ono sto znam je da dizel ciklus sagorevanja ima 30% visak vazduha, i uvek ima visak vazduha odnosno lambda je 1.3.
kiseonika uvek ima napretek, cesto i previse za datu mogucnost ubacivanja goriva u cilindar a koje jos moze da sagori.
Da li to znaci da bi najjednostavniji, najjeftiniji i najbrzi vid tjuninga (podizanja snage) dizel motora, bilo to da imamo jedan rezervoar (bocu) pod pritiskom (koja ce sluziti kao rasprsivac i diznu koja ce ubacivati samo dodatnu naftu sve do pokrepljivanja te kolicine viska kiseonika.
Naravno sve to odradjeno i precizirano kako dolikuje.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
ono sto znam je da dizel ciklus sagorevanja ima 30% visak vazduha, i uvek ima visak vazduha odnosno lambda je 1.3.
kiseonika uvek ima napretek, cesto i previse za datu mogucnost ubacivanja goriva u cilindar a koje jos moze da sagori.
zato te i pitam za konkretna pojasnjenja, za dizel ciklus.
Cekaj bre, ti mene zaj***vas ili si mrtav ozbiljan??
Molim te objasni mi u cemu se razlikuje dizel motor od 100KS, i dizel od 400KS? Kako motor 4x jaci ostvaruje tu snagu? Da bi ostvario vecu snagu, mora da ima VECU kolicinu smese za spaljivanje. Tako ili nije? Znaci, grubo gledano, motor 4x jaci mora da ima 4x vise kiseonika i 4x vise nafte, da li je tu nesto sporno? Ovde niko ne govori o ODNOSU nafte i kiseonika, to uopste nije BITNO u celoj prici, samo sto nikako da ukapiras to izgleda...govori se o povecanju kolicine smese za spaljivanje, sto znaci da moras da ubacis vise vazduha (turbina, N2O, kako god...) i isto toliko vise nafte, da li je TU nesto sporno?? Napravi tu 4x volumenozniju smesu da ima 30% viska kiseonika, nije sporno, ali ODAKLE mislis da ubacis taj kiseonik, kojom metodom???? O tome pricam, da li se SAD razumemo?
koji to sistemi se koriste, gde je to ocigledno da rade, daj neki primer na dizelu.
ne pravim ja teoriju, a kamoli jedini razmatra(o) N2O i dizel ciklus.
daj navedi na kom principu ti (jedini ?) smatras da mozes da prevaris dizelski termodinamicki ciklus i sagoris vise goriva nego sto je inace moguce po teorji rada SUS dizel motora.
gde si ti video da se na dizelu koristi nitro sistem.
daj neki primer, link, nekog proizvodjaca, nesto opipiljivo.
Da ,vidim da si ipak ozbiljan, ali ipak ne shvatas, niti sta ja pricam, niti osnovni princip rada N2O sistema. Ajde da ti pojasnim - cemu sluzi turbina na dizelu, sta radi? Ubacuje vazduh? OK. Povecanjem pritiska turbine ubacuje se VISE vazduha. Nije ni to nejasno, jel da? Sta je rezultat? Uz dodatni vazduh dodas extra naftu, sto svaki chip tuning i radi. Sta je rezultat? Veca snaga. Znaci poenta je da se ubaci dodatni vazduh i dodatno gorivo. E sad, umesto da dizes pritisak turbine radi vise vazduha, taj visak vazduha ubacujes putem ubrizgavanja N2O kao nosioca kiseonika. Drugi solenois na sistemu ubacuje dodatnu naftu. Rezultat je potpuno isti kao i dizanje turbine, ja ne znam sta ti tu nije jasno i o kakvom krsenju termodinamickih principa?
Gde se koristi N2O na dizelu? Salis se?
Imas lika na Hrawebu u Zagrebu koji je SAM napravio slican sistem, jer je princip JAKO prost...
Evo ti, pored ovog gore, jos par linkova pa citaj:
sta ti je nejasno ? mnogi probali ,mnogi uradili, prodaju se kitovi za takvu ugradnju za kamione, radi se bez problema.
sta je tu tebi sporno nije mi jasno.
