M3 projekat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    Vidis, nije losa ideja

    A Brake lines su maksimalno jednostavne za montazu - odseces koliko ti treba, fitinzi se navrnu na kraj creva (dvodelni su), stegnu i kraj price, i za 5 minuta imas crevo koje drzi 700-800 bara.
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • itza
      CBC Senator XXL
      • 28.12.2004
      • 658
      • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
      • -

      pretpostavio sam da je tako .... a cijena prava sitnica m ?

      za deklu znao sam da planirash neshto nego reko da proverim
      "Brano sine , vozi POLAKO..."

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        Pa i nije bas sitnica...

        Nego, ovako - iako je sve podosta lepo spakovano pod haubu, ipak ima par elemenata koji malo "vire". Kuciste turbine, uvodno crevo i prednji deo dekla DI kasete malo vire nagore, odnosno izvan ravni gde hauba naleze, tako da haubu ne mogu da zatvorim preko njih. Haubu bih, dakle, na delovima gde u nju udaraju turbina, crevo i deklo malo morao da izvijem na gore, odnosno da napravim...kako se to kaze na srpskom, "hood bulge"? Kao neko izbocenje, je li?

        E sad, necu da stavljam neke ruzne plasticne uvodnike, scoop-ove, da secem haubu ili sta slicno. Vidite na slici otprilike gde je turbina i deklo, a svaki vire van ravni oko 2-3cm, koliko bi dakle hauba na tim mestima trebala da se izdigne. E30 hauba ima na sredini jedan izdignuti deo, pa sam ja mislio da uradim nesto kao na slici:


        Dakle, mislio sam samo da prosirim vec postojecu izbocinu malo nagore, i da je prosirim do uglova haube. E sad, kako to izvesti, ili ko bi to mogao da uradi? Da valjam kakvim valjcima (...?), secem pa varim novi deo haube, sta kako...?
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          A hauba od karbona???
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • civi
            CBC Senator XXL
            • 26.07.2005
            • 1492
            • Pozarevac

            el si razmisljao o nekoj carbon varijanti? bas bi leglo na ovakav projekat...
            Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
            - Kako to misliš, kočim?

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              Ma da

              Svejedno, nece moci da stane ni pod karbonsku haubu, i ona bi morala da se menja u odnosu na standardne mere, dakle custom made, da ne pominjem koliko bi to kostalo...

              Jos jedno pitanjce - vidite cevku za povrat vode na pumpu, ide tik ispod izduvne grane, maltene na manje od 1cm od levog donjeg ugla adaptera za izduvnu granu. OK, bice izolovana karbon trakom, ali da ne bude malo problema tu?
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • civi
                CBC Senator XXL
                • 26.07.2005
                • 1492
                • Pozarevac

                Imam ja jos par pitanjca
                1: sta je sa servo letvom volana(standardna?ojacana?)
                2: sta je jos radjeno na sistemu upravljanja ? sta je sa duzinom custom poluosovina? standardna? zahtevalo izmene?
                3: trim ogibljenja, tj visina naprd pozadi zbog razlicite tezine agregata? (merili ste masu? napred? nazad?)
                Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                - Kako to misliš, kočim?

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  1. standardno ojacana
                  2. standardna duzina, zahtevala custom izmene
                  3. nije merio nista, ubacuje pa kako Bog da

                  Kakva pitanja, takvi odgovori
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    Ukoliko je puna cirkulacija vode kroz cev nema nikakvih problema.
                    Standardno , cevi leze tik uz izduvnu granu na SAABovima.
                    Ovako je radilo godinu dana bez problema jos na B202, pozicija gornje cevi skoro indenticna originalnoj postavci.



                    zna da bude i toplo tu

                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      OK, dakle ne bi trebalo biti problema. To je bajpas za vodu dok termostat ne otvori, pricali smo o tome.

                      @civi

                      Na autu su ostali standardni spoljni paneli skoljke, stakla, zadnji most, i prednja traverza (subframe). Sve ostalo je promenjeno i pravljeno po meri.

                      Na sva pitanja ti je vec dat odgovor negde u prethodnih 39. strana.
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • Alex-bgd
                        CBC Senator
                        • 27.03.2005
                        • 270
                        • Beograd

                        A koji motor imas u autu, jel "sestak il cetvrtak" ili mozda petak...subota...
                        Mislim da znam koliko ne znam

                        Comment

                        • 206
                          Admin od ispočetka :)
                          • 09.12.2004
                          • 9548
                          • Beograd
                          • 206

                          Cetvrtak na subotu, kako kad stignem
                          The difference between men and boys is the price of their toys

                          Comment

                          • Alex-bgd
                            CBC Senator
                            • 27.03.2005
                            • 270
                            • Beograd

                            Srecan ti rodjendan Shabane...
                            Zelim ti od sveg srca da jednog dana imas dovoljno brz auto da mozemo da se vozimo zajedno...
                            Ajd pa cemo se veceras vec negde
                            Mislim da znam koliko ne znam

                            Comment

                            • 206
                              Admin od ispočetka :)
                              • 09.12.2004
                              • 9548
                              • Beograd
                              • 206

                              Ooooo pa hvaaaala, Sejo, hvala
                              The difference between men and boys is the price of their toys

                              Comment

                              • 206
                                Admin od ispočetka :)
                                • 09.12.2004
                                • 9548
                                • Beograd
                                • 206

                                Neki bag u bazi postoji jer mi je par postova nestalo, ukljucujuci i neke skoro postavljene slike, zato evo ih opet, mali progress report:

                                - downpipe, umotan da ne nazebe, sa reflektivnom folijom da stiti od pregrejavanja par creva koji idu iza njega

                                - ranije pominjana cev za povrat vode na pumpu, umotana i ide ispod grane, ne bi trebalo da bude problema sa grejanjem

                                - "topla strana", zasticena termoreflektujucom folijom. Vidi se i bivsi oil catch, sad sluzi kao prelivna posuda

                                - termosonde za Innovate datalogger i cukicu, u dnu se vidi i magnetni ventil za kontrolu pritiska.

                                - dovod i odvod vode za grejanje kabine

                                - deo Lampove instalacije, sve u kompletu sa buzirima za tus creva

                                - Xenoni, da ne coravim po putu

                                Sinoc smo povezali i usisnu granu, creva do i od IC-a, cime je zavrseno maltene svo montiranje pod haubom.

                                To be continued.

                                Edit: iste slike kod drugog hosta.. just in case





                                The difference between men and boys is the price of their toys

                                Comment

                                Working...
                                X