Jos jedna kombinacija za raspravu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ivan_alfa
    CBC Član
    • 23.11.2005
    • 41
    • NIS

    Jos jedna kombinacija za raspravu

    Pa kako da krenem ,206 posto si ti upoznat sa mojim problemom da upoznam i druge
    Odavno zeljena ideja,ali posto u mojoj blizini nemogu da nagem nikog sa potrebnim znanjem,nadam se da sada ima nade pa i ovako.
    Bilo je reci ovde ali o drugacijem tipu,naime o kominaciji dva sistema na jedan.
    Naime o cemu je rec: imam Alfa 146 ts. 1.6 90KS, Imala je ugracen plinski uredjaj Holanske proizvodnje. Koji je po pricama majstora kod kojih sam bio veoma skup (oko 2000e).Ali taj odlazak je usledio da isti uredjaj neradi , jos kako sam je uzeo plinski urejdaj je bio pokvaren ,naime crkla mu je i izvadjena pumpa visokog pritiska za plin iz boce,tako da je sada rikavela.A popravka tog uredjaja bi mi izasla oko 800e + ruke majstora, sto je malo preskupo (malo vise). Pa sam misleo dali moze da se preradi on nakako za N2S. Po tvojim pricama,nasao sam neka poklapanja,napominjem nije mi potrebne neka ekstra snaga cisto da ga iskoristim bar nekih 30%. Malo ci da ga opisem: U gepeku je boca koju cu da povezem na drugi,klasican sistem,jer mi je usisna grana aluminijumska.Znaci tu bi mogla da stane boca, Cevi su vrhunskog kvaliteta,nisu kao sto stavljaju po automobile kada se ugradjuje plin,od cinka za zamrzivace.Napred imam jedan ventil a iz njega ide cev u prvu elektricnu diznu na usisnoj grani do cilindra,pa iz nje u drugu,pa trecu pa cetvrtu,znaci svaka usisna grana ima svou diznu, ceo program se kontrolise preko kompjutera, za kog ja nemam pojma kako radi,ali mislim da bi moglo nesto da se izkombinuje i bez njega jer od njega idu brdo releja(za el.ventile,pumpu,pokazivac plina u boci itd.)sve je to u od stanju,mislim radilo je,ali moze i da se iskljuci.Tako da mislim da bi pored prvog ventila nakon njegovog otvaranja N2S dosao do dizni gde bi pomoci kompjutera ili bez njega(jer jednostavnim dovodjenjem 12v) na njih one se otvaraju,mogao da ubacim N2S u usisnu granu ispred cilindra.Napominjem da u svaku diznu dolaze po dve cevi,tako da jedna moze da dovodi gorivo a druga N2S.Neznam sta bi mogao da te jos mogao da navedem,znam da ima mnogo nedostataka,ali mogu da kontrolisem ulazak N2S u usisnu granu samo kada je potrebno jer je tako radio i plin.Za dizne neznam koliko su jake ali nove kostaju 350e,pa nisu valjda od papira .
    Naravno da u sve to ukljucujem i prisustvo solenoida(A interesuje me njegova uloga,zbog cega on osciluje?)
    Osim negativnih stavova,zeleo bih da cijum i nesto pozitivno sta treba a sta ne.
    POZDRAV
  • Ivvan
    Moderator
    • 29.09.2004
    • 1574
    • Nis
    • SAAB 9000

    #2
    Odgovor mozes da nadjes na ovom linku

    Malo da skratimo ,ne moze
    Ustvari moze ali nece izaci mnogo jeftinije nego da ugradjujes od nule

    " ventili od gasa ne odgovaraju, jer ne mogu da pulsiraju u tom ritmu i na takav nacin kao solenoidi N2O. "
    Turbos make torque,and torque makes fun

    Comment

    • ivan_alfa
      CBC Član
      • 23.11.2005
      • 41
      • NIS

      #3
      Hmm :x .

      Sada da ja skratim . Ja nisam nameravao da upotrebim postojece ventile za N2S, Vec naravno odgovarajuce solenoide,zbog pulsiranja,pritiska itd .
      Znaci u gepeku boca,creva do solenoida pa u mikser a zatim u elektro brizgaljke(koje imaju dva ulaza,znaci jedan benzin drugi N2S), i dizne se po naredjenju uredjaja koji ih kontrolise(koji postoji u mom autu) otvaraju i pustaju i N2S i benzin u usisnu granu,a kada netreba zatvaraju,jer je tako i gas radio.

      Procitao sam Ivvane ponudjeni topic koji si mi pokazao mnogo puta i pre nego sto sam napisao svoj i nemam slicnosti.
      Ja zelim samo da iskotistim elektro dizne,komp.koje ce dosta pomoci u preciznosti a i stedljivosti.

      P.S.Imas li ti nesto od N2S u tvom ljubimcu,posto si nislija pa vidim to uzivo.

      POZDRAV

      Comment

      • Gumetina
        Banovan
        • 12.12.2004
        • 1082
        • Novi Sad

        #4
        "smeo bih da se usudim" i kazem jok...

        treba uzeti u obzir da je n2o po izlasku iz boce tj dekompresiji na jako niskoj temperaturi...

        isto tako treba uzeti u obzir da je pritisak u boci ~50-70bara a da je max radni pritisak ostatka instalacije 180bar na kom pritisku izbija blow off na boci... uz sve to postoji i sigurnosna margina sistema za n2o od 250-300bar na koji su atestirani delovi...
        A o hemijskoj netrpeljivosti da i ne razgovaramo...

