Nitro Z-Koral In 1.1i by RAle

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gumetina
    Banovan
    • 12.12.2004
    • 1082
    • Novi Sad

    Nitro Z-Koral In 1.1i by RAle

    Ako je off top... bacite negdi drugo...

    Ljudi evo sad sam se otusirao, otpadoh danas od posla, i petljanije sa nitrom....
    =]

    bushili smo dizne iz ruke za 25ks ali k'o kanda burgija ima malo "toleranciju" pa je ispalo +30ks

    isprobano, navlachi 3. i 4. brzinu kao popizdeo, i ne greje se bog zna kako! dakle dok se przi ode kazaljka gore 2mm i kad se pusti vrati se...

    Zahvljujem se Saby-ju koji me je gurao non stop da radim i da se muchim, da njega nije bilo da mi nabavi bocu nikad ovi shupci iz Tehnogasa ne bi homologirali ovu moju bocu...

    Eno jugashin se dole hladi , a ja odoh da spavam i sanjam Katerpilar Shraf koja je imala strpljenja i hrabrosti da prva sedne u ovo moje "namazanije", i ne smeta joj sto jos uvek imam nus efekte od duvanja n2o, pa mi je osmeh od uva do uva...


    Laq noc...

    RAle

    P.S. Slike nabacim kad se vratim iz Szubotice, a ko dodje videce....
  • Viper
    CBC Senator XXL
    • 25.11.2004
    • 700
    • Kać

    #2
    Svaka cast nadam se da cu i ja moci da se provozam u jugasinu.
    I DONT NEED SEX
    goverment fucks me every day!

    Comment

    • Gumetina
      Banovan
      • 12.12.2004
      • 1082
      • Novi Sad

      #3


      Evo ovako je to nekako izgledalo juce na Palicu!

      Porazio je Ladu 1.5li 16v sa (po fabrickim podacima) 91ks (67kw) za otprilike 2 duzine...

      Na zalosto ne moze da razvije vise od 160km/h jer se pali limitator u 5. brzini...

      Sta dalje po pitanju dobitaka, videce se ...

      A sad malo osiguranja od propadanja, hladjenje ulja, klipova, klipovi, hilzne, ventili... iber lauf itd.. ima posla... (BOOST hvala na svemu)

      Poz,

      RAle

      Comment

      • -Vedran-
        CBC Senator XXL
        • 03.10.2004
        • 3255
        • Beograd

        #4
        Super...moram to da vidim sto pre...
        Power of dreams !!!

        Comment

        • DejanV
          CBC Senator XXL
          • 19.07.2005
          • 682
          • Beograd

          #5
          Originally posted by Gumetina


          Evo ovako je to nekako izgledalo juce na Palicu!

          Porazio je Ladu 1.5li 16v sa (po fabrickim podacima) 91ks (67kw) za otprilike 2 duzine...

          Na zalosto ne moze da razvije vise od 160km/h jer se pali limitator u 5. brzini...

          Sta dalje po pitanju dobitaka, videce se ...

          A sad malo osiguranja od propadanja, hladjenje ulja, klipova, klipovi, hilzne, ventili... iber lauf itd.. ima posla... (BOOST hvala na svemu)

          Poz,

          RAle
          To je sigirno veliki korak napred za Yugica. Sada ti ostaje da ga jos malo popnes nagore, pa da deres BMW 735 tako da te stigne tek na 4. ili 5. semaforu (a uvek ce te stici, jer je apsolutno brzi uvek i svuda, bezis mu jer je to inertna drtina, treba mu vremena, plus ima automatski menjac).

          Dvoljno si brz kada te BMW Serija 3 sa 2 litra i 150 KS (ganc nov!) gleda kako mu nestajes u tacki.

          Pozdrav,
          DVV
          Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            #6
            Moram da vidim tog tvog jugislava, da vidim gde si sve pogresio da vidimo da li to moze malo bolje da se usrafi

            Koji ti je odnos dizne N2O i goriva? Gde su dizne? Pritisak boce? Duzina creva...? Pricaj malo






            Edit by killaz: Off sasechen, deo texta obrisan zbog kompaktnosti thread-a.
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • Gumetina
              Banovan
              • 12.12.2004
              • 1082
              • Novi Sad

              #7
              206 najzad si se oglasio i bas mi je drago...

              Ti si bio covek koji je najmanje verovao da ce bilo sta biti napravljeno, i bas si me iznenadio...

              Cilj nije bio da se od yuga napravi lamborgini nego da se koliko toliko savlada N2O tehnika...

              Pa da pocnem:

              Kao sto se vidi na slikama, radi se o single point sistemu. Nozzla je fabricka Texas Nitrous Technology, koju smo iskopirali i za dalje cemo ugradjivati nas plagijat...

