Kablovi za autodijagnostiku

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ddjuk
    CBC Početnik
    • 08.05.2006
    • 4

    Kablovi za autodijagnostiku

    Imam golfa III 1.8i za američko tržište i ugrađeni plin lovato. Imam i mogućnost korištenja laptopa i nekoliko programčića a nešto i neotključanih. Dosta sam po chatovima i internetu pa sam primetio da kablovi tj. cena dosta varira. Moze li mi tko reci koja je cena postena za koje kablove. Npr. obd2 pa cena 600 kuna, 6000 dinara ili 80 eura. itd.
    Ovo bih radio prvenstveno radi sebe i kojem prijatelju ako ima potrebe pa mi je i cena bitna.
    Hvala svima koji svoja znanja iskustva i slobodno vreme dele sa nama svima.
  • Boki Ar
    CBC Senator XXL
    • 11.11.2004
    • 2827
    • Aranđelovac
    • Vektra

    #2
    Na pitanje moram ti odgovoriti pitanjem...
    Šta si hteo da nam kažeš? Imaš golfa sa plinom..treba ti dijagnostika za njega...? Ako je tako, VAGCOM 311.2 za taj auto je sasvim dovoljan...

    Želiš da radiš prijateljima...bitna ti je cena za rad ili šta?
    Ako ti je bitna cena za opremu koju želiš da nabaviš, to zavisi od toga šta ho?eš...više para, više i veselja..

    Opet se vra?am na tvoj Golf 3, interfejs sa kablom vrlo dobrog kvaliteta možeš na?i za 100-150? uz odgovaraju?i program..Ima i onih "Kineza" koji su nešto jeftiniji..

    Budi malo precizniji u zahtevima, tako ?e i pomo? da bude adekvatnija..

    Comment

    • gnana
      CBC Početnik
      • 03.03.2007
      • 8
      • Smed.

      #3
      Pozdrav

      Pozdrav ddjuk,
      ja cu da ti objasnim koja je razlika.
      Imam jednog prijatelja koji se bavi autodijagnostikom.Covek je stipsa pa mu se ne ulaze bas previse u kablove,softvere i td.I tako on munta coveka da mu ovaj spusti cenu za 15-20% ali ovom ne pada na pamet.Covek zapali za jedan grad u Srbiji i kupi svu mogucu autodijagnostiku(Opel Tech interfejs,Hex Can interfejs,BMW programe,Mercedes programe - sve u full-u) za 400 evra!!!!Vrati se i kaze coveku iz price:"Eto,vidis ti si hteo samo da me klepis nudio si mi jedan kabal za 399 evra a ja kupio sve moguce za 400 evra!Ha,ha..."Ovaj se samo nasmeja i ode.
      Posle mesec dana dolazi lik i kaze da mu je izgoreo Laptop prilikom dijagnostike,kao i 70%interfejsa(ne znam kako i zasto ali sta sad).Od npr 10 interfejsa ostala mu 2 POLUISPRAVNA bez laptopa od 600 evra(1.5GHz,120GB hdd,512 ram,...).Covek se uhvati za glavu kad mu je objasnjeno DA POSTOJE KLONOVI I postoje ORIGINALI.A jos mu je teze palo kad mu je receno da je bolje dati 400 evra za jedan ORIGINAL HexCan interface i mirno spavati nego dati 400 evra za 10 interfejsa i jednog lepog suncanog dana nekome zapaliti kola od 20000 evra.A da ne pricamo o tome sto za novije tipove vozila KLONOVI ne mogu ni da beknu,dok HEXCAN radi lagano.Ja ne znam da li ima u Srbiji jos original Ross-Tech interfejsa ali znam da je moj otac pre oko 2 godine kupio HexCom interfeca od coveka u Arandjelovcu koji je dosta aktivan na ovom forumu i koga ja ovom prilikom pozdravljam!Pozdrav absolut!

      ddjuk nadam se da shvatas o kojoj razlici ti pricam i da cena varira u zavisnosti od toga ko koliko zeli da prigrabi za sebe.

