A sta vam je tu komplikovano? Imate dovoljno jake i jeftine motore na 220V za te stvari.....recimo od ves masine koji odlicno rade i imaju sasvim dovoljno snage.
Postoji tu i pitanje regulacije brzine, neki potenciometar npr. , pa mikroprekidaci za zaustavljanje ...
pa teba još i snaga u W zavisi od težine krila.pa treba snaga otpora ili kretanja itd itd itd
Originally posted by Gavra
A sta vam je tu komplikovano? Imate dovoljno jake i jeftine motore na 220V za te stvari.....recimo od ves masine koji odlicno rade i imaju sasvim dovoljno snage
Gavro pošto nije komplikovano ajde kada rešiš kompletan sistem sa elektronikom prodaj mi patent da se na brzinu obogatim
blago onom ko rano poludi pa mu zivot prodje u radosti i veselju
Audi ima crveno T
Ja imam kliznu kapiju 7 metara duzine. Nije visoka oko 1.5m tako da nije preterano teska. Postoje setovi koji kostaju oko 400tinak eura sa plasticnom sinom motorom koji je fiksan. Ono sto me brine kod takvog sistema je trajnost plasticne sine. Elektornika (koja elektronika) imas dva prekidaca za krajnje polozaje i set za daljinsko upraljanje sa dva daljinca i modulom. Na daljincima imas samo jedno dugme. Pritiskom na dugme menjas smer okretanja motora i zaustavljas isti...
Ja sam uvek ako je spoljna montaza da se koriste motori na 12 ili na 24V cisto zbog bezbednosti. Ideja sa anlaserom nije losa. Ali muci me sina, odnosno koliko ce da me kosta sina da se napravi a da bude trajna i otporna na spoljne uticaje. Idealan bi bio motor od brisaca ali je stvarno slabasan...
gotov komplet http://www.intesa.co.rs/index.html
sine su od plastike koja ce trajati duze od motora sigurno, a mozda i od same kapije.
ako bas hoces da se igras, verovatno je anlaser najbolje resenje
Postavis L profil u beton naopako okrenut,lepo ga ofarbas(zastitis),kupis gotove tockove od teflona oko 550din komad.Postavis ih na svakih 60cm duz cele kapije,kupis nazubljenu sipku za odgovarajucim zupcanikom,Kod strugara napravis cauru po meri za motor i postavis sve to na kapiju.
Motor zastitis sa pocinkovanim limom a ako se bojis struje vezes ga na fidovu sklopku.
Najteze elektronika= kupis kineski alarm za auto od 30e dobijes svu potrebnu elektroniku i 2 daljinca.Prekidaci za zaustavljanje u kranjem polozaju kostaju oko 500din komad...nista vise ti ne treba
Ja imam kliznu kapiju 7 metara duzine. Nije visoka oko 1.5m tako da nije preterano teska. Postoje setovi koji kostaju oko 400tinak eura sa plasticnom sinom motorom koji je fiksan. Ono sto me brine kod takvog sistema je trajnost plasticne sine. Elektornika (koja elektronika) imas dva prekidaca za krajnje polozaje i set za daljinsko upraljanje sa dva daljinca i modulom. Na daljincima imas samo jedno dugme. Pritiskom na dugme menjas smer okretanja motora i zaustavljas isti...
Ja sam uvek ako je spoljna montaza da se koriste motori na 12 ili na 24V cisto zbog bezbednosti. Ideja sa anlaserom nije losa. Ali muci me sina, odnosno koliko ce da me kosta sina da se napravi a da bude trajna i otporna na spoljne uticaje. Idealan bi bio motor od brisaca ali je stvarno slabasan...
.
Ajmo redom da vas malo edukujem pošto ste uleteli u moj teren a vidi da ima raznih komentara koji nepiju vodu samo ima puno mislioca
zupčasta šina plastična je dobra iz jednog razloga a to je da se manje čuje od metalne prilikom kretanja
metalna jeste dosta jača i dugotrajnija što je i normalno i naravno skuplja
setovi koje kupite sadrže :motor integrisanu elektroniku,dva (2) daljunska upravljača i tri (3) ili četri (4) metra plastične ili metalne zupčaste letve
.
elektronika je prava i služi svrsi.šta misliš šta pokreću ta dva prekidača za krajne pozicije i koja im je funkcija? kakav modul ? šta je to ?
na daljincu ima jedan, dva, tri ili četri dugmeta i to nema nikakve veze tj koliko dugmeta.
šta misliš šta radi to dugme kada ga pritisneš .OK menja smer motora ali kako i na koji način.