              Odnos N2O / Gorivo je blago bogatija smesa iz razloga nedostatka modifikacije paljenja i manifestuje se izbacivanjem malog oblacica dima kad se sistem aktivira, koji za pola sekunda nestaje...

              Crevo, DUNLOP teflonsko, puca na 840bar testirano drzi 200bar. duzina 4m precnik unutrasnji 4mm. prikljuci svi G1/4 sa adapterom na boci.

              Ventil za N2O radni pritisak 150bar, 12v 19w spulna, max 1000 ciklusa (pasi gali) u minuti, duty cycle 100%. to je sto se tice pwm-a oko 16Hz - sasvim dovoljno.

              Ventil za Benzin Lovato standardni...

              Prikljucci i adapteri strugni od MESINGA.

              Dizna za N2O u izlaznom prikljucku od ventila.
              Dizna za Benzin u ulaznom prikljucku od Foggera.

              Boca je za sad NOS od 7kg (stoji pod boze pomozi uglom od 30 stepeni pod pritiskom od 60bar. umotana u jastuke, (bice sredjeno)

              U toku je homologacija mojih boca (tenkovskih za vazduh) od 3kg 2kom. koje mi lepse staju u auto... testirane na 250bar.

              Ja nesto kontam da sam dosta ispostovao uputstva, tajmer doduse nemam a nemam ni progresivni kontroler, a oba uredjaja su preskocena jer je povecanje 25ks (mozda neznatno vise zato sto su dizne busene iz ruke)

              Cim bude neko okupljanje zvacu te da dodjes da vidis kako izgleda i kako radi....

              Pozdrav,

              RAle

              P.S. Sistem kosta 600e

              Comment

              • kilson
                Moderator
                • 09.10.2004
                • 3216
                • NoviBGD
                • AR 75 GT

                #8
                Ej Gumiflex! Pohvale za entuzijazam i i sprovodjenje projekta u delo! Imash punu podrshku sa moje strane! Respect.
                Cena izgleda primamljivo.

                off: za ostale: Nastavak priche "moj Yugo dere bmw itd..." je na OVOJ adresi.

                Zamoljavam uchesnike da ne skrnave OFF-om ovaj jedinstveni projekat, jer ce ubuduce raditi shift+delete. Hvala na pazhnji over&out.
                Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  #9
                  Originally posted by Gumetina
                  206 najzad si se oglasio i bas mi je drago...

                  Ti si bio covek koji je najmanje verovao da ce bilo sta biti napravljeno, i bas si me iznenadio...

                  Cilj nije bio da se od yuga napravi lamborgini nego da se koliko toliko savlada N2O tehnika...

                  Pa da pocnem:

                  Kao sto se vidi na slikama, radi se o single point sistemu. Nozzla je fabricka Texas Nitrous Technology, koju smo iskopirali i za dalje cemo ugradjivati nas plagijat...

                  Odnos N2O / Gorivo je blago bogatija smesa iz razloga nedostatka modifikacije paljenja i manifestuje se izbacivanjem malog oblacica dima kad se sistem aktivira, koji za pola sekunda nestaje...

                  Crevo, DUNLOP teflonsko, puca na 840bar testirano drzi 200bar. duzina 4m precnik unutrasnji 4mm. prikljuci svi G1/4 sa adapterom na boci.

                  Ventil za N2O radni pritisak 150bar, 12v 19w spulna, max 1000 ciklusa (pasi gali) u minuti, duty cycle 100%. to je sto se tice pwm-a oko 16Hz - sasvim dovoljno.

                  Ventil za Benzin Lovato standardni...

                  Prikljucci i adapteri strugni od MESINGA.

                  Dizna za N2O u izlaznom prikljucku od ventila.
                  Dizna za Benzin u ulaznom prikljucku od Foggera.

                  Boca je za sad NOS od 7kg (stoji pod boze pomozi uglom od 30 stepeni pod pritiskom od 60bar. umotana u jastuke, (bice sredjeno)

                  U toku je homologacija mojih boca (tenkovskih za vazduh) od 3kg 2kom. koje mi lepse staju u auto... testirane na 250bar.

                  Ja nesto kontam da sam dosta ispostovao uputstva, tajmer doduse nemam a nemam ni progresivni kontroler, a oba uredjaja su preskocena jer je povecanje 25ks (mozda neznatno vise zato sto su dizne busene iz ruke)

                  Cim bude neko okupljanje zvacu te da dodjes da vidis kako izgleda i kako radi....