      Pozdrav

      Comment


      • #4
        Re: Pozdrav

        Originally posted by gnana
        Pozdrav ddjuk,
        ja cu da ti objasnim koja je razlika.
        A da ne pricamo o tome sto za novije tipove vozila KLONOVI ne mogu ni da beknu,dok HEXCAN radi lagano zavisnosti od toga ko koliko zeli da prigrabi za sebe.

        Pozdrav
        Da klonovi ne mogu da beknu nije apsolutno tacno. Kao prvo sve postoji da se kupi u kopiji i KTS bosch, i star diagnosis mercedes, i bmw i reno CAN klip i da ne nabrajam jer sve sto neko napravi i zastiti neko drugi ako ima znanja i upornosti moze da iskopira. Klon moze da radi isto kao i original a moze i bolje i gore zavisno da li i original ima greske sto nije iskljuceno.

        Jedan Uwe Ross (vlasnik vag com-a) ima firmu koju cine 3 ljudi: on programer i zena koja im donosi pivo i nije pokupio svu pamet sveta znam se s njim sa jednog nemackog foruma i on je svoj program pravio tako sto je klonirao vw fabricku dijagnostiku VAS-5051 i testirao u kancelariji na raznim ECU-ima

        Mesamo ovde babe i zabe, hexcan je neophodan za golf 5 i novija vozila od njega a covek ima golfa III. I nije 400 eura sigurno nego mnogo manje. U nasoj zemlji niko nema licencu da prodaje koliko mi je poznato i sve su to kineski/domaci klonovi koje mozes da kupis od 80 do 500 eura kako te ko prevari ili ne. Ima stvari koje mogu da ugroze svaki interfejs ako su kola budzena (satovi, immobilajzer emuliran, neoriginalni radio) pa i originalni vag-comov ce da izgori momentalno isto kao i kineski na to se ne priznaje garancija

        i nije tacno da ce izgoreti auto, uvek ce pre izgoreti jedan cip na interfejsu. Moze da ode i port na pc-ju ali to se u praksi retko dogadja pogotovo kod com port varijante. usb lakse izgori to je tacno ali se lako i popravi.

        I kad interfejs "Pregori" on se ne zapali i ne eksplodira vec eventualno mu treba zameniti jedan cip i ponovo sve radi. Vecina profi cipova ima i samozastitu kao npr ove sto ja koristim pa su imuni

        dalje problem onog "prijatelja" ako prica nije izmisljena je da je jedan od mnostva besposlicara kod nas koji bi da rade ono sto se procuje da je dobra zarada sto pre navrat nanos bez udubljivanja u problematiku/pohadjanja kurseva o dijagnostici kao i svi poslovi kod nas sto odmah dobiju puno zainteresovanih jer se smatraju lakom/brzom zaradom preko noci (mobilni, uvoz lupanih/firminih kola, gradjevina itd.) obicno takvi ljudi imaju minimum znanja i skole za tako nesto kao po pravilu.

        Realna cena ddjuk za to sto ti trazis je do 40-50 eura za vag com interfejs profesionalno odradjen za K-L ili KKL varijantu po zelji koji radi do 409 verzije preko com porta, usb verzija recimo 10 eura skuplja ali je bolje ako imas mogucnost da koristis rs232 (lap top ti ima barem jedan com port)

        takodje za malo vise para mozes dobiti isto to u kombinaciji sa taho pro pa mozes i da citas login, vracas kilometrazu itd...

        posto ti verovatno od plinskih uredjaja zbog hr homologacije imas loveco (pro) i njega mozes dijagnosticirati/podesavati univerzalnim plinskim kablom koji je 30 eura

        programi uz to kao shareware verzije idu besplatno.

        pozdrav ekipi
        shaq

        Comment

        • gnana
          CBC Početnik
          • 03.03.2007
          • 8
          • Smed.

