Kombinovanje instalacije

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • PASHKE
    CBC Član
    • 06.09.2005
    • 27
    • Belgrade

    Kombinovanje instalacije

    Jedno pitanje.....jeste da je komplikovano sve ovo ali OPET

    kao prvo nesto se ne razumem u instalaciju NOS-a i plina u detalje ali...sorry moram ovo da pitam, kopka me vec mesecima

    Da li bi mogla da se iskoristi vec postojeca instalacija plina po sistemu MULTI (FULL) injection za NOS.


    Primer: Instalacija vec postoji, creva, dovod u motor....

    uradi se spliter za bocu u gepeku gde je pored plina jos i boca za NOS (znaci iskljucis plin i imas dotok cistog NOS-a kroz instalaciju do motora)

    e sad ono sto me buni, NOS bi trebao da radi uz prisustvo goriva..

    .e da li bi moglo da se izvede sa nekim ciribuciriba uredjajem ili cackanjem plin instalacije da postoji dotok NOS-a u motor, ali da se takodje i dozvoli dotok goriva takodje u isto vreme da bi se NOS samo dodavao putem elektroventila samo radi koriscenja vec postojece instalacije za plin...

    Ukoliko bi mogla ova kvazi prepravka da se odradi po ovom sistemu mnogo bi bilo korisno ljudima koji imaju vece potrosace tipa (audi S6).
    Mogli bi da imaju ekonomicnost sa plinom za voznju gde nisu potrebne neke preformanse

    a sa druge strane kada imaju zelju za adrenainom, ugase plin, prbace na benzin a jos PLUS imaju nitro kao dodatak po sistemu elektroventila koji bi se aktivirao na dugme
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #2
    Ne moze.

    Pod broj jedan, morao bi da ugradis neki purge sistem da izvetris sav gas iz sistema pre nego sto pustis N2O kroz njega. Drugo, koliko god ti vetrio taj sistem, nesto gasa ce ipak preostati, makar u tragovima. E sad, nezgodna karakteristika N2O je da se u kontaktu sa supstancama kao sto je benzin, LPG, masti itd, pretvara u jako reaktivnu i nestabilnu smesu, tako da rizikujes jedno veliko BUM taman gde ga ne zelis. Trece, ventili od gasa ne odgovaraju, jer ne mogu da pulsiraju u tom ritmu i na takav nacin kao solenoidi N2O. Cetvrto, kako bi resio odmeravanje smese i pojedinacnih komponenti? Peto, duzine linija su sasvim pogresne, i imao bi isparavanje N2O pre mesta ubrizgavanja. Sesto, kako mislis da zaobidjes isparivac, na primer, ako je sistem sa njim? Ako i nema isparivaca, opet ti ostaje problem odmeravanja smese, koristenja istih vodova za gas i N2O...Treba li jos? Zaboravi.
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • -Vedran-
      CBC Senator XXL
      • 03.10.2004
      • 3255
      • Beograd

      #3
      To znaci da u autu u kome je gasni uredjaj,N20 sistem nema nikakave sanse da postoji!??
      Power of dreams !!!

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #4
        Nisam to rekao, kazem da jedan sistem ne moze da se iskoristi kao instalacija za drugi, ne postoji nikakva prepreka da se koriste oba sistema, svaki sa svojom odvojenom instalacijom.
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • -Vedran-
          CBC Senator XXL
          • 03.10.2004
          • 3255
          • Beograd

          #5
          OK.Nisam dobro skontao tvoj post,ali sada sam ga malo bolje protumacio
          Power of dreams !!!

          Comment

          • PASHKE
            CBC Član
            • 06.09.2005
            • 27
            • Belgrade

            #6
            jasno sada..... jebiga propade mi projekat hihihhihihi

            Comment

            Working...
            X