        Koju bocu planiras da koristis i koje crevo? od plina ne mere...

        el mag dizne tj injektore ne smes da zatvaras bar ne deo za n2o... iz gore navedenih razloga... a deo za benz mozes da iskoristis kao ventil za benz...

        Sve je to belaj, bolje to sve povaditi, i staviti 4 rasprsivaca umesto toga, i dobijes direct port sistem... ustedeo si samo busenje usisne grane

        jer ti skoro sve ostalo treba novo...

        ako mene pitas (a ja sam sve radio sam) to su corava posla....

        Imas li kakve podatke o tom sistemu za plin koji imas...

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #5
          Pa teoretski je moguce, i sto se tice pritiska koji trpi sistem i ostala instalacija.
          Ali ne ide to sa kolicinom N2O (velika boca) . Mogao bi da ide metanski reduktor i da se radi varijanta preko mesaca. Ali kako je vec gore navedeno, to je ceo projekat od pocetka, koji treba kalibrisati i ispitivati nanovo sto je ne isplativo. Tacnije jeftinije je i bolje kupiti gotov proizvod i instalirati.
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            Metanski reduktor redukuje gas, kolik osam shvatio NOS je tečan do dizne, što znači da bi se metanski reduktor smrzo
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • ivan_alfa
              CBC Član
              • 23.11.2005
              • 41
              • NIS

              #7
              Gumetina- Ok meni je sve to pomalo jasno,ceo topic NOS san procitao, znam da nebih skoro nista ustedeo,osim dizni.Ali samo sam razmisljao da dovedem N2S u tecnom stanju u usisnu granu i da malo bude stedljivije jer njece non-stop da se ubrizgava smesa u usisnu granu.Svestansam rizika da bi mozda el.dizne zamrzle pri radu,ali bas dali.... samo me to brine.

              A sto se tice plinskor uredjaja,dosta sam se raspitivao, radi se o Holanskom uredjaju,KOLTEC,po pricipu rada je sekvent,ali malo drugaciji od klasicnih



              Njemu je riknula pumpa visokog pritiska,koja je u boci naj verovatnije od "preterane cistoce" naseg plina.
              No da pokusam jos malo oko toga pa ako nista nebude,kljuc i srpski digitron-cekic i vadim sve to. Kako si ti to uradio u svom autu ,daj neku foku i ako nije tajna malo opis PLEASE .A usput koliko bi iskostao jedan uredjaj od nekih +3oKS.

              M-power- Vec sam rekao da sam nameravao da stavim original bocu za N2S, mislim da je malo preterano staviti 4oL N2S u auto.PoZDRAV

              Comment

              • Gumetina
                Banovan
                • 12.12.2004
                • 1082
                • Novi Sad

                #8
                Hmm pa kaze, slika ja mislim stara ima u topicu nitro jugo bas u ovoj sobi...

                ne vidi se skoro nista , a i to je bila test varijanta, kasnije je to sve mnogo drugacije izgledalo!

                Nego ja imam single point sistem za +25ks (nedokazano jos uvek) koji se sastoji iz sledeceg, Boca -> Crevo -> Ventil za N2O sa diznom -> Fogger (inace je tnt neki americki ali ga menjam uskoro domacim-boljim ekvivalentom)
                a sa druge strane dovod goriva sa T razvodnikom -> Ventil za gorivo sa diznom -> opet Fogger...

                To se sve zavrsava na oko 10-15cm pre leptira gasa u cevi od usisnog filtera...

                E sad, nemam jos uvek pwm kontroler, ali je u pripremi, tako da sistem trenutno funkcionise ovako nekako, kad se aktivira Kill Switch i odvrne boca, sistem je spreman za pfff.... Pali se pritiskom pedale na pun gas trenutno na mikroprekidac, a u pripremi je elektronika za aktiviranje sa potenciometra gasa... prekidac aktivira ventile, ventili pustaju gorivo i n2o u fogger koji to lepo atomizuje i motor dise...

                U celoj ovoj prici nadam se da ti je sve jasno, jerbo meni iz tvoje neke stvari bas i nisu....

                "tecni n2s u usisnu granu radi stedljivosti???" nema tu stedljivosti...

                Nisam bas siguran da u potpunosti shvatam sta zelis od n2o sistema i od svog auta... tj motora, jer ova prica sa plinskim uredjajem bas i ne pije vodu

                Ono sto tebi treba je ovakav sistem za +30ks ili ako bas imas novaca i zelju da teras neki rezultat, onda direct port sistem, dakle svaki kanal jedan foger...

                Sve deluje jednostavno i jeftino, a u stvari nije, jer je svaka komponenta papreno skupa, a o mogucim greskama pri instalaciji da i ne pricam... dakle ispod 500e proci neces..

                Postovacu slike drugarove ibize 1.4 koja je napunjena sa +45ks posto je to poslednje sto sam radio... samo da ga uhvatim da ga slikam....

                Poz

                RAle

                Comment

                Working...
                X