          #5
          Re:

          Pozdrav Shaq,
          jesi u pravu za veci deo onoga sto si rekao.Ali se za par stvari ne slazem sa tobom jer nisi dobro razumeo:
          1.Nisam mislio da ce kula bukvalno da `izgore` vec da ce da pregore cipovi u kolima koje,ako imas srece,mozes da zamenis lako i jednostavno,ali pretpostavljam da ddjuk radi na svom golfu,pa ne bi trebalo da bude strasno.Ako krene dalje pa uzme ovm prijatelju,pa onom prijatelju pa vidi da to i nije tako lose,onda mu je vec potrebniji ozbiljan interfejs.
          2.Sto se tice cene originalnog HexCan-a ne znam sada koliko je (ja sam moj narucio iz Nemacke preko jednog ortaka),tako da je meni pre godinu dana ispostavljen papir na kome pise 399 e.Sada ne znam koliko je.
          3.Prica o prijatelju nije izmisljena.
          4.Naravno da chipovi imaju zastitu(kod mene je u vidu LED dioda)i naravno da mogu pregoreti interfejsi ako su kola budzena(uglavnom interfejsi pregorevaju zbog loseg vezivanja radija na kojem se prevare mnogi ljudi)mada ima i drugih stvari zbog kojih bi interfejs pregoreo.
          5.Ti interfejsi koje ti spominjes imam i ja (naravno i seme i dampove)i pravio sam ih,i isprobavao i desavalo se da original ima daleko brzu komunikaciju od klonova(sto je samo jedan primer,mozda nebitan,ali ipak je primer (: ),zatim dosta funkcija je nemoguce uraditi sa klonom sto je moguce sa originalom.
          6.Da,za Srbiju nema licenciranih prodavaca Hexova,ja sam moj uzeo polovan.
          7.Sve u svemu,nemam nista protiv klonova(i sam ih pravim)ali ako ih vec pravim i prodajem zelim da budem i savestan i da kazem da je ipak bolje dati vecu kintu za nesto sto je vec proveren kvalitet,nego uzimati nesto sumnjivog porekla.
          8.Dok se neko ne opece on ne shvati.

          P.S.Shaq,ovim postom nisam zeleo da te omalovazavam,a jos manje da se pravim pametan,samo sam zeleo da ukazem na razliku u klonovima i zeleo sam da iznesem svoje vidjenje tog problema.

          Pozdrav svima,
          Ivan

          Comment


          • #6
            Pozdrav Gnana,

            vidi ja sam magistrirao elektrotehniku i pisao sam dosta programa za komunikaciju tako da dobro znam celu problematiku. slobodno pisi sta mislis to mene ne vredja i cenim tudja misljenja i rado cu procitati.

            kao sto je i vag-com mala firma (troje ljudi) tako je i hex-can prost uredjaj. I ne moze onaj ko ga sastavi da uzme 300 eura ili 250 ako su delovi znas vec koliko a usput ima tri razreda srednje ili nema ni to. To nas ne vodi nigde kao zemlju i tu smo na forumu da se to promeni. Kao sto i sam znas svi koji ih prave pa i ja koristimo iste komponente i one su od proverenih proizvodjaca od istih ih kupuje i gore pomenuti vlasnik vag-coma. u nemackoj je amaterska varijanta hex-cana 400 nova a profi 500 razlika je u kvalitetnijem konektoru 5 GODINA garancije i pozlacenim pinovima koji pravi licno VW a ne turci/kina i sl.. U toj ceni kabel nosi 100-ak eura ostalo je licenca za softver.

            obican interfejs za kola tipa astre i golfa III je u nemackoj 30 eura a ovde se nudi za 150 jer nema prave utakmice i zaradjuju LEVATI i PREVARANTI.

            Najveca razlika je u stampanoj plocici da li je sam pravis ili koristis neciju ukradenu semu koja NAMERNO ima bag da bi se interfejs posle par puta "zapalio" i odstranila konkurencija. Tu je kraj svake price o tome, takodje u Rusiji i Kini imas strasnih mozgova sto su ukljuceni u ovu industrijsku spijunazu ranga doktora nauka i veruj mi da sam vidjao bolje uradjene stvari u kopiji od "originala" npr reno CAN klip, KTS520, Star Diagnose...

