NX vs. WoN?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SRTst
    CBC Član
    • 23.09.2006
    • 25
    • Windsor, Ontario, Kanada

    NX vs. WoN?

    Dobra vam je ova sekcija samo gore na vrhu bi predlozio promjenu par stvari.

    Pise da je neko koristio nitrous preko 30 sekundi. Nitrous Express solenoid je napravljen da radi DO 20-25 sekundi maksimum, inace je vrlo moguce da pregori, zato bi predlozio da tu frazu promjenite. Mogu vam kopirati sekciju iz njihovih instrukcija.

    Ako hocete, napisacu vam malo o Direktnom ubrizgavanju sto MNOGO sigurniji nacin ubrzgavanja 80+ konja u motor.

    Platinske svjecice NISU POZELJNE NIKAKOjer je hemijska reakcija moguca koja bi odvojila platinu sa vrha svjecice, taj vrh moze otpasti i upasti u motor, a ostatak svjecice bi ti mogao sagoriti. U svakom slucaju nebi dobio dobro paljenje sto je najgora stvar sto ti se moze desiti sa nitrous-om. Cak ako nazoves NGK i pitas o platinskim svjecicama i nitrous otvoreno ce ti reci da to NIKAD ne radis. Iridium svjecice su najbolje za nitrous ali su prilicno skupe. Ja koristim NGK Iridium IX
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #2
    Pa otvori temu i slobodno objasni kako i zasto ne treba sta koristiti sa N2O i bilo koju drugu sugestiju koju imas.

    O NX solenoidima pricao sam u par ranijih tema, niko nije kriv sto oni ne umeju da naprave dovoljno kvalitetan solenoid koji ne moze da izdrzi vise od 30 sekundi upotrebe, to je njihov problem.
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • SRTst
      CBC Član
      • 23.09.2006
      • 25
      • Windsor, Ontario, Kanada

      #3
      Originally posted by 206
      Pa otvori temu i slobodno objasni kako i zasto ne treba sta koristiti sa N2O i bilo koju drugu sugestiju koju imas.

      O NX solenoidima pricao sam u par ranijih tema, niko nije kriv sto oni ne umeju da naprave dovoljno kvalitetan solenoid koji ne moze da izdrzi vise od 30 sekundi upotrebe, to je njihov problem.
      Ne znam kako je iskustvo pojedinaca ali NX je na danasnjem marketu lider sto se solenoida tice. NOS je po meni najgori ali su im ostale stvari jeftine koje nisu toliko bitne. Znam par ljudi koji guraju 400hp u njihove motor sa NX solenoidima.

      Ja govorim o konstanto upaljenom solenoidu. Ne razumijem zasto bi neko trebao upotrebljavati solenoid 30 sekundi u cugu?

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #4
        Lider na polju solenoida je Wizard of Nos, i to je gospodi iz NX i samima vrlo jasno, jer je sam trevor Langfield, tvorac WoN sistema, licno napravio prvi NX dizajn solenoida i progresivni kontroler, koje NX i danas koristi, s tim sto je on sa WoN otisao 3 klase dalje od NX, o NoS koji je UBEDLJIVO najgori, da ne pricam.

        NX sam kaze da ne garantuje da ce im solenoid raditi duze od 30 sekundi. Zbog cega? Ili je los dizajn, ili materijal. Braniti se od loseg dizajna antitezom, odnosno pitati se zasto je ikome potrebno duze od 30 sekundi aktivacije (a u stvari se vrlo dobro zna da sistem ne moze pouzdano raditi duze od toga jer ce se a) zalediti b) stradati sediste solenoida), je u najmanju ruku smesno.

        WoN takvih ogranicenja nema.
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • SRTst
          CBC Član
          • 23.09.2006
          • 25
          • Windsor, Ontario, Kanada

          #5
          Nisam nesto upoznat sa njima, tako da je vrlo moguce. NX zastupa najvise mjesto sa ove strane bare, sto je vjerujem neuporedivo veci market od evropskog. Ako je zaista bolji WoN solenoid, vjerovatno ima na sebi patent tako da ga NX i ostali nemogu koristiti. Obecavam da cu procitati o njemu

          I dalje mi nije jasno kako mozes koristiti solenoid duze od 30 sekundi. Recimo ja uradim 1/4 mile u 12 sekundi. Za to vrijeme koristim nitrous sve zajedno 10 sekundi jer ga palim u drugoj, mada se izmedju brzina gasi na trenutak. Cak i da stavim auto u petu brzinu na 100km/h i da ubrizgam n2o od recimo 120km/h (iznad 2500rpm) mislim da bi udario 260km/h ispod 30 sekundi....

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            #6
            Uopste ne ulazim u to da li ima potrebe da se koristi duze od 30 sekundi (tebi mozda ne treba, Jugu u 5-oj treba, na primer, nije ni bitno zasto...), stvar je u tome da NX solenoidi NE SMEJU da se koriste duze jer nisu dovoljno dobro napravljeni da izdrze duze. Meni interval maksimalne duzine koristenja govori koliko je kvalitetan sam solenoid, savrseno je nebitno da li treba ili ne treba toliko dugo ga koristiti.

            Distributer WoN za US ti je www.racetested.com, pa prosaraj malo
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • Gumetina
              Banovan
              • 12.12.2004
              • 1082
              • Novi Sad

              #7
              Malo da pobiberim sa mehanicke strane gledano,

              El mag ventil u narodu solenoid (deo ventila) po svojoj konstrukciji za N2O uporabu treba da obezbedi da se ne smrzne i da ima kvalitetno sediste, a posto svi koriste teflon - bolje ne moze, onda to vise i nije problem...

              E sad o smrzavanju, kad bi npr na ventil cija je rupica 1.2mm (100ks) stavili diznu od 1.2mm tj 100ks prelazak iz tecne u parnu fazu bi se delimicno (velikim delom) dogodio na samom sedistu ventila sto bi rezultovalo u smrzavanju istog ako je dugo izlozen
              Tako da treba voditi racuna o tome kolika se dizna stavlja na koliki ventil.

              Onda ako diznu stavimo na izlaz ventila (metalno kuciste) opet previse blizu sedista i t d.

              Klip treba da ima dovoljno veliku toleranciju (tj proracun termickog sirenja tj skupljanja) da se ne bi zaglavio....

              Ajmo sad malo vreme aktivacije,

              Normalan automobil (ne jugo) ne zahteva duze od 20-25 sekundi sto je po meni vec puno, jer ti u realnim uslovima voznje npr preticanja u tesno, ne treba vise od 5 sekundi. a npr na dragu opet kome treba vise od 18 sekundi ???

              A za juga!!! pa u juga i ne sme da se ubrizgava neka ozbiljnija mera, pa se sam ventil nece puno prehladiti posto nece ni videti protoka tj kolicinu !!!

              Ja koristim industrijske ventile sa promerom rupe od 1.2mm sa sedistem od teflona, kucistem od mesinga klipom i kucistem klipa od nehrdjajuceg celika itd... ima duty cycle 100% sto ce reci da mu 30 pa i 30000 sekundi otvorenog stanja nece zapaliti spulnu... trpi 1000 ciklusa u minuti i ima vreme uklopa od 10-15ms.

              I do sad nisam imao nijednu havariju a snagu po jednom ventilu sam ogranicio na 45ks.

              E sad ako NX nije napravio ventil sa teflonom i spulnom DC 100% onda ga da prostite na izrazu treba popisati !!!

              Za ostale ne znam i ne ulazim ...

              pozz

              RAle

              Comment

              Working...
              X