NOS u turbo motoru?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Alex-bgd
    CBC Senator
    • 27.03.2005
    • 270
    • Beograd

    #16
    S obzirom da sam premasio budzet za tuning za ovu godinu ( za nekih 5000 eura) sacekacu prolece i kupiti ga sigurno...Naravno, da ne zna zena ...Vec mi preti razvodom zbog porsche-a...
    Kaze, ja i moji drugovi( citiram"budale") ko o cemu mi o konjima i kubicima...Kaze da sve zna kad su kola u pitanju...
    Salu na stranu, BOOST hvala ti za ovaj link s tim sto cu kada bude aktuelna kupovina morati da se konsultujem sa tobom jos jednom oko svega...Do marta,bicu zadovoljan i sa ovih bednih 8 sekundi
    Mislim da znam koliko ne znam

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #17
      Eh, sta zna zena sta je 8 sekundi

      BTW: cifru imam sa mnjim turbom, ali sa kompresijom od 9,2:1 i sa prilicno manjim inertnim masama. Za pogon koji imas je vishe nego dobro

      Za ostalo Nemas problemas, sve u svoje vreme.
      Sta beshe od teme na motoru
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #18
        Eh bre, ostavim temu "samu" vama dvojici na milost, a ko o cemu baba o ustipcima i BOOST o filovanju aftermarket managementima

        @Gumetina

        Sistem od 100KS daje istu snagu i na turbo motoru i na atmosfercu. E sad, drugo je pitanje sto je subjektivni efekat veci jer mnogo je veci efekat popunjavanja turbo rupe na turbo motorima nego popunjavanja linearnog dizanja snage kod atmosferaca Kilo perja ili kilo gvozdja kako god okrenes, je samo kilo Jedan odredjen odnos N2O i goriva dace istu snagu i na atmosfercu i na turbo motoru, cast izuzecima. Stvar je u volumetrijskoj efikasnosti samog motora tako da se lako moze desiti da jedan atmosferac ima bolje iskoristenje N2O sistema od turbo motora, medjutim to nema nikakve veze sa samim N2O sistemom, vec sa samim motorom, odnosno njegovom konstrukcijom, tj, efikasnoscu iskoristenja.

        Hmmm paljenje...Ako nisi isao u ekstreme sa maksimiziranjem snage putem max. odlaganja paljenja, par stepeni hladnije svecice bi trebale da zavrse posao do 50-75KS. Dalje...Hm. Da si rekao knock senzor, on je sasvim dovoljan da pegla paljenje i preko 100KS, ali mehanicki, ne znam...Mada, ako bi sistem koristio SAMO za peglanje rupe, odnosno ne bi koristio sistem u vreme kad turbina vec pocne da druka solidnu snagu, onda mozes proci i bez ikakvog diranja paljenja do 100KS samo sa drugim svecicama. Ili da probas sa malo metanola, hmmm?
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • Alex-bgd
          CBC Senator
          • 27.03.2005
          • 270
          • Beograd

          #19
          Vidi ovo, u slucaju da naidjem na dostojnog protivnika, simnjam da bi pustao nitro...pa nek sve ode u p.m. ...Tako da , hocu da stavim nitro koji je bezbedan i koji mogu da koristim kad i ako zatreba,na da bih maltretirao auto svaki dan...nisam klinac!
          Mislim da znam koliko ne znam

          Comment

          • duxducis
            CBC Senator
            • 19.10.2004
            • 207
            • Beograd

            #20
            Sve pratim Ima da bude samo copy paste Izvinite za off.
            Res non verba!

            Comment

            • Alex-bgd
              CBC Senator
              • 27.03.2005
              • 270
              • Beograd

              #21
              Pa ti si ziv?
              Ne hvalis se kako ti ide igracka...
              Mislim da znam koliko ne znam

              Comment

              • Uros Piperski
                CBC Senator XXL
                • 31.01.2005
                • 2978
                • Beograd

                #22
                Alix, da li ti je auto mnogo bucan bez lonaca?


                RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #23
                  Dule kanda zauzet sa igranjem

                  Urose, neverujem turbina saseca, modulise , no, kad proradi aktivno i kad WG pochne da seche verujem da lepo rezi
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • Uros Piperski
                    CBC Senator XXL
                    • 31.01.2005
                    • 2978
                    • Beograd

                    #24
                    Za to znam u teoriji... Ali jedan poznanik je probao to na Fiatu 127 (1.5 sohc turbo) i kaze da je ipak previse bucan za grad... Pa sad pitam kakva su iskustva sa drugin vozilima... Mada je ovo prilicno nezahvalno jer se radi o subjektivnom utisku


                    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #25
                      Vidi, zavisi od turbine i od same zapremine motora, po pravilu manji motor se chuje ostrije , veci dublje, lakse za turbo da modulise zvuk
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • Alex-bgd
                        CBC Senator
                        • 27.03.2005
                        • 270
                        • Beograd

                        #26
                        Ovako, kada je bio samo izvadjen katalizator a ostala ogromna rupetina u kucistu katalizatora,cuo se opasno debelo ali i preglasno za svakodnevnu voznju...pri tom sam imao jake detonacije pr abgasu...
                        Sta sam uradio, otvorio ogromno kuciste katalizatora,uzeo jednu cev i izbusio milion sitnih rupica...povezao sa kraja na kraj katalizatora i zatvorio isti...rezultat: Auto je 30 posto tisi,bolje odgovata na gas iako mi je to kontra logici s obzirom da kod turbo motora nema "izvlacenja" smese zbog free flow-a i nema detonacija pri abgasu...Inace, auto do 2500 obrtaja radi debelo ali mirno, onda se javlja "bariton" pa "bas" pa onda kad west gate pocne da ispusta visak pocne tako da siiiiisti na sve strane da ako si blizu ne cujes nista...Diiiiivvvnnnoooo
                        Mislim da znam koliko ne znam

                        Comment

                        • 206
                          Admin od ispočetka :)
                          • 09.12.2004
                          • 9548
                          • Beograd
                          • 206

                          #27
                          Mrzim sto vam kvarim zabavu ali ako je vec tema o NOS-u, onda da se koncentrisemo na to da ne razdvajam temu bezveze hmmm?
                          The difference between men and boys is the price of their toys

                          Comment

                          • Alex-bgd
                            CBC Senator
                            • 27.03.2005
                            • 270
                            • Beograd

                            #28
                            U pravu si 206,elem tema o nos-u je i dalje aktuelna...Kad sklopim sve prelazim na nos i tu ti moras pomoci...
                            Mislim da znam koliko ne znam

                            Comment

                            • 206
                              Admin od ispočetka :)
                              • 09.12.2004
                              • 9548
                              • Beograd
                              • 206

                              #29
                              Naravno, racunaj na to
                              The difference between men and boys is the price of their toys

                              Comment

                              • Alex-bgd
                                CBC Senator
                                • 27.03.2005
                                • 270
                                • Beograd

                                #30
                                Nego, da li si siguran da ne treba da stavljam 6 dizni za efi sistem... Mogu da odvojim jednu liniju goriva od postojece i da na nju fiksiram pritisak na 3 bara i stavim je na dovod za gorivo za nitro... Inace, moj auto fabricki ima dve pumpe tako da mislim da nema potrebe da montiram dodatnu,mada mi to nebi bilo neki problem ako se ispostavi da je neophodno...Nekako mi taj single deluje jeftino i bezveze, da ja razmisljam da li je svaki cilindar dobio istu kojicinu nos-a i goriva... Suvise je skupo zezanje da bi dozvolio luksuz da neki cilindar bude "suv" ili preopterecen u odnosu na ostale...
                                A?
                                Mislim da znam koliko ne znam

                                Comment

                                Working...
                                X