            Dalje ja garantujem (mozemo se i kladiti u 2000 eura ako imas viska) da iole savesno napravljen uredjaj ne moze naskoditi autu sa strujno/naponske strane jer ti pinovi su i predvidjeni da budu na 0 ili 12v. jedino da dovedes na dzek 220v namerno ili da ga lupas ali to nije tema ovde.

            Autu moze naskoditi program ili operater ako pogresno setuje neke podatke pa posle auto ne moze da upali itd.

            Originally posted by gnana
            7.Sve u svemu,nemam nista protiv klonova(i sam ih pravim)ali ako ih vec pravim i prodajem zelim da budem i savestan i da kazem da je ipak bolje dati vecu kintu za nesto sto je vec proveren kvalitet,nego uzimati nesto sumnjivog porekla.
            8.Dok se neko ne opece on ne shvati.
            Sumnjivog kvaliteta je sve sto nije 500eura ili ako se ne kupi kod tebe ili mene - pusti taj balkanski mentalitet. Sumnjivog kvalitete je hex can kabel i od 80eura i od 400 koji nema GARANCIJU

            Poenta za kupca je znati kod koga kupiti/dobiti garanciju barem godinu dana, takodje ko hoce da je u ovom poslu treba da se privikne na realnu zaradu (20%). A ko hoce po 400 eura da prodaje kabel nek zavrsi fakultet, prouci problematiku ulozi 10-20 HILJADA eura u sve moguce skenere, osciloskope i ne kraju napravi svoj program i interfejs pa nek prodaje po koliko hoce a ne tudji rad da klonira i gadja se cenama

            Poenta 2, da se mi ovde ne prepucavamo, Ovom coveku ne treba HEX CAN vec OBICAN K,K/L ili KKL kabel nek mi se javi na private dobice ga za 40-50 eura zavisno od modela. Ili nek ga kupi od tebe svejedno je. Ili ako vise voli nek kupi u HR za 80 i nek pomaze svoju privredu. Mogu mu prodati i hex can 607 ali ne treba mu za sada dok ne kupi golf6

            shaq

            Comment

            • dranix
              CBC Senator XXL
              • 04.10.2004
              • 3079
              • Antwerpen/Belgium
              • Saab 9-3

              #7
              Hvala bogu da je neko posle ovoliko godina od kada postoji ovaj forum objasnio razliku izmedju muda i bubrega.
              Toliko se bapskih prica pisalo i pisace se da zaista vise nije edukativno nego dezinformativno. Dok je glupog (neobrazovanog) sveta bice i ofrlje formiranih cena.
              Definitivno dijagnostiku ne moze da radi svako a posebno ne ako ne kupi citav skupi paket i ne nauci da radi sa njim. Rad sa krokodil stipaljkama i razdvojenim pinovima zahteva dosta znanja iz elektrotehnike koje skoro niko u automehanicarskoj bransi nema. S druge strane, nije potrebno zavrsiti postdiplomske studije za tako jednostavne stvari kao sto je interface ili auto dijagnostika. Uvek stoji da pravi majstori imaju jako mnogo znanja pa je najbolje da ih pustimo da rade svoj posao a mi da radimo nas.
              Posebno veliki problem je sto ljudi po navici a i zbog viska vremena rade amaterski svasta i sto im je veoma skupo da investiraju u profesionalnu opremu.
              To uglavnom nije slucaj na zapadu a ni u profesionalnom svetu.
              Jedan od posebno velikih problema je i to sto bi svi hteli da rade sve vrste automobila istom opremom. E, pa ne moze jos uvek jer ne postoji jedinstveni standard niti ce ikada postojati. Naravno da je to sve namerno tako.
              Sto se autorskih prava tice i placanja strucnim ljudima za njihovo znanje zaista nemam nikakav komentar. I treba da crkava onome ko daje pare bilo kome bilo za sta.
              Strucni i posteni ljudi moraju da shvate da majstori vise i ne znaju ni sami kome da veruju i sta da kupe a da im valja. Nije bas uvek samo novac vazan. Oprema se jako brzo isplati u jednoj garazi.
              Ko kome na Balkanu jos da veruje na rec? Nisu to lubenice pa kucnes da vidis da li je zrela.

