Turbo rupa + NOS?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    Turbo rupa + NOS?

    Imash li neki prikaz inastalacije za popunjavanje turbo rupe?

    Primer: Preveliki turbo, trba da krene, ima li opcija kontrole NOSa preko MAPa?
    Neki namenski control unit?
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind
  • djukic
    CBC Senator XXL
    • 27.03.2005
    • 2526
    • Beograd

    #2
    Ako dobro razumem NOS popuni rupu do 2500 o/min kada turbina postigne dovoljan pritisak i onda bi trebalo da ga ECU iskljuci
    Dobro a koliko je dostupan sam gas odnosno kolika mu je cena?
    https://t.me/pump_upp

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #3
      Da , dobro si razumeo, izgleda kao jeftina vrezija umesto kompresora ako idemo naprimer na 600-700+ KS . Tada je u pitanju koriscenje turbina modela Scania/Volvo 12+L motora

      Samo me zanima da li postoji neki ECU sa namenom za ovo?

      Ili da kopam po Trionicu
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #4
        Skyline R33


        Supra Turbo


        Znaci, pre throttle body-a, posle kompresorskog/IC kola. Za turbo motore obicno se koristi single port wet sistem, mada za 100% sigurnosti cesto se koristi i direct port.

        Sto se tice kontrolera, dobri digitalni kontroleri mogu da se konfigurisu da dizu snagu progresivno, i da iskljucuju sistem na pobudu na nekom od analognih inputa. E sad, znam da ti je vrlo jednostavno da, na primer, vidis koliku voltazu daje MAP na pritisku na kojem mislis da iskljucis sistem, i da napravis kakav kondenzator ili sta vec, koji ce preko tog napona slati signal kontroleru da se iskljuci. Znaci, moze, i postoji.

        Sto setice raspolozivosti N2O, cena je 550 din/kg, ima ga u svakoj punionici Tehnogasa, na primer, verovatno i jos na par drugih mesta, posto se koristi u bolnicama, kao i za aparate za sladoled u poslasticarnicama, verovao ili ne E sad, sta tamo rade s njim, ne znam, ali znam da ga koriste
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #5
          K.. jasno..
          U bolnici je gas smejavac, zubari ga koriste prvenstveno a u mashinama za sladoled je oxidant - konzerviranje
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • mirdza
            CBC Senator XXL
            • 14.03.2005
            • 2437
            • Katowice (PL) / Banja Luka
            • AGP / W126

            #6
            Originally posted by BOOST
            Da , dobro si razumeo, izgleda kao jeftina vrezija umesto kompresora ako idemo naprimer na 600-700+ KS . Tada je u pitanju koriscenje turbina modela Scania/Volvo 12+L motora

            Samo me zanima da li postoji neki ECU sa namenom za ovo?

            Ili da kopam po Trionicu
            postoji!
            proizvodi ga AEM a model mogu da ti dam ako hoces. samo moram prvo da kontaktiram lika od ove supre http://allegro.pl/show_item.php?item=68577169
            Zovem se Miroslav i pravim igračke.

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #7
              Ako govorimo o standalone ECU-u, tu funkciju ima skoro svaki, od DTAFast, preko Motec-a, Emerald, EFI...Koji god.

              Mislio sam da je pitanje da li neki od progresivnih kontrolera za N2O ima ovakvu funkciju.
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • Gumetina
                Banovan
                • 12.12.2004
                • 1082
                • Novi Sad

                #8
                Originally posted by 206
                Skyline R33

                E sad, znam da ti je vrlo jednostavno da, na primer, vidis koliku voltazu daje MAP na pritisku na kojem mislis da iskljucis sistem, i da napravis kakav kondenzator ili sta vec, koji ce preko tog napona slati signal kontroleru da se iskljuci. Znaci, moze, i postoji.
                Sprava o kojoj pricate se zove komparator (naponski), i sluzi da nesto upali ili ugasi na tacno odredjenom naponu, pravi se uz pomoc jednog OP-pojacavaca koji kosta oko 10din u radnji, i par otpornika + jedan precizan promenljivi trimer za namestanje praga, sprava je ultra precizna i ultra jednostavna i pouzdana na konstantnom naponu, znaci samo dobar stabilizator i problem resen, dalje se ta logicka jedinica moze iskoristiti za bilo sta (npr rele) koji ce paliti progresivni PWM kontroler (na bazi npr PIC-a) - opet jevtinoca + malo programiranja, i sprava potpuno podesiva i 100% pouzdana, sluzi na nekim mestima cak i u uredjajima za LIFE SUPPORT dakle medicini! Ako nekom treba isprojektovacu mu ... Ionako ga sad radim za sebe....

                Mana je za kola koja nemaju MAP, pa treba naci jeftin map od nekog turbo motora koji ima sirok merni opseg , (na mom autu svega 1.15bar) pa sa njega skinuti signal....

                poz

                RAle

                Comment

                Working...
                X