nos + metanol

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nitrouspower
    CBC Veteran
    • 11.06.2006
    • 107
    • NIS

    nos + metanol

    Nadam se da ja nisam jedini koji je probao ovako nesto.U osnovi je sve isto kao i obican n2o,sa razlikom u dovodu goriva.Potrebna je jos jedna boca sa metanolom i obicnim ventilom za plin jer je pritisak u tos boci 4bar. Zasto sam ovo pokusao?Na ovaj nacin potpuno eliminisete bummm tj. metanol ima mnogo visu tacku samo paljenja od benzina,ali morate da povecate diznu 2.5 puta.
    Nema smisla da se trkas sa mnom,izgubices...

  • #2
    Znam da sa NOS-om ne smeju da se koriste octane-booster proizvodi koji sadrze metanol, ali to je zbog solenoida za gorivo... U Americi se takodje dosta koristi mesavina etanola i benzina.

    Comment

    • ale944
      CBC Senator XXL
      • 20.03.2006
      • 1457
      • Beograd

      #3
      kako odrzavas pritisak u boci sa metanolom na 4 bar?
      a i nevidim potrebu da se boca drzi pod pritiskom, zar nije jednostavnije ako vec ides na metanol, odraditi pumpu koja ce obezbediti trazeni pritisak, isto kao kod sistema za benzin?
      http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

      Comment

      • Nitrouspower
        CBC Veteran
        • 11.06.2006
        • 107
        • NIS

        #4
        nos + metanol

        Momci idem u subotu 15. na more vracam se 30. pa cu vrlo rado doci do BG.Slika vredi 100000000reci.
        Nema smisla da se trkas sa mnom,izgubices...

        Comment

        • ale944
          CBC Senator XXL
          • 20.03.2006
          • 1457
          • Beograd

          #5
          ma srecan put, i lepo se provedi, nego kako odrzavas 4 bara u boci sa metanolom ??
          http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

          Comment

          • Nitrouspower
            CBC Veteran
            • 11.06.2006
            • 107
            • NIS

            #6
            nos + metanol

            Uzmes bocu od freona ili neku manju,napravis na njoj sifon sa fitingom koji odgovara i na kraju fitinga stavis plinski ventil.Na boci izbusis rupu za tubeles ventil i montiras isti.Nalijes u bocu do polovine metanol i izopropil alkohol u odnosu 80-20 zatvoris ceo sistem i jedostavno kompresorom postignes 4 bara.Taj pritisak je dovoljan da napaja sistem duze nego boca za n2o.
            Nema smisla da se trkas sa mnom,izgubices...

            Comment

            • ale944
              CBC Senator XXL
              • 20.03.2006
              • 1457
              • Beograd

              #7
              hehe, pa moze i tako, ali plasim se da unosis previse promenljivih i nepredvidljivih parametara u sistem, sto ga moze uciniti u jednom trenutku opasnim po motor.....
              kao sto verovatno znas upravo promenljiv pritisak u boci sa n2o je uzrocnik raznih problema, kako se trosi n2o, pada pritisak, smanjuje se protok itd...plus zavisnost pritiska u boci od temperature...
              e sad uvodis jos jednu bocu u kojoj takodje pritisak zavisi od temperature i opada kako se prazni boca...
              ...a ti uvek treba da napravis pravu smesu...malo teze...na koji nacin obezbedjujes potreban odnos goriva (metanola/isopropyla) i n2o kad su ti oba pritiska varijabile?
              ili je ideja bila da kako se trosi n2o, tako se trosi i metanol, pa da u neku ruku pad pritiska u obe boce bude podjednak,pa tako i da odnos gorivo n2o bude u odredjenim granicama?
              da li je ovakav sistem tvoj izum ili si to video vec negde?
              http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

              Comment

              • Nitrouspower
                CBC Veteran
                • 11.06.2006
                • 107
                • NIS

                #8
                nos + metanol

                Nisam nigde video,tako da je verovatno moja ideja.Kada si pomenuo suvise promenljivih samo tako izgleda na prvi pogled,ali veruj mi na rec jedina bitna promenljiva je pritisak u n2o boci.Ovaj nacin opisan u predhodnoj poruci ja koristim vec godinu dana za ciscenje el.dizni i veruj mi da je dopuna pritiska potrebna tek posle 15 min.rada jedne dizne,a to je mnogo duze nego sto je potrebno.Znaci kada punis n20 jednostavno napumpas i vazduh.
                Nema smisla da se trkas sa mnom,izgubices...

                Comment

                • Nitrouspower
                  CBC Veteran
                  • 11.06.2006
                  • 107
                  • NIS

                  #9
                  nos + metanol

                  Momci voleo bih neki komentar na ovaj dizajn.Lepljenje folije je u pitanju,boja auta je grafit-cma metalik a aplikacije srebrna. Ni sam nisam bas zadovoljan dizajnom zato i trazim misljenje i predloge.Ovo je u reklamne svrhe, nemojte misliti da ja volim ovakve stvari.





                  edit 009: prevelik format slike!
                  Nema smisla da se trkas sa mnom,izgubices...

                  Comment

                  • Nitrouspower
                    CBC Veteran
                    • 11.06.2006
                    • 107
                    • NIS

                    #10
                    nos + metanol

                    Moze li neko da mi odgovori da li se odrzala trka u Batajnici?Nisam bio u zemlji i nikako da dobijem informaciju sta se desilo?Hvala unapred..
                    Nema smisla da se trkas sa mnom,izgubices...

                    Comment


                    • #11
                      Trka u batajnici je odrzana, nije bila nesto posecena, u poredjenju sa proslom bilo je prazno. Ako se ne varam takmicara je bilo ~40 (lagacu za cifru), a organizacija je bila srednje zalosna, mada daleko bolja od prosle.
                      Od zanimljivih automobila izdvojio bih Karadjordjevicev Renault 5 GTurbo sa verovatno preko 200KS (mada nije isao nesto spektakularno brzo)

                      Comment

                      • M-power
                        Moderator
                        • 10.01.2005
                        • 10060
                        • Bg; Banovo Brdo
                        • CorsaC, astra H,

                        #12
                        Broj ucesnika na drag trci 57.


                        A KAradjordjev reno je isao smesno....ni za 120KS nije isao.

                        No:Off oistoji tema gde se diskutuje o trci u Bataji
                        To date there has never been a faster car built for the public road and,
                        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                        Comment

                        • *Egon*
                          CBC Senator XXL
                          • 31.12.2004
                          • 1232
                          • Beograd, Dorcol, N 44

                          #13
                          Postoji inace opcija "TRAZI" i sa njom mozes svasta da pronadjes na ovom forumu.

                          Garaza
                          1996 SAAB 900 NG Cabrio

                          Comment

                          Working...
                          X