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #8
                Dranix potpuno si u pravu.

                Primera radi jedan TECH II koji kosta 4000+? je ustvari odbijanje sa poreske osnove firme koja ga uzima i to je nekih 40 radnih sati.

                Pare prave pare, para nema... to je problem, sto u Srbiji nema radnih mesta pa se svi uplicu u svasta u nadi za opstankom.

                Ja koji bi uzeo hackovanu robu sam upravo taj koji stvara crno trziste i meni treba suditi vishe nego onom koji pravi to isto.
                Da nije mene, ni on nebi to radio . Primer.
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment


                • #9
                  Originally posted by BOOST
                  Dranix potpuno si u pravu.

                  Primera radi jedan TECH II koji kosta 4000+? je ustvari odbijanje sa poreske osnove firme koja ga uzima i to je nekih 40 radnih sati.

                  Pare prave pare, para nema... to je problem, sto u Srbiji nema radnih mesta pa se svi uplicu u svasta u nadi za opstankom.
                  Pozdrav za Boosta i Dranixa, kao sto je Dranix u jednom ranijem postu i rekao vec su i turci ispred nas u ovom polju (ozen, moby dic) krajnje je vreme da nesto ucinimo zajedno..

                  Treba svako da se bavi svojim poslom za koji je strucan pa ce nam biti bolje to je sigurno, a to vreme sigurno dolazi. Takodje vas dvojica to vec znate, a da kazem i radi ostalih Srbiju nije tesko pokriti dijagnostickom opemom jer se voze em starija kola em jako uzak krug modela za razliku od Belgije ili Svedske gde je jako tesko pokriti sve zbog raznih egzoticnih modela.

                  Samo trebamo u prici da jasno odvojimo skupe profi uredjaje (SUN,VAS,KTS,Star, GTII...) cija cena ide i do 15.000eur od onih koji imaju cene 50-300 eura i imaju prodju na nasem trzistu kod sirokog kruga ne samo servisera vec i zaljubljenika u tehniku kakvih na Cannonballu ima jako puno.

                  Dranix, nisu potrebne postdiplomske za ovo, ako gledas sa strane korisnika dijagnostickog uredjaja. Ali ako gledas sa strane onog ko ih projektuje i kad se malo dublje udubis u problematiku tajminga, raznih protokola po ISO, pa ford PWM, pa GM, pa razne vrste CAN protokola pocinjes da nailazis na fine razlike koje cine kvalitet i pouzdanost nekog uredjaja ili ga ne cine. Ja nisam pristalica interpreterskih uredjaja Moby/ELM3xx mada mislim da bih ja i mnogi drugi sa foruma znali da isprojektujemo nije to velika mudrost. Mada mozda za to nema ni potrebe kad se kupi IC ELM327 za 30ak eura i udri misko. Licno vise volim kad sw direktno komunicira sa vozilom mada mislim da sve vise dolazi vreme .net-a kada ces imati racunar povezan internetom sa fabrikom i raditi u Internet exploreru koji komunikaciju sa portom vrsi preko ActiveX kontrole. uvek imas najnoviju bazu greska, literaturu pa ako zapne i pomoc i to je to. To je vec uradio Renault i super mi se svidja kako se ponasa u praksi

                  Sto se mene tice mozemo da napravimo kurs ovde na forumu kako se korist oprema, sta moze pokazati sta ne, kako remapirati ECU ali isto tako ako ima zaintersovanih kako napisati svoj program za komunikaciju, kako probuditi mcu ako nije ELM, kako ako jeste, kako iscitati ovo ili ono.

