Cilj je konstrukcija, pre svega jeftinog , jednostavnog i bezbednog kita
Zeleo bi da mi u toj ideji pomognete
Potpuno otvoreno o svemu sto imam i znam:
Boca

radi se o boci sa vojnog otpada, iz tenka, za vazduh, radni pritisak od 165-250AT (pise na boci) sluzi za spasavanje posade u slucaju potonjavanja tenka... na boci je i ventil za koji ne znam da li u sebi ima i neki regulator pritiska i/ili diznu.... otvor sa prednje strane je jako mali, ali se vidi golim okom... (izgleda manje od 0.5mm)
njen kapacitet je oko 2-3 decilitra....
cena naotpadu je 100din
kupio sam je jos prosle godine i do danas je skupljala prasinu...
Jedini problem koji moze da se javi oko ove boce je nedostatak blow-off ventila...
Ventil, vec pomenut u drugoj temi, elektromagnetni CNG ventil... Jos ga nisam nabavio ali kad nabavim okacicu i sliku...
Dalji razvoj!
Da li ici na dry sistem ili na wet sistem?
Motori na koji ce ovo ici su za pocetak svima poznati TOMOS-i od 50ccm sa karburatorima bing od 18mm i snagom oko 8ks. planira se povecanje od 2-5ks. Motori se vrte oko 9-10k rpm-a a neki slucajevi i mnogo vise.
Poznati po tome da rade sa vrlo bogatom smesom i trose corbu previse...
Svaka ideja ili sugestija dobrodosla...
Kit treba da bude jeftiniji od 50e kako bi ga svaki entuzijasta mogao priustiti!
Poz
RAle

Zeleo bi da mi u toj ideji pomognete

Potpuno otvoreno o svemu sto imam i znam:
Boca

radi se o boci sa vojnog otpada, iz tenka, za vazduh, radni pritisak od 165-250AT (pise na boci) sluzi za spasavanje posade u slucaju potonjavanja tenka... na boci je i ventil za koji ne znam da li u sebi ima i neki regulator pritiska i/ili diznu.... otvor sa prednje strane je jako mali, ali se vidi golim okom... (izgleda manje od 0.5mm)
njen kapacitet je oko 2-3 decilitra....
cena naotpadu je 100din
kupio sam je jos prosle godine i do danas je skupljala prasinu...
Jedini problem koji moze da se javi oko ove boce je nedostatak blow-off ventila...
Ventil, vec pomenut u drugoj temi, elektromagnetni CNG ventil... Jos ga nisam nabavio ali kad nabavim okacicu i sliku...
Dalji razvoj!
Da li ici na dry sistem ili na wet sistem?
Motori na koji ce ovo ici su za pocetak svima poznati TOMOS-i od 50ccm sa karburatorima bing od 18mm i snagom oko 8ks. planira se povecanje od 2-5ks. Motori se vrte oko 9-10k rpm-a a neki slucajevi i mnogo vise.
Poznati po tome da rade sa vrlo bogatom smesom i trose corbu previse...
Svaka ideja ili sugestija dobrodosla...
Kit treba da bude jeftiniji od 50e kako bi ga svaki entuzijasta mogao priustiti!

Poz
RAle
Comment