Dijagnosticka oprema!!!???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Valent Vudriga
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 2778
    • USA

    #16
    Koliko sati ti je trebalo da pronadjes taj problem i koliko si im naplatio?

    Comment

    • dranix
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 3079
      • Antwerpen/Belgium
      • Saab 9-3

      #17
      Pa to je ono. Ne moze se zaraditi ni za vodu. To se zove peh ali nema mesa bez kostiju

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #18
        problem i jeste u nasim krajevima naplatiti znanje...obicno se komentar na kraju svede na nesto tipa--- pa samo je cacnuo zicu, nije utrosio ni pola sata a trazi onooolike pare (sica spram realne cene kod dilera) a mi se ovoliko trudismo i sve ruke isprljali, okrvavili, ostetili,...any---

        kao, to smo mogli i mi (samo da nam je neko rekao)..

        he he, e taj neko i njegovo predznanje je nesto sto se ovde tesko shvata da kosta vise nego samo provedeno vreme u uzaludnim pokusajima nagadjanja.


        nevezano za auto dijagnostiku, iskustvo je iz drugih slicnih oblasti gde po pravilu nastaje zavist sto "on zna kako" pa je cak i bezobrazan da trazi nagradu/ citati pare za izvrsen posao/.


        jos ce trebati neko vreme da se masovnije ukapira da se placa rezultat a sami pokusaji su bezvredni i neobavezni... a i da sama skola kosta i mora da se plati, odnosno da predznanje ne pada tek tako sa neba..

        sorry ako je off topic, kod nas se prvo gleda cena radova o za kvalitet ako se stigne da se pita, nazalost

        srecom, pa se i to menja u pravom smeru
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • Valent Vudriga
          CBC Senator XXL
          • 02.04.2005
          • 2778
          • USA

          #19
          Pitanje nagrade za rad s kvalitetnim rezultatima je takodjer dio teme o
          dijagnostickoj opremi i cjelokupnom poslu, vrlo vazan dio. Plan je bio da se otvori zasebna tema po tom pitanju. Bez adekvatne nagrade nece postojati ni adekvatan servis. To je isti problem diljem svijeta. Ljudi bi htjeli stisnuti i prdnuti istovremeno . Vlasnici garaza i mehanicari moraju obrazovati vozacku javnost o automobilskoj tehnologiji i procedurama popravka na kontinuiranoj bazi. To je prica za sebe. Nekom drugom zgodom cemo vise o tome.

          Comment

          • Darth Nihilus
            CBC Senator XXL
            • 13.04.2005
            • 417
            • Srbija, Paracin

            #20
            Sta bi vi kao strucnjaci preporucili od opreme coveku koji hoce da se bavi autodijagnostikom? Po zanimanju sam elektronicar, ok poznajem racunare, odrzavao sam radio opremu vrednu 20k dolara, znam da koristim osciloskop, analizator spektra, unimer... Gde naci literaturu koja objasnjava za sta koji senzor sluzi, sta su uslovi da motor dobro radi, na sta moze ECU da utice i tako to. Znaci dijagnostika za glupake .
            Do not underestimate the power of the Dark Side

            Comment

            • *IvanT*
              CBC Senator XXL
              • 30.01.2005
              • 3234
              • Srbija, Beograd, Kara

              #21
              Moja preporuka za dijagnostichki aparat ti je novi TECNOTESTov REFLEX.
              Vrhunski aparat za relativno malo novca.
              Od ponude na nashem trzishtu, przza ubedljivo najvishe.
              Zastupnik za nashu zemlju HOFFMAN Marinkovic, 011/8075-678, (Vlada je zaduzen za diag deo).
              Ako ti treba neka preporuka javi se.

              Evo i link ka TECNOTESTu
              http://www.lovatogas.co.rs

              Comment

              • Valent Vudriga
                CBC Senator XXL
                • 02.04.2005
                • 2778
                • USA

                #22
                U dijagnostici se koriste PCM skeneri, osciloskop i tester ispusnih plinova
                kao glavna tri instrumenta. Osim toga postoji gomila manjih specijaliziranih alata. Infracrveni termometar, na primjer, moze izolirati cilindar na dizel motoru koji ima mrsavu smjesu, ili moze registrirati neaktivan katalizator, ili moze utvrditi realnu temperaturu motora u slucaju kad sensor temperature neadekvatno raportira PCM-u. Igracki koliko ti srce hoce. Dali ste znali da je razlika izmedju mladjih deckica i odraslih deckica samo u cijeni njihovih igracaka.

                Comment

                • Valent Vudriga
                  CBC Senator XXL
                  • 02.04.2005
                  • 2778
                  • USA

                  #23
                  Stex, poznavanje elektriciteta samo po sebi nije dovoljno. Kao sto je Boost vec napomenuo, vazno je znati operacione principe motora i znati zbrojiti dva i dva. Malo po malo, da se to nauciti. Zasto hoces u automobilsku dijagnostika, mijenjas posao ili.......................................?