                  Puno pozdrava svima
                  shaq

                  Comment

                  • Saby
                    CBC Senator XXL
                    • 25.11.2004
                    • 408
                    • Horgos

                    #10
                    a to sto izgori interfejs, to je zbog vezivanja nekog drugog radija, pa se pojavi neka struja gde ne treba, al to pre diaga moze izmeriti unimerom, i nema belaja, to se javja kod vw, al nek se Dr. Boca oglasi o tome, on je strucnjak
                    Fun starts @ 3000 RPM
                    Alfa Romeo 146 1.8 Ts

                    Comment

                    • ddjuk
                      CBC Početnik
                      • 08.05.2006
                      • 4

                      #11
                      Hvala svima na dobrim savjetima. Neki nisu shvatili da ja nisam strucan i ne pada mi na pamet da se ucim na tudjim automobilima, a na svom imam pravo zelju a i mogucnost da sam sebi nesto smrdam pa cu kod strucnjaka da to popravi koliko god to kostalo. Hvala Boci i Shaqu na informacijama koje sam i trazio upravo zato sto sam video i cene u nemackoj. Jako me uzasava da neki pametuju i za neke stvari traze vise nego je bezmalo orginal. Imam i ja sheme ali necu to pokusavati jer sve nauciti bilo bi bespotrebno za 1-3 auta kojima bi se zamajavao.
                      Ja nisam ni poznavatelj pa bi mi odvojene linije k i l bile problem Hvala Vam svima i puno srece u homogenizaciji naseg radnog podneblja. Ddjuk

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #12
                        Pa, mora da se promeni rezon prema svemu kod vecine. Rupe su povelike u svim segmentima drustva i sve promene koje se daju zapaziti u zadnjih par godina su rezultat povecanog poreskog priliva zahvaljujuci fiskalnim kasama.
                        Kad se sa smanjenim brojem poreskih obveznika poveca priliv poreza onda treba shvatiti blagostanje koje bi postojalo u drustvu kad bi svi radno sposobni isti i placali.

                        Pomislimo kako je to lepo kad se deca radjaju sa povlasticama.

                        E sad, poznavajuci mentalitet skoro da sam ubedjen da neko vec radi na klonovima istih kasa u cilju manipulacija. Mada kazna za ovako nesto bi bila definisana kao podrivanje drzavnog aparata ma je kloniranje istih malo "vruca tema" za koju treba imati vishe "00" nego pameti. Verujem da je to jedini razlog zasto se stoji na ovom polju. Ili mozda gresim? Dokle se stiglo?

                        Nazalost kako "reche" shaq, kreativna nacija sa destruktivnom ideologijom
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #13
                          Originally posted by Saby
                          a to sto izgori interfejs, to je zbog vezivanja nekog drugog radija, pa se pojavi neka struja gde ne treba, al to pre diaga moze izmeriti unimerom, i nema belaja, to se javja kod vw, al nek se Dr. Boca oglasi o tome, on je strucnjak
                          Ovo mi nikad nije bilo jasno, ja sam teški amater po pitanju elektronike ali zar nije dovoljno staviti jednu diodu da se ne dešava spaljivanje interfejsa ili bilo ?ega?
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • gnana
                            CBC Početnik
                            • 03.03.2007
                            • 8
                            • Smed.

                            #14
                            Re:

                            Jedna dioda kao zastita u interfejsu ne cini cuda.Mozes da i h stavis i vise,ako je kratak spoj u zavisnosti od njene izdrzljivosti gori cip koji je u njemu.Najbolje bi ti mogao objasniti onaj ko je magistriro elektrotehniku,a pravi jednostavne interfejse do 50-ak evra. Izmedju ostalog,potcenjujuci ljude koji su na bilo kakav nacin napravili program i interfejs koji odlicno radi.Konkretno,Vag HexCan sa pozlacenim kontaktima se automatski updatuje na svaku novu verziju(poslednji update je bio sa verzijom VagCom-a 702 na v1.75)dok se kod klonova brise sadrzaj eeproma.

