To je uvek najteze i najbolje pitanje.
Ebiga, ovde su na forumu i profesionalci i amateri a i djaci.
Nista strasno nego cisto da ne dodje do nesporazuma.
Pitam se samo sta ce uopste jednom obicnom coveku bilo kakav specijalizovani alat. Majstorima treba ali oni ne samo da ga imaju nego imaju i znanje i iskustvo sto je daleko vaznije za dijagnosticiranje kvarova.
Vaznije u smislu da dijagnostika traje nekoliko minuta jer ipak majstorima mozak radi 300km/h. Naravno, onima koji ga uopste i imaju.
Dok ovo pisem vec sam mogao da stignem do Frankfurta na putu za Kikindu, Arandjelovac ili Juznu prugu.
Ako sam dobro ukapirao hoces po mogucstvu jedan interfejs ili sl. koji moze da radi sa vise raznih auto maraka?
Ako je tako onda mislim da je za tebe prava stvar "Open tune OBDII/Can" interfejs od Innovatemotorsport. Prakticno pokriva sve marke kola od 1996 na ovamo. Kosta u Nemackoj oko 400Evra
Ja sam radio sa njihovim sistemom WB lambde i strasno sam zadovoljan, racunaju su u jednu od boljih USA kompanija, Nemac je vlasnik i inzhenjer koji razradjuje sisteme, koliko se secam.
Re: "univerzalna dijagnostika" i lap top
ne mogu da provalim u opisu da li radi samo motorni ECU ili radi i ostalo!
Moja ciljna grupa su najvise Fiat,Opel,VW i nesto malo japanci! Imam Vag-com,vag can,opel scanner,tako da mi treba nesto za Fiata to mi je neophodno!
Re: "univerzalna dijagnostika" i lap top
razmisljao sam o nekoj jeftinijoj varijanti,posto mi je budzet ogranicen!
kakvo je tvoje misljenje o Fiat scaner-u koji radi preko Finalist software-a?
Re: "univerzalna dijagnostika" i lap top
budzet cu tesko povecati,teska situacija Ako ti uredjaji rade kao sto pise da imaju pristup svim ECU na automobilu,onda mi je to dovoljno za sad,pa kasnije ako budem mogao,videcu za nesto ozbiljnije!
Da li neko od vas ima iskustva sa tim uredjajem ``Fiat Scaner`` kosta oko 150-200e ,bilo bi mi od pomoci!
Hvala
Re: "univerzalna dijagnostika" i lap top
sta god ti neko rekao o nekom uredjaju-skeneru uvek ces da imas neki problemcic-manji ili veci to ces kroz rad sa njime da vidis ali koliko para toliko i muzike.sa necim moras poceti tako da ce biti da si nekad dao pare za dzabe ili skoro dzabe.srecno
Re: "univerzalna dijagnostika" i lap top
Bez namere da reklamiram, već po iskustvu u radu sa razno-raznim uredjajima, jedino originalni VCDS nudi maximum, bez rezerve. Jedino kod njega ne brinem da li će "da se spoji na modul", da li će pravilno da vidi parametre i slično. U prilog tome govori i "Dekrin" test, ovo je deo maila za koji imam dozvolu da javno objavim:
Today, Ross-Tech issued the Press Release mentioned on the News page regarding a
recent DEKRA test in Germany. We are celebrating the fact that VCDS scored the
highest point total of any scan tool on any model car in the test. For VW, VCDS
was the #1 tool in the aftermarket.
Problem je što ne postoje ovakvi alati za ostale marke vozila ili to što postoji nije ni blizu... Mogao bi se izdvojiti Op (Vaux)-Com za Opelova vozila, puno ga hvale po forumima u UK.
Re: "univerzalna dijagnostika" i lap top
Meni je tesko zamisliti radnju koja nema bar jedan univerzalni kompjeter skener. Ne dijagnostiku, dijagnostika je proces trazenja greske.
Kako se tehnologija razvija, vise se ni ulje, baterija ili gume ne mogu zamijeniti bez kvalitetnog skenera. Koliko vidim kod vas se u malim radionicama radi na novijim vozilima vise nego ovdje. Ovdje su garancije toliko jake da je nemoguce dobiti novije aute, recimo 3 god. stare. Kako raditi takve aute bez kvalitetnih skenera? Svi opravdavaju kupnju jeftinih alata budzetom. Originalni VAG alat se kupuje po cijeni interface-a i soft. nadogradnja je besplatna. Trenutacno pokriva raspon od 15 ili vise godista i za ocekivati je da ce pokrivati sljedecih 20 godina. Ako cijenu od 500E raspodijelimo na sljedecih 20 god, koliko je to godisnje. Jedna dijagnoza godisnje po sadasnjim cijenama. Ako netko radi iole veci broj VAG masina, skener se odplati u trenu.
Zasto se na kupovinu skenera gleda kao na gubitak unjesto kao na priliku da se razvija radnja. Nabavka aparata od 5K mi je jos razumljiva, no kad se radi o VAG-COM koji ima skoro kapacitete tvornickog skenera, nesto nije u redu. Ni jedan netvornicki skener u svijetu ne pokriva toliki broj modula i nedaje toliko mogucnosti kao VCDS.
Comment