Ugradnja sportskog filtera za vazduh u Bravo/Bravu 1.6 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • shonsy
    CBC Senator XXL
    • 11.05.2007
    • 1391
    • London/Beograd
    • Honda CBR 125R

    Ugradnja sportskog filtera za vazduh u Bravo/Bravu 1.6 16V

    Evo slikica i objašnjenja kako najjednostavnije složit filter u Bravo/Bravu 1.6 16V. Prvo je potrebno maknut kutiju standardnog filtera. Odšarafite poklopac kojeg drže 4 šarafa (to valjda svatko zna), olabavite šelnu koja drži gumenu cijev u**** i skinite cijev u**** sa poklopca kutije. Sad je poterbno skinut kotač i odšarafit šarafe koji drže plastike ispod blatobrana. To nisam slikao pošto nemam standardni branik i kod mene to drže 2 šarafa, dok kod standardnog branika ima više šarafa. Nije nikakav problem to napravit, nema skrivenih šarafa. Kad to skinete, odšarafite donji dio kutije filtera, drže ju 2 šarafa, jedan kod mulde i drugi se drži na krak mulde na drugoj strani kutije. Sa šarafcigerom izvadite koljeno s prednje strane kutije (kod fara) koje je s jedne strane spojeno na tu kutiju, a s druge na crijevo dovoda zraka. Kad je kutije slobodna, izvadite ju kroz blatobran s donje strane (zato je potrebno skidat kotač jer prema gore nejde van!!!). Sad skinite crijevo u**** tako da otpustite dvije šelne označene na slici.



    Šelne su klik sistem, samo ju sa šarafcigerom na vrhu otkačite. Nakon toga izvadite crijevo van i prepilite ga kao na slici (najbolje sa pilicom za željezo). Unutra je plastično suženje koje služi za ubrzanje zraka, to izvadite van i gumene dijelove koji ga drže odrežite skalpelom, budete vidjeli dok prepilite o čemu govorim.



    Kupite plastičnu cijev za vodovod, fi 75. 25 cm košta 5 kuna! Sa pilicom za željezo odrežite 15-tak cm, malo na rubovima stanjite, tj. napravite konus (cijev s jedne strane već ima konus pa budete skužili kak to treba napravit čim vidite cijev!) da lakše uđe u gumenu cijev u**** koju također s unutrašnje strane malo sa skalpelom stanjite tako da se isto napravi konus. To je mala zajebancija, al nije nikaj strašno, za par minuta je gotovo. Nagurajte plastični cijev u gumenu cijev u**** i stegnite krajeve šelnama koje možete kupit u svakoj željezariji. Gumenu cijev je potrebno tako prerezati zato što onda gibljivo koljeno na kraju cijevi ostaje u funkciji u s njim pozicionorate filter. Pošto vam je ostalo još bar 5 cm plastične cijevi odrežite i tih 5 cm i obradite rubove u konus kao prije. S jedne strane nagurajte plastičnu cijev u gumenu, a s druge u filter i opet šelnama stegnite kao na slici.



    Gdje je crvena strelica treba ići šelna koju u trenutku slikanja nisam imal, moral sam u dućan po nju. Konačan rezultat bi trebao izgledati ovako





    Inače, imal sam Kingdragonovu gljivu, al mi je bila premala (premali fi, 65 mm, a za 1.6 motor treba 75 mm) pa sam kupio novu. Zvuk je fenomenalan čak i u odnosu na staru gljivu! Na oko 3500-4000 okretaja motor se počne "glasat" kao spoj Alfinog boksera i šestaka! Do 3500 je zvuk normalan. ****no! Kroz par dana ću slagat dovod zraka iz branika pomoću alu cijevi za nape... Slike i objašnjenja slijede...
    A evo i slike skoro idealnog resenja koju je na forum postavio neshaoct:

Working...
X