Pa jel' o kamionu pricamo? I vratimo se na prethodnu pricu, ZASTO se onda dize pritisak proklete turbine ako ne ubacivanja dodatnog vazduha radi? N2O radi POTPUNO ISTU STVAR, shvati to.
ocito je da ne znamo svi sta je problem sa dizelima kod tjuninga.
daj konrektno objasnjenje na konkretno pitanje koje sam postavio umesto sto izbegavas odgovor skretanjem sa teme.
Zadovoljan odgovorima iznad?
bitno je sto si se ti uvukao u tjuning dizela i guras N2O po svaku cenu. jedino sto demantujem je tvoje nagadjanje da dizelu fali vazduha/kiseonika pa se ti pojavljujes kao spasilac.
Ajd vrati se na pocetak...nisam rekao da mu FALI vazduha, nigde, nijednom reci. Rekao sam da N2O moze da obezbedi dodatnu kolicinu kiseonika, kako bi se dodala veca kolicina nafte, radi ostvarenja vece snage.
nije ti ovo benzinac i oto ciklus, dizel se mnooogo razlikuje po nacinu sagorevanja.
Potpuno je isti u osnovi. Sagoreva mesavinu vazduha i nafte. Sto veca kolicina vazduha, dodas vise nafte imas vecu snagu. N2O je NACIN dodavanja tog extra vazduha.
dakle, potrudi se sa faktima, konkretnim stvarima zasto smatras da je tvoja teorija ispravna.
To nije moja teorija nego teorija koja se u praksi upotrebljava jako dugo. To sto ti ne znas za to, ma kako to TEBI neverovatno zvucalo, je tvoj problem...
The difference between men and boys is the price of their toys
Kod diesela je jako bitan momenat ubrizgavanja nafte jer u tom ili sledecem trenurtku imamo paljenje. To se radi kod modernijih motora iz vise navrata malo malo vise, glavna kolicina pa jos malo... i sta ja znam kako...
Isto tako video sam more genericki remapiranih mapa tdi motora kod kojih nema promene mape ili faze ubrizgavanja, samo je turbo mapa modifikovana, a na osnovu povecanog pritiska komp sam racuna koliko treba vise dodati i sto ja najbitnije KADA.
Dakle ona prica sa ubrizgamo N2O i dodatnu Naftu (kao kod benzinca) ne pije vodu jer bi moglo da se desi da nam ista explodira prenego sto treba....
Citajuci o istoj problematici po forumima napolju procitao sam na vise mesta da se u dizelase ubrizgava Propan sa N2O koji nece da eksplodira dog nafta ne napravi svoje...
E sad, opet i ja teoretisem i pricam o onome sto sam video i procitao!
Pa posto izgleda neki od vas ne znaju kako u stvari funkcionise N2O na dizel motoru, ali zato zasigurno znate kako on NE funkcionise, iako niko tacno ne zna u CEMU je tacno ta razlika u odnosu na benzince, objasnite mi dakle vasu teoriju kako tacno funkcionise N2O na dizelu, evo, slusam???
Uprkos tome da ja pouzdano ZNAM kakav je princip rada jer sam vidio uzivo par instalacija na dizelu i ZNAM po cemu se razlikuju od benzinca, to sto sam ja vidio ocigledno ne radi, pa bih zaista voleo da mi kazete sta sam ja to gledao??
The difference between men and boys is the price of their toys
Zar ovo sto je chela napisao ne vazi za benzinske motore, a to valjda brick i ne osporava?
Steta sto je rasprava zamrla, bilo je poprilicno zanimljivo.
Hajd' da pokusam da pokrenem ponovo, ukoliko brick i 206 obilaze jos uvek ovu temu.
Brick, je l' moze neko pojasnjenje zasto kod dizelasa ne bi doslo do povecanja snage ubacivanjem vise kiseonika i vise nafte a da se zadrzi isti odnos? Znaci, u ovom slucaju sto navodi 206, neka ima u samom startu vise kiseonika, ali ako se poveca kolicina smese i ako ostane isti taj odnos (kiseonika procentualno vise koliko i pre ubacivanja) zasto ne bi doslo i do povecanja snage srazmerno tome?
Zasto kod benzinca to pali a kod dizelasa ne?
Da se ogradim, ne pametujem nista jer nisam preterano upucen, samo mi se cini da nije ostalo sve razjasnjeno a zanima me tematika.
Comment