Generalna preporuka za N2O sisteme su stepen-dva hladnije svecice, nikako spicaste, tanke , ili trokrake... ?!
Zbog povecane temperature sagorevanja u cilindru normalna je stvar da se vrh katode uzari i pocne da proizvodi probleme u vidu prevremenog paljenja...
E sad, ako se stavi standardna jednokraka debela svecica jos za stepen hladnija te stvari su izbegnute, medjutim to moze da stetuje po voznju u normalno vreme (bez n2o) ?
Nedotaknuta tematika:
Svecice sa "surface discharge" konstrukcijom, tj bez katode !
Da li su one pogodne za N2O sistem?
Nema sta da im se UZARI, redovno se proizvode hladnije, bacaju "vise varnica" sto sad opet moze da se odrazi na to da NE UPALI svaki put toliko obogacenu smesu... i lakse se prljaju tj lepe...
Konkretno mislim da svecice firme NGK i BRISK, koje su mi bas zapale za oko...
Poz
RAle
P.S. Sale koje je tvoje iskustvo? Sa cime si ti vozio?
Zbog povecane temperature sagorevanja u cilindru normalna je stvar da se vrh katode uzari i pocne da proizvodi probleme u vidu prevremenog paljenja...
E sad, ako se stavi standardna jednokraka debela svecica jos za stepen hladnija te stvari su izbegnute, medjutim to moze da stetuje po voznju u normalno vreme (bez n2o) ?
Nedotaknuta tematika:
Svecice sa "surface discharge" konstrukcijom, tj bez katode !
Da li su one pogodne za N2O sistem?
Nema sta da im se UZARI, redovno se proizvode hladnije, bacaju "vise varnica" sto sad opet moze da se odrazi na to da NE UPALI svaki put toliko obogacenu smesu... i lakse se prljaju tj lepe...
Konkretno mislim da svecice firme NGK i BRISK, koje su mi bas zapale za oko...
Poz
RAle
P.S. Sale koje je tvoje iskustvo? Sa cime si ti vozio?
Comment