Pa kako da krenem ,206
posto si ti upoznat sa mojim problemom da upoznam i druge
Odavno zeljena ideja,ali posto u mojoj blizini nemogu da nagem nikog sa potrebnim znanjem,nadam se da sada ima nade pa i ovako.
Bilo je reci ovde ali o drugacijem tipu,naime o kominaciji dva sistema na jedan.
Naime o cemu je rec: imam Alfa 146 ts. 1.6 90KS, Imala je ugracen plinski uredjaj Holanske proizvodnje. Koji je po pricama majstora kod kojih sam bio veoma skup (oko 2000e).Ali taj odlazak je usledio da isti uredjaj neradi
, jos kako sam je uzeo plinski urejdaj je bio pokvaren
,naime crkla mu je i izvadjena pumpa visokog pritiska za plin iz boce,tako da je sada rikavela.A popravka tog uredjaja bi mi izasla oko 800e + ruke majstora, sto je malo preskupo (malo vise). Pa sam misleo dali moze da se preradi on nakako za N2S. Po tvojim pricama,nasao sam neka poklapanja,napominjem nije mi potrebne neka ekstra snaga cisto da ga iskoristim bar nekih 30%. Malo ci da ga opisem: U gepeku je boca koju cu da povezem na drugi,klasican sistem,jer mi je usisna grana aluminijumska.Znaci tu bi mogla da stane boca, Cevi su vrhunskog kvaliteta,nisu kao sto stavljaju po automobile kada se ugradjuje plin,od cinka za zamrzivace.Napred imam jedan ventil a iz njega ide cev u prvu elektricnu diznu na usisnoj grani do cilindra,pa iz nje u drugu,pa trecu pa cetvrtu,znaci svaka usisna grana ima svou diznu, ceo program se kontrolise preko kompjutera, za kog ja nemam pojma kako radi,ali mislim da bi moglo nesto da se izkombinuje i bez njega jer od njega idu brdo releja(za el.ventile,pumpu,pokazivac plina u boci itd.)sve je to u od stanju,mislim radilo je,ali moze i da se iskljuci.Tako da mislim da bi pored prvog ventila nakon njegovog otvaranja N2S dosao do dizni gde bi pomoci kompjutera ili bez njega(jer jednostavnim dovodjenjem 12v) na njih one se otvaraju,mogao da ubacim N2S u usisnu granu ispred cilindra.Napominjem da u svaku diznu dolaze po dve cevi,tako da jedna moze da dovodi gorivo a druga N2S.Neznam sta bi mogao da te jos mogao da navedem,znam da ima mnogo nedostataka,ali mogu da kontrolisem ulazak N2S u usisnu granu samo kada je potrebno jer je tako radio i plin.Za dizne neznam koliko su jake ali nove kostaju 350e,pa nisu valjda od papira
.
Naravno da u sve to ukljucujem i prisustvo solenoida(A interesuje me njegova uloga,zbog cega on osciluje?)
Osim negativnih stavova,zeleo bih da cijum i nesto pozitivno
sta treba a sta ne.
POZDRAV


Odavno zeljena ideja,ali posto u mojoj blizini nemogu da nagem nikog sa potrebnim znanjem,nadam se da sada ima nade pa i ovako.
Bilo je reci ovde ali o drugacijem tipu,naime o kominaciji dva sistema na jedan.
Naime o cemu je rec: imam Alfa 146 ts. 1.6 90KS, Imala je ugracen plinski uredjaj Holanske proizvodnje. Koji je po pricama majstora kod kojih sam bio veoma skup (oko 2000e).Ali taj odlazak je usledio da isti uredjaj neradi



Naravno da u sve to ukljucujem i prisustvo solenoida(A interesuje me njegova uloga,zbog cega on osciluje?)
Osim negativnih stavova,zeleo bih da cijum i nesto pozitivno

POZDRAV

Comment