                            S obzirom da covek koji trazi interfejs za Golfa III 1.8 moze li uopste popraviti sopstvena kola ili samo razgledati po njima?Mislim da je jeftinije odvesti kola kod nekoga ko je u tome duze,i platiti 15-20 evra za dijagnostiku,nego sam ispitivati po svojim kolima i napraviti stetu,a sudeci po tome da je ddjuk amater(koliko sam ja razumeo)steta bi mi pre izgledala sigurna nego korist.Opet ko voli nek izvoli,nadam se da sam
                            Vam pomogao.

                            P.S.Evo ja cu da budem jedan Uwe Ross,treba mi programer.Imam 2500 evra visak i spreman sam da poklonim onom koji mi bude,kao njegov programer,klonirao fabricku verziju autodijagnostike Vas5053.Znaci nudim 2500 evra (i jos koji evro vise)za savrsen klon Vas-a 5053 koji bi radio 99% kao original(ALI MORA BITI KLONIRAN)!

                            Pozdrav!!!!

                            Comment


                            • #15
                              Re:

                              Originally posted by gnana
                              Jedna dioda kao zastita u interfejsu ne cini cuda.Mozes da i h stavis i vise,ako je kratak spoj u zavisnosti od njene izdrzljivosti gori cip koji je u njemu.Najbolje bi ti mogao objasniti onaj ko je magistriro elektrotehniku,a pravi jednostavne interfejse do 50-ak evra.
                              Ne radi se o diodi, za tvoju informaciju. Sta sve pravim i do koliko para nemoj da se puno brines ali ovde cu uvesti evropske/kineske cene pa ti vidi sta ces.

                              Originally posted by gnana
                              Izmedju ostalog,potcenjujuci ljude koji su na bilo kakav nacin napravili program i interfejs koji odlicno radi.Konkretno,Vag HexCan sa pozlacenim kontaktima se automatski updatuje na svaku novu verziju(poslednji update je bio sa verzijom VagCom-a 702 na v1.75)dok se kod klonova brise sadrzaj eeproma.
                              Prvo ne potcenjujem nikog, vec vrlo cenim sta je covek uradio (Uwe M. Ross) drugo kao magistar ne padam u nesvest za program koji je prost do bola i koji tacno znam kako je napisan. Za tvoju informaciju nije ni jedini ni najbolji od privatnih programa za VW, ali necu dalje o tome...
                              Prvi jeste (po vremenu nastanka) i za to mu skidamo kapu. Napisi sta ti imas od skole ali iskreno.

                              Ne update-uje se on sto ima pozlacene kontakte nego ima LICENCU Ako kupis licencu, update-ovace se svaki...

                              Originally posted by gnana
                              P.S.Evo ja cu da budem jedan Uwe Ross,treba mi programer.Imam 2500 evra visak i spreman sam da poklonim onom koji mi bude,kao njegov programer,klonirao fabricku verziju autodijagnostike Vas5053.Znaci nudim 2500 evra (i jos koji evro vise)za savrsen klon Vas-a 5053 koji bi radio 99% kao original(ALI MORA BITI KLONIRAN)!
                              Pozdrav!!!!
                              Kao prvo nije Uwe zaposlio programera da bi pio pivo u basti sto bi svi kod nas da rade nego su radili zajedno zbog obima posla. Drugo da bi nekog zaposlio moras da znas MNOGO vise od njega i da ga usmeravas inace ce to da uradi sam i uzme ceo kolac za sebe sta ces mu ti.

                              Kao drugo VAG-COM nije KLON nego dele istu bazu podataka itd. VAS ima da se kupi kloniran za tvoju informaciju koji radi 101% kao original. 2500 eur su dve ili tri plate inzenjera u NS (sa doprinosima) i nije ovde iko pao u nesvest od ove cifre, bolji ih ostavi trebace ti za crne dane

                              Pozdrav ekipi
                              shaq

                              Comment

                              Working...
                              X