                  Pozdrav,

                  RAle

                  P.S. Sistem kosta 600e
                  Eeeee, Rale, pa nisam ni rekao da neces da napravis nesto, samo sam izrazio sumnju da ce to da radi 100% pouzdano, i dalje ostajem pri tome. 90% pouzdanosti za mene je i dalje daleko od prihvatljivog. Daj boze da nikada ne budes imao nijedan problem sa sistemom, da ostanemo na tome


                  Na slikama se nesto preterano i ne vide detalji, mada bi bilo dobro da imas neku veliku sliku, cisto da vidim gde ti je sta postavljeno.

                  Pitah te koliki je odnos velicina dizni N2O i goriva? 2:1, 2.5:1...? Na kolikom pritisku radi sistem goriva, to mi je bitna informacija. Za tih +25KS koje kazes da imas, (da se razumemo, ne sumnjam da si nesto i dobio, ali bas 25+ ili 15+, kako znas osim ako nisi merio?) ne treba ti modifikacija paljenja, vec samo za stepen (ili jos bolje dva) hladnije svecice, ako je paljenje dovoljno jako da ih tera pored dodatne smese. Ako ih nisi zamenio, preporucujem da to odmah i uradis.

                  Crevo od boce, kuda ide? Kroz kabinu ili ispod poda? I gde ulazi pod haubu?

                  Ventil za N2O...ne bih da ulazim preterano u to kakav je i koliko odgovara nameni. To i dalje mislim da je najslabija tacka sistema, i potencijalni izvor problema.

                  Ventil za benzin? Ne kapiram...Gorivo si uzeo sa rail-a (pre ili posle kontrolera pritiska?), i kako ga doziras? Obican ventil koji konstantno (znaci ne pulsno kao solenoid N2O) otvara i daje gorivo kroz odmerenu diznu ili...? Ako on ne radi pulsno i sinhronizovano sa solenoidom N2O imas DALEKO prebogatu smesu, i sto je jos vaznije, nemas ravnomernu isporuku snage, nego varijacije u snazi izmedju puseva solenoida N2O, sto naravno ne valja. Ili oba doziras kontinuirano (sto je JAKO tesko izvesti, odnosno ne postoji sistem koji to adekvatno radi) ili oba pulsno, ne moze kombinovano. Mislim, moze, ali...ne valja.

                  Ovo o pozicioniranju dizni, nije mi jasno...jel' to oba voda idu u jednu diznu koja je usrafljena u usis ili...? Jos jedna stvar, gde ti se nalaze dizne za odmeravanje, na solenoidima ili injektoru? I gde ti je TACNO postavljen solenoid za N2O?

                  30 stepeni za bocu je previse. Max. 15 stepeni. Imas li sifon u toj boci?

                  Ima tu jos dosta sitnica...Ne rece mi kolika je duzina vodova: 1) crevo od boce koje ulazi pod haubu, duzina do N2O solenoida? 2) duzina creva od solenoida N2O do injektora 3) duzina creva od ventila goriva do injektora 4) daj sliku injektora - VAZNO!

                  Pozdrav
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • Gumetina
                    Banovan
                    • 12.12.2004
                    • 1082
                    • Novi Sad

                    #10
                    Da odmah odgovorim na ovo sto mogu a za slike tek kad stignem kuci, idem malo do grada da peckam...

                    U cevi imam sifon, i sad je boca pod 15 stepeni...

                    Benzin kao i N2O rade kontinualno bez PWM kontrolera

                    Pritisak benzina je oko 3bar. gorivo uzeto pre kontrolera pritiska.

                    Svecice jos nisam zamenio ali cu to jos danas ili sutra najkasnije da uradim... kazu ljudi po netu NGK bkr7e... sta ti kazes?

                    odnos je otprilike 2.2:1

                    Crevo ide kroz kabinu i ulazi najedino moguce mesto.

                    Ventili su odma ispod fogera na solji od amorta, sto ce reci da su creva od ventila do fogera oko 10cm.

                    a crevo od boce do ventila , vec receno 4m

                    dizna za n2o je na ventilu (izlazu) a dizna za benz je na samom fogeru.

                    Pitas se sigurno i zasto?
                    Odgovor je , zato sto je deblje crevo za benzin pa da bude non stop napunjeno, a i pritisak na istom nije toliko velik kao za n2o pa se ne pravi veliki balast...

                    unutrasnji precnik creva za n2o od ventila do dizne je 4mm a za benzin je 8mm.

                    sva su crevca po ps-u otporna na sve zivo..

                    Za ventil ne znam kako da ti kazem, ventil je vrhunski i ultra je skup...
                    Da li sam u pravu ili ne pokazace vreme...

                    Za sada nije bilo nikakvih problema...a evo sprzio sam skoro celih 7kg gasa...

                    Pozdrav,

                    RAle

                    P.S. Killaz hvala puno...