                  Comment

                  • Darth Nihilus
                    CBC Senator XXL
                    • 13.04.2005
                    • 417
                    • Srbija, Paracin

                    #24
                    Ne menjam posao, nego su mi dosadili priučeni stručnjaci koji sve znaju. A na karaju krajeva, ako vidim da mi dobro ide zašto da ne počnem i time da se bavim?
                    Do not underestimate the power of the Dark Side

                    Comment

                    • Valent Vudriga
                      CBC Senator XXL
                      • 02.04.2005
                      • 2778
                      • USA

                      #25
                      Nisam protivan. Problem je u tome sto nije lako ulaziti u takvu djelatnost na djelomicnoj osnovi. Ulozeno vrijeme i novac treba povratiti, a i sam nivo tehnologije je protivan djelomicnom pristupu. Cesto puta dijagnosticki rad je vezan za mehanicki. Potrebno je mijenjati komponente sto opet zahtijeva jos vise alata i drugaciju vrstu vjestine i truda. U radio struci bar su ti ruke ciste. Opet, nisam protivan, no treba imati na umu zapreke koje se nalaze iza zavoja.

                      Comment

                      • djukic
                        CBC Senator XXL
                        • 27.03.2005
                        • 2526
                        • Beograd

                        #26
                        u 99% servisa u kojima sam bio kada mi se pojavio problem koji nisam mogao sam da razresim isli su logikom uzaludnih pokusaja. Naprimer dovezem auto nece da vuce dobro i puno trosi a majstor krene:
                        Ajmo pumpa (stavi drugu polovnu), ajmo kapa, svecice, brizgaljke....
                        I tako pokusava dok neubode sta je otislo. Jedina razlika izmedju mene i tog majstora je u tome sto on ima polovne delove pa tako ide redom dok neubode kvar a ja ih nemam. I ovog trenutka BMW mi je ispred zgrade jer mi je trenutni majstor ostao bez delova za zamenu a kvar nije otklonio. Sad idemo metodom vracanja unazad (izbacujemo elektroniku) tako sto ubacujemo mehanicke komponente starijih modela Uzas. Na forumu sam danas dobio informaciju da moj BMW ima senzor koji cita informaciju o polozaju radilice sa zamajca? Majstora sam pre neki dan pitao i on mi rece da nema? I sta sad?
                        https://t.me/pump_upp

                        Comment

                        • Valent Vudriga
                          CBC Senator XXL
                          • 02.04.2005
                          • 2778
                          • USA

                          #27
                          Tvoj napis je jos jedno svjedocanstvo o disproporciji izmedju modernije automobilske tehnologije i kapaciteta nase servisne mreze. Takodjer da metoda pokusaja i pogreske ima kratki doseg te moze biti skupa. Vrijeme ulozeno u uzaludnu zamjenu dijelova bilo bi bolje potroseno na obrazovanje, nabavku alata i tehnickih podataka. Ima sensor, nema sensor, ima sen............... . Garaze su razvile cijeli sistem posjedovanja rabljenih dijelova u svrhu "dijagnosticiranja" koji vodi u sljepu ulicu. Ocigledno je da se mora krenuti napred.

                          Comment

                          • Valent Vudriga
                            CBC Senator XXL
                            • 02.04.2005
                            • 2778
                            • USA

                            #28
                            Bilo bi interesantno znati kolliko te kosta usluga tog majstora i na koji nacin se odredjuje vrijednost njegovog posla. Dali ti placas koliko on trazi ili imate "siti vuci i cijele koze" dogovor. Cijeli slucaj mora uzimati puno vremena i napora sa strane svih ucesnika.

                            PS: Ovo pitanje postavljeno je ovdje umjesto na forumu Motori zato jer je ovdje integralni dio.

                            Comment

                            • djukic
                              CBC Senator XXL
                              • 27.03.2005
                              • 2526
                              • Beograd

                              #29
                              Vidi korektan je znaci menjao je menjao nedelju dana i nista mi nije uzeo jer nista nije ni uradio. Isti auto sam doterao kod njega isti sam i uzeo nazad.
                              Tvoj pristup sa Eterom jednostavno suzava problem i smanjuje pretragu. To je pravi dijagnosticko resavanje problema. Znaci jednim potezom suzimo problem i onda ga razradimo do kraja.
                              Koliko ce da me kosta ne znam, ali auto mi stoji vec 10 dana a to kosta pogotovo sto mi je drugi na cekanju motora... ali to je vec OFF
                              https://t.me/pump_upp

                              Comment

                              • sw.brick
                                CBC Senator XXL
                                • 09.10.2004
                                • 8141
                                • Beograd, barajevo-zemun
                                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                                #30
                                @stex- pogledaj bosch.de sajt, ima podosta knjiga (umerene, jeftine cene) bas po pitanju 'in depth' njihovih sistema ubrizgavanja i opste dijagnostike. ima ih na vise jezika.

                                takodje internet je prepun opisa sistema ubrizgavanja, el shema, metodologije merenja, i samih knjiga u pdf-u.

                                mislim da se moze naci info vrlo sirokih objasnjenja.
                                volvo
                                945 SE turbo lpg
                                344 GL lpg

                                Comment

                                Working...
                                X