprilike i objasnio kako to ide, ali da li to vazi i za skutere pojma nemam - pritisak goriva moras da znas, koliki je na skuteru, da bi imao osnovu za kalkulaciju, ali za pocetak stavis 43.5 PSI, sto je oko 3 bara. Pritisak u boci je oko 1100PSI, ali na malim bocama on jako brzo opada, na toplom vremenu raste itd, tako da to automatski zezne merni odnos u zavisnosti koliko je boca puna i kolika je vanjska temperatura...Uneses i zeljenu snagu i izbaci ti velicine precnika otvora na mernim diznama i gde koju da stavis za zeljenu snagu, prosto.

        Good luck
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • scooter-manijak
          CBC Početnik
          • 10.09.2008
          • 5
          • Novi Sad

          #5
          probacu ovih dana pa javljm kako ide.treba dosta vremena da se poskidaju oklopi sa motora.sta mislis koliko max konja moze da se dobije?

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            #6
            Zaista nemam pojma, to zavisi od deklarisanog protoka solenoida.
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • scooter-manijak
              CBC Početnik
              • 10.09.2008
              • 5
              • Novi Sad

              #7
              pise da je deklarisan protok solenoida 175 hp.mislio sam na pitanje koliko konja mogu izvuci a da neraspadnem masinu...std motor ima 41 hp a moj oko 64 hp. stavio sam malossi kit na njega.auspuh,kn,bregastu,prog federe, racunar-rapid bike 2 limiter,iridium ngk,multivar 2000,kevlar x belt itd....motor mi ide ko popizdeo ali ni to izgleda vise nije dosta.gledao sam na netu scooter-e od 500cm3 sa nos sistemima...super idu.ali to su samo klipovi i nema nikakvih podataka!!!

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                #8
                Pa kako ja ili bilo ko da zna koliko taj motor moze da izdrzi a da se ne raspadne...?
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • scooter-manijak
                  CBC Početnik
                  • 10.09.2008
                  • 5
                  • Novi Sad

                  #9
                  misio sam po nekom dosadasnjem iskustvu do koliko % vise snage se moze ici?

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    #10
                    Na automobilima, obicno 50% bez preteranog razbijanja glave oko toga da li ce izdrzati ili nece. Ima izuzetaka, naravno. Na Zastavinim motorima, ne bih se udusio da radim uopste, ne zbog slabosti vec generalno lose konstrukcije i neotpornosti na detonacije, slabosti sistema paljenja, itd...Peugeotovi TU5 trpe po 100% povecanja, opet izvesni motori na standardnom hardveru po 200% pa i vise (Audijev 2.2 petak, E34 M5, itd...)

                    Na skuterima i motorima, pojma nemam.
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • Armageddon ///M
                      CBC Senator XXL
                      • 26.04.2008
                      • 447
                      • SRB
                      • Ne

                      #11
                      Originally posted by scooter-manijak
                      Ali to su samo klipovi i nema nikakvih podataka!!!
                      Pa pitaj nekoga sa Youtube-a, posalji mu poruku
                      Ambitious but rubbish.
                      http://www.youtube.com/streetracerm5

                      Comment

                      Working...
                      X