Gdje se u Srbiji ili Hrvatskoj može ugraditi NOS ?
Gdje ugraditi ?
Collapse
X
-
Zavisi kakav hoces.
U Srbiji postoji par likova koji su u sopstvenoj reziji stavili N2O na auto, odnosno "sisteme" sopstvene izrade, sa Hrvatskom je ista stvar. Ima i u BiH, isti princip. Medjutim svi imaju par ozbiljnih mana. Niti koriste solenoide predvidjene za N2O sisteme, niti ostatak instalacija koji je makar priblizno odgovarajuceg kvaliteta, niti je koncepcija celog sistema makar do pola ozbiljna. Svi sistemi koje sam do sada video u kucnoj radinosti imaju OZBILJNE nedostatke, o kojima se moze napisati omanja knjiga. Naravno, svi se hvale da to radi, i da daje toliko i toliko KS...Vazi, sve je to super, sve dok jednom ne bude PFFFFT pa ili pukne motor ili nesto jos, ne daj boze, gore od toga...Jedan od instalatera te vrste (koji je radio sisteme u autima dosta ljudi sa Hraweba) iz Hrvatske je Petosevicu ugradio svoj sistem u Hondu NSX - pri prvoj aktivaciji sistema na malo jacem opterecenju, motor se razleteo u paramparcad. OK, radi, samo napred...
Ja to niti preporucujem niti bih dakle ikoga mogao da preporucim da ti to uradi.
Ja mogu da ti pomognem oko nabavke i instalacije jednog od zaista dobrih sistema, ili mogu da ti objasnim (pomognem) kako i gde sam da ih nabavis i ugradis. Sto se tice cene, homemade sistemi idu od 300-400 EUR pa navise, dok ovi kostaju od 900-1.000 EUR pa navise, sa jednom BITNOM razlikom - rade 100% pouzdano, svaki put, i to na nacin kako je i deklarisano da ce da rade i koliko ce snage da daju
-
-
Evo ako bi smeo ja ovde da kazem par stvari o mom iskustvu! Posto sam i ja jedan od tih likova...
Ono sto sam uradio kod sebe na autu a ima u temi i taj topic, je odradjeno maximalno profesionalno i sigurno!
Pre prve aktivacije su uradjeni preliminarni testovi i ispitivanje svake komponente ponaosob, a to su uradili strucni ljudi iz svoje branshe, kojima je N2O sistem machiji kashalj u dugoj i uspesnoj karijeri...
Ono na sta ljudi nisu obracali paznju , a to sam uspeo da shvatim iz razgovora sa vise od 500 ljudi koji "nesto" znaju o svemu tome je na kakav motor se sistem ugradjuje, pa iz istog problema i nastaje ono Saletovo PFFFFt boom.... i voz...
Sistem sam za sebe ne moze da bude po default-u podesen i da pase na sve zive motore, dakle tu i tamo mora da se pozabavi nekim bitnim stvarima i da se motor prilagodi sistemu a ne sistem motoru...
za NSX-a nisam cuo sta je bilo ali raspitacu se...
kod mene bi se mogao uraditi sistem , da bude 100% siguran sam za sebe i da ne pravi probleme sam za sebe! Za motor je nemoguce biti 100% siguran pa makar ga platio 2000e jer je svako dizanje KS rizicno bez odredjene pripreme.... pa cak ni onda...
Ja nemam predrasuda da kazem ono sto znam, ali imam po pitanju delova
koje ugradjujem jer je sistem bolesno jednostavan u nekim slucajevima da bi svako mogao to da uradi ako procita dobro uputstvo i nadje prave delove do kojih ja JAAAKO tesko stizem....
Onaj ko ga plati ce i da zna sta sam mu ugradio, a ovde mogu samo da stavim karakteristike delova koje sam ugradio radi potvrde!
Inace svi delovi koje sam ugradio imaju ATEST za razliku od delva iz KIT-a kupljenog vani....
Pozdrav svima, modu grupe posebno,
I jako mi je drago sto se otvorila i ova soba... !
RAle
Comment
-
-
Nitrouspower, cini mi se da si se relativno skoro , bas na ovom forumu raspitivao o osnovama rada n2o sistema i "hardveru", a kazes sad vec pokreces proizvodnju.....ovako meni barem to malo neozbiljno zvuci, ali voleo bi da me razuveris, tj, da potkrepis svoju pricu nekim rezultatima, naprimer koliko si automobila odradio, koliko dugo su tvoji sistemi vec u eksploataciji, kakvi su rezultati (..dyno?), da li je bilo nekih problema itd...
Nemoj ovo shvatiti kao nekakvu prozivku, cisto me zanima da malo vise napises o uslugama za koje se reklamiras.
Osim samog sistema za napajanje motora n2o i gorivom, sta je sa regulacijom paljenja?http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
Comment
-
-
gde ugraditi?
Da odgovorim na oba pitanja.Moji uredjaji ce kostati oko 600e.za osnovni vet sistem.Sto se tice dino testiranja na zalost u Nisu ga nema nema,pa nameravam uskoro kada budem spreman da vam dodjem u goste da se napokon upoznamo.Dobro ste primetili da sam relativno skoro postavio prvo pocetnicko pitanje,ali to sam uradio svesno.Nadam se da me razumete. Sto se tice kontrole paljenja radim na tome,ali za pojacanja do 50hp apsolutno nije potrebno.Nema smisla da se trkas sa mnom,izgubices...
Comment
-
-
ali za pojacanja do 50hp apsolutno nije potrebno.http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
Comment
-
Comment