Ne nego sa kraja, 1988!
ECU...povezivanje sa PC-em?
Collapse
X
-
vrlo dobro se secas, 1983. je bio predstavljen na sajmu, a n1984. su krenula prva odusevljavanja tada izuzetnim novitetom koji se izdvaja odlicnim ponasanjem u voznji i skromnom cenom prema drugim sportskim autima tog doba. tada nije bilo OBD u Evropi, kao ni 1988.godine.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
@ Ranko..
Hmmmmm...ništa...(za Ranka)
Nego,ne mogu da se ne nadovežem na ovu u vezi Una T ie...
Ta su kolica , u svoje vreme , imala komplet tehniku sa F1.
El.ubrizgavanje goriva,el. paljenje sa trodimenzionalnom karakteristikom,turbo,interkuler.Šteta jeste što *Talijan nije stavio i viševentilsku glavu motora,no to bi možda bilo suviše...Vozio sam ga od *92 _ 97 ,oduševljavalo me što sam uvek bio prijatno iznenadjen kad pritisnem papučicu gasa do kraja...
Naime,juče mi je bio jedan Punto Gt ,koji bi sa deklarisanih 136KS,trebao "da leti", no,to i nije baš tako.Ili ovaj što sam probao nije nešto ili je Uno išao mnogo bolje...
Izvinjavajte ako je OT...
Pozdrav svima!
Boki
*************
Comment
-
-
Uno je bolje isao, prvi turbina koja daje veliku elasticnost motoru a drugo Uno je veoma lagan auto, prisecam se da je bio tek nesto preko 700kg neto mase u osnovnoj verziji motora.
a za ono vreme konstrukcija motora je bila vrlo avangardna ali je karoserija bila hm, busna od rdje veoma brzo za svega 2-3 godine u proseku (standard tadasnje italo produkcije bilo koje marke i modela).
tek od 88/89 sa pojavom novog modela Uno sa novom karoserijom limarija je dostigla nivo od bar 5 godina do prvih pojava korozije.
taj Uno turbo i Reno 5 turbo su bili preteca i uzor japancima kako se pravi nesto tog tipa, u to doba japanci su se jos mucili sa slabasnim motorima i osim Daihacu turbo benzinca ne secam se da je ijedan drugi mali model postojao u japanskoj ponudi.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Comment
-
-
ja se prilicno dugo bavim sa tim stvarima i mogu reci da morate biti prezni sa OBD alatima,pogotovo na novijim autima koji imaju flash,lako se moze upisati nesto pograsno u ECU i da auto vise nece da upali.Nepouzdane sheme i softweri nisu za igranje,jedino ako neko nema auto viska pa eksperimentise.
Stara auta su imala eprome i kod njih se nije mogla napraviti nikakva havarija jer eprom nedozvoljava nikakvo naknadno upisivanje,mada...(necu pisati da nekomplikujem stvari,jer se ipak moze prepravljati i eprom bez UV lampe direktno sa elektronikom,ali uzecemo da nemoze)
Programa za dijagnozu ima dosta na netu ali svi programi koji dopustaju pisanje i brisanje po ECU su komercijalni i nevjerujem da ce ih iko dati dzaba jer se sa njim onda moze raditi chip tuning.www.smchiptuning.com najnize cijene u ex YU
Comment
-
Comment