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      #11
                      Kazes oba rade kontinualno...mislim da me ne razumes najbolje. Sam si rekao da ti N2O ventil radi u pulsu, znaci izbacuje tecnost u pulsevima, je li tako? Moje pitanje je da li i ventil goriva radi u pulsevima, ili jednostavno tera gorivo kroz diznu kontinualno, samo nabije pritisak pa dizna koliko propusti, propusti?

                      Za svecice, zavisi koje su bile pre toga. Ako su bile bkr5e, onda je bkr7e sasvim OK.

                      Odnos 2.2...hm, trebalo bi da bude oko 2.5. Kad vidim na sta to sve lici, moracu da ti pokazem kako se radi tzv. staticki test za odredjivanje pravilnog odnosa dizni N2O i goriva.

                      Sto se tice lokacije samih injektora i solenoida...ipak ces morati da slikas to malo krupnije...

                      Creva za N2O su ti predebela i razlicite debljine od creva goriva, sto nikako ne valja. Prvo zato sto imas pad pritiska u crevu N2O, a u stvari pritisak u njima bi trebao da bude cak nesto veci nego u vodu do solenoida, znaci do 3mm (idealno 2,5) precnik creva N2O, i to se uglavnom koriste plasticna creva, osim za enormna povecanja snage, onda idu pancirna. 4mm je predebelo. Zasto ne valja da ti pritisak opada? Pa iz prostog razloga zato sto sa padom pritiska i povecanjem temperature, N2O isparava i vise nije tecan, a onda ima malo efekta, ili efekat nije ujednacen, sto je vrlo opasno.

                      Dalje, creva goriva 8mm????? Zasto??? Mozda do samog ventila, to ok, ali posle samog ventila goriva precnik creva goriva i N2O treba da je isti. Pritisak goriva odnosno kolicinu goriva treba da regulise ventil a ne samo pritisak iz fuel rail-a, jer ako ti samo pritisak fuel rail-a tera gorivo u usis...veruj mi, pre ili kasnije bices u zestokom maleru. Meni je pritisak u fuel rail-u 3.5 bar, recimo. Nema sanse da dovoljno pouzdano ispeglas varijacije u pritisku goriva i da kolicinu goriva dovoljno precizno odmeris samo prostim otvaranjem novog voda goriva ventilom i pustanjem pritiska iz fuel rail-a da puni usis gorivom...Osim toga solenoid koji pulsno dozira male kolicine goriva takodje sluzi da pritisak u fuel rail-u ne opadne preterano aktivacijom sistema, a mislim da ti se upravo to i desava. Zasto? Pa podatak da ti se pri samoj aktivaciji sistema igla temperature penje, pa makar i za milimetar, je malo zabrinjavajuci. Ako ti kazem da se meni igla temperature ne pomeri ni milimetar cak ni posle 5-6 uzastopnih aktivacija sistema od po 30+ sekundi, pokazuje da mozda imas problem sa siromasnom smesom, kad ti motor TAKO brzo dize temperaturu. Mozda i imas dovoljno goriva cim aktiviras sistem, ali cim obrtaju malo porastu, imas preterano malo goriva te ti temperatura odmah skace.

                      Hmmmm...ne znam sta da ti kazem...


                      Edit 009: Nepotrbno citiranje posta tik iznad tvog!
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • achilles
                        CBC Član
                        • 23.01.2005
                        • 50
                        • Novi Sad

                        #12
                        Gumiplex me toliko iscimao da se flekam sa njim ko niko do sad. videcemo veceras ako budem bio raspolozen da i to obavimo

                        Gumi ako me ne oflekas iscupaj taj "NOS" na asfalt i izgazi

                        Comment

                        • Gumetina
                          Banovan
                          • 12.12.2004
                          • 1082
                          • Novi Sad

                          #13
                          auuuu

                          bruka, dosao sam na crtu, sa praznom bocom, umesto explozije moj motor se udavio...

                          pu.....

                          idem sutra da je punim....

                          ko bi rekao da 7kg tako malo traje....

                          dejane, ako bude ista od punjenja sutra, idemo uvece da probamo opet...

                          Comment

                          • achilles
                            CBC Član
                            • 23.01.2005
                            • 50
                            • Novi Sad

                            #14
                            jbg gumi, ne mogu ja tako svako vece imam ja i ljubavnicu skojoj moram malo da se posvetim. ajde nekad pozovi na pice cisto radi druzenja a ne da obavimo fleku pa da pobegnete

                            Comment

                            • boolero
                              CBC Veteran
                              • 07.10.2004
                              • 175
                              • Beograd

                              #15
                              Gumi svaka ti mast konacno si zavrshio
                              OTS

                              Comment

                              Working...
                              X