astra f 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TECA
    CBC Senator XXL
    • 14.10.2007
    • 2355
    • Oz

    #16
    Krle,da li si cistio leptir gasa?Skini taj "karb" i lepo ocisti leptir i oko njega.Najbolje bi bilo da ga operes kod nekog majstora sta radi karburatore.Ako je ,na leru taj leptir potpuno zatvoren,zbog garezi,benzin ne prolazi u dovoljnoj kolicini u motor i dolazi do ljuljanja step motora i variranja broja obrtaja.Na plinu,plin ide kroz step motor i zato ima stabilniji ler.Druga strana medalje:zbog potpuno zatvorenog leptira,step se otvara mnogo i po gasenju ostaje u tom polozaju,ponovnim paljenjem na benzin imas neko vreme velike obrtaje!Kada kazem zatvoren leptir ne mislim bukvalno,ipak tu nesto i prolazi,ali nedovoljno.Ne zaboravi da stavis novi filter vazduha i prestelujes ler na plinu!

    Comment

    • Tech
      CBC Senator XXL
      • 13.01.2008
      • 384
      • Novi Sad

      #17
      Nisam kompetentan za Opele ali zar nije preduslov da bi racunar (ECU) motora uopste regulisao ler gas taj da dobije informaciju od davaca(potenciometra) leptira da je otpustena pedala gasa.Mislim da bi trebalo proveriti da li ECU prepozna ler gas u momentima kad je prisutan problem.To se vidi u parametrima skenera.
      Nakon toga traziti dalje uzrok problemu prljavstina,polozaj step motora-na koliko koraka na leru i kad je izrazen problem,fals vazduh...
      Sve u svemu sto ti mozes uraditi jeste da ocistis kuciste leptira kao sto ti je vec receno,nece skoditi sigurno.Mada sumljam da vec neko od tih majstora to nije uradio.

      Comment

      • TECA
        CBC Senator XXL
        • 14.10.2007
        • 2355
        • Oz

        #18
        Tech,cim su menjali L-sondu zbog toga problema,sta vise reci!Bolje da je pitanje postavljeno na gasnom forumu!

        Comment

        • krle73
          CBC Član
          • 13.06.2008
          • 18
          • borca

          #19
          Neznam da li si upucen u moj problem od pocetka ali ja sam vec naveo da mi je taj problem bio pre ugradnje auto gasa i da mi auto kada je na plinu nepodize broj obrtaja vec samo na benzinu

          Comment


          • #20
            ja sam imao takve probleme na kadetima 1.4i i u pitanju je bio ECU...sva moguca dijagnostika nije ocitavala ni jednu grasku,a sami parametri u toku rada su bili takodje OK...ako si vec menjao ler ventil i ako si ocistio leptir gasa i idalje se desava isto,onda probaj i zameni ECU.

            Comment


            • #21
              krle,
              u onoj temi što sam ti dao link je nabrojano sve što može da utiče na upravljanje ler gasom na tvom autu,ako izuzmemo ECU.Da li si sam ili sa majstorom uradio ispitivanje neke od tih komponenti?Kakav je bio komentar majstora pored toga što su slegali ramenima i odrali te za uslugu?Ajde da počnemo od nečega.
              Na slici je senzor temperature rashladne tečnosti (CTS,ECT) sa konektorom kakav je na tvom autu.To je opel #13 38 458 poznatiji kao Bosch NTC M12.Nalazi se na kućištu termostata.Na prvoj slici mesingani deo senzora je potamneo pa se ne prepoznaje.Problem koji tu može da se javi je gubljenje kontakta jer konektor zaptiva senzor samo jednom tankom gumicom.To je toliko loše napravljeno da za posledecu ima kada se skine i vrati ne ne mora garantovano ponovo da postigne kontakt!Pogledaj da li metalna šnala (osigurač) oko plavog konektora kao na slici postoji kod tebe na autu!Postupak i sredstvo kojim se čisti taj konektor sam opisao u onoj linkovanoj temi.Ta oksidacija može da bude neverovatno uporna,bez korektnog signala sa ovog senzora upravljanje
              ler gasom ne može da se izvede i simptomi su baš takvi kao kod tebe.Drugi korak bi bilo ispitivanje da li ožičenje konektora gubi negde kontakt i očitavanje otpornosti termistora i poređenje sa podacima iz tabele.Deo inače košta 15 evra,u original GM pakovanju.




              Comment

              • krle73
                CBC Član
                • 13.06.2008
                • 18
                • borca

                #22
                Hvala ti puno krecem ponovo po ko zna koji put sa pronalaskom mog kvara i to sa ciscenjem leptir gasa i step motora ako sam dobro razumeo.A znas i sam da u ovlascenjim servisima da ih tako nazovem mada je to jos daleko ne daju da prisustvujes bilo cemu sto oni tamo rade tako da ne znam sta su ocitavali i radili.Javljam za koji dan sta sam uradio samo dok bude plata jer bice ****nja verujem.

                Comment


                • #23
                  Ne daju da prisustvuješ,ne urade ništa i skupo to naplate.Jasno,momci nemaju pojma kako to radi.Krle nema potrebe da se citira odgovor iznad svaki put.

                  Comment

                  • krle73
                    CBC Član
                    • 13.06.2008
                    • 18
                    • borca

                    #24
                    Kako ti kazes.

                    Comment

                    • ivicast74
                      CBC Početnik
                      • 29.04.2008
                      • 2
                      • Vranje

                      #25
                      I kod mene se javlja taj problem sa variranjem ler gasa pri prvom paljenju, s tim sto se to kod mene javlja u zavisnosti od spoljasnje temperature. Naime, kad je temperatura napolju do 16-17 stepeni, motor radi normalno na oko 1.100 obrtaja. Kad je temperatura iznad tih vrednosti javlja se variranje od 700-800 do 1.500 ili cak i 2.000 obrtaja i nakon pola minuta ili minuta sve se vraca u normalu na 750 obrtaja. U pitanju je Astra g 1.6 16v (x16xel). Na dijagnostici ne javlja nikakvu gresku.

                      Comment

                      • TECA
                        CBC Senator XXL
                        • 14.10.2007
                        • 2355
                        • Oz

                        #26
                        Drugi motor,druga prica...

                        Comment

                        • krle73
                          CBC Član
                          • 13.06.2008
                          • 18
                          • borca

                          #27
                          Ma kod mene nema veze sa vremenom da li je vruce ili hladno,da li je dostigla radnu temperaturu ili nije jednostavno naprimer stojim na semaforu i ona jedno 5-6 puta dize obrtaje i onda radi normalno.Radio sam dijagnostiku kod svih i svakih i uvek nema nista.Interesantno je i to sto sam pre mesec dana ugradio plin i to mi se nedesava.Dakle samo kada radi na benzinu ima problem.Uradicu ciscenje leptir gasa i "famoznog" step motora pa cu ti javiti sta sam uradio.Pozdrav.

                          Comment


                          • #28
                            Ok Krle uradi to pa nam se javi sa rezultatima.A usput razmisli i o drugim komponentama o kojima smo ovde pričali.Moram da napomenem da ni jedan odgovor u ovoj temi nije bio nagađanje već precizno navođenje do rešenja problema.

                            Comment

                            Working...
                            X