Šta menja smer motora kada je na 220V a šta kada je na 24V (da znaš ne postije motori na 12V )
evo ti slike elektronike sa setup-om pa protumači šta je šta i čemu služi ?
da li je 220V ili 24V nema veze.svi motori bili da su za krilnu ili kliznu kapiju imaju Ateste TÜV i CE normu
.
u celom setup-u je važno podesiti snagu motora tj Nm jer nisu sve kapije iste težine.takodje je veoma bitno podesiti i snagu otpora kapije.moji motori mogu da teraju klizne kapije od 50 do 1200 KG
.
e da kako si mislio sa anlaserom kako ćeš ga zaustaviti u krajnjem položaju ? kako ćeš mu promenuti smer ? kako ćeš mu odrediti snagu ? itd itd itd...
.
Originally posted by Gavra
Kaakv patent bre???
Postavis L profil u beton naopako okrenut,lepo ga ofarbas(zastitis),kupis gotove tockove od teflona oko 550din komad.Postavis ih na svakih 60cm duz cele kapije,kupis nazubljenu sipku za odgovarajucim zupcanikom,Kod strugara napravis cauru po meri za motor i postavis sve to na kapiju.
Motor zastitis sa pocinkovanim limom a ako se bojis struje vezes ga na fidovu sklopku.
Najteze elektronika= kupis kineski alarm za auto od 30e dobijes svu potrebnu elektroniku i 2 daljinca.Prekidaci za zaustavljanje u kranjem polozaju kostaju oko 500din komad...nista vise ti ne treba
Gavro vidi ovako možeš tako i auto da napraviš kod Kineza i da ga obložiš pocinkovanim limom ali našta će da liči zar ne
inače sistem sa ugradjenim "L" profilom je pomalo zastareo,a bolje od "L" profila je okrugla cev i to od 5/4" ili 1".malo sam ih uradio pa zato
u zadnjih 6-8 godina i to se skoro više ne radi
više se nestavlja nikakva šina zbog skakanja pogotovo gde su magacini febrike gde se kreću viljuškari
radim ovako nešto
blago onom ko rano poludi pa mu zivot prodje u radosti i veselju
Audi ima crveno T
idis ja vec imam kapiju koja je u upotrebi vec 5 godina. Upravo resenje sa L profilom i tockicima. Dosadilo mi je da otvaram i zatvaram kapiju rucno. Kapija nije industrijska da imam potrebu da je otvaram 20 puta dnevno. U 90% slucajeva otvara se i zatvara 2x dnevno. Moduli sa daljincima kupuju se za dvadesetak eura. Mikroprekidaci industrijski su zaista jeftini, mada mozda bi ineki opticki sklop bio interesanan...
Od svih konstruktivnih predloga ovde najinteresantniji je ovaj sa lancem i lancanikom od motora. To mi je onako interesantno. Sto se tice promene smera motora ni za naizmenicni a pogotovu za jednosmerni motor to mi nije problem i to nije nauka za mene. Negde u petom osnovne sredinom osamdesetih sam dobio komplet elektropionir. U njemu je sve objasnjeno o nivou znanja elektronike potrebnom za rad oko kapija. ...
pa znate nije meni problem da napravim taj princip na koji bi pokretao kapiju dali bi to bilo zubcastom letvom,sajlom,lancem ili ....
Meni je najveci problem da kako povezati motor tj elektroniku,da jednim dugmetom otvaram kapiju i kad se ona otvori da sama prebaci smer i ponovnim pritiskanjem zatvorim kapiju,ne mora da bude daljinac moze i obican. Meni treba sema za to povezivanje sta i kako kupiti ja cu to sam posle da sastavim po semi,nesto sto nebi bilo skupo toliko a sluzilo bi da 2 puta dnevno otvori i zatvori kapiju?
inace kapija je 5 metra visoka oko 1,5?
dali moze da je pokrece motor od brisaca?
vidite ljudi ovako.
motor od brisača ne moze jer nema snage
to što sam rekao da bi moglo ne znači da može jer ipak kapija je relativno teška ma kakva bila a postoji i otpor prilikom kretanja
šta če biti kada napada dobar sneg
da li je neko razmišljao šta će biti ako se motor od brisača pokvari ili nestane struja
kako će onda da otvori ručno kapiju tj kako skloniti skalmeriju ili deblokirati motor
sve na ovome svetu može da se napravi u kućnoj radionici
nakada davno (sam pravio vrata sa cevima i vario flah da bi imao falc (mlad pun samouverenja najpametniji)
sad mi nepada napamet jer postoje ZP cevi sa jednim i sa dva falca
ko razume shvatiće zašto ne ide motor od brisača,moduli sa buvljaka itd itd itd...
blago onom ko rano poludi pa mu zivot prodje u radosti i veselju
Audi ima crveno T
Comment