Lancia k 3.0 V6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tech
    CBC Senator XXL
    • 13.01.2008
    • 384
    • Novi Sad

    Lancia k 3.0 V6

    Pozdrav,zrtva je Lancia Kapa 3.0 V6,98.god.sekv.ubrizgavanje sa protokomerom,COP paljenje 1-4-2-5-3-6.Problem je povremeni izostanci paljenja,detonacije bez ikakvog pravila.Registrovane greske od strane ECM-a su lambda sonda i protokomer(ne znam tacne kodove sutra cu ih izneti).Protokomer registrovan na 250 obrtaja.Relativ. test kompresije na hladnom motoru pokazao dva cilindra losija,oko 30% razlike u odnosu na najjaci dok je jedan cilindar jako los oko 70%.Ostali u granici.Motor je tad imao problem da bi kad se malo ugrejao problem nestao i rel.kompresija na svim cilindrima bila ok.Medjutim opet nakon nekog vremena rada detonacije i losa rel.kompresija i tako u krug.Motor radi na leru i oseti se da mu ne radi jedan cilindar,dam gas,opet ler,nestao problem da bi se recimo opet javio nakon povecavanja obrtaja.U jednom momentu rel.kompr. na jednom cil. 0%,a ostali ok,tad se i osetilo da ne radi jedan.Snimak rada usis. i izduv. ventila ukazuje na anomalije u radu.
    Dole na slici zeleni kanal signal sa davaca koji reaguje na promenu vakuma/pritiska zakacen na usis,plavi bobina 4.cil.Ler gas.


    VV,da li ti je poznat nacin pranja ventila hladnom vodom i ako jeste kako se to radi tacno?
    Misljenja,komentari,ideje...
    Izduv.







    Vreme na dnu na svim slikama izrazeno u ms.
    Pozdrav.Slika ispod usis jos jednom.
  • Tech
    CBC Senator XXL
    • 13.01.2008
    • 384
    • Novi Sad

    #2
    Podpritisak na leru oko 19 in/Hg,na oko 2500 obrtaja 22-23 in/Hg konstantno bez oscilacija,na wot-u 0 da bi kad se pusti gas skocio na oko 25,5 in/Hg.

    Comment

    • Valent Vudriga
      CBC Senator XXL
      • 02.04.2005
      • 2778
      • USA

      #3
      Pozdrav,zrtva je Lancia Kapa 3.0 V6,98.god.sekv.ubrizgavanje sa protokomerom,COP paljenje 1-4-2-5-3-6.
      Koji cilindri (brojcano) su na prednjoj strani, a koji na zadnjoj strani motora? Distributor ili....??
      Problem je povremeni izostanci paljenja,detonacije bez ikakvog pravila.Registrovane greske od strane ECM-a su lambda sonda i protokomer(ne znam tacne kodove sutra cu ih izneti).Protokomer registrovan na 250 obrtaja.Relativ. test kompresije na hladnom motoru pokazao dva cilindra losija,oko 30% razlike u odnosu na najjaci dok je jedan cilindar jako los oko 70%.
      Na koji nacin je radjeno mjerenje relativne kompresije? Ili je zakljucak donesen na osnovu usisnih / ispusnoih pulseva?
      Ostali u granici.Motor je tad imao problem da bi kad se malo ugrejao problem nestao i rel.kompresija na svim cilindrima bila ok.Medjutim opet nakon nekog vremena rada detonacije i losa rel.kompresija i tako u krug.Motor radi na leru i oseti se da mu ne radi jedan cilindar,dam gas,opet ler,nestao problem da bi se recimo opet javio nakon povecavanja obrtaja.U jednom momentu rel.kompr. na jednom cil. 0%,a ostali ok,tad se i osetilo da ne radi jedan.
      Dali detonira u usisnu granu?
      Snimak rada usis. i izduv. ventila ukazuje na anomalije u radu.
      Dole na slici zeleni kanal signal sa davaca koji reaguje na promenu vakuma/pritiska zakacen na usis,plavi bobina 4.cil.Ler gas.
      Vrlo moguce da jedan ventil ima naslage koksa koje mu ne dozvoljavaju vracanje na sjediste, ili je slomljena opruga.

      Pranje vodom je riskantno. Radje uzmi kemikaliju za ciscenje koksa, naspricaj usis sa dvije kantice dok se motor ne pocne gusiti i ostavi da stoji 24 sata. Voda odvaja koks u velikim komadima koji mogu djelomicno zacepiti katalizator. Ako se odlucis na dodatno ciscenje vodom, nadji nacin da napravis fino doziranje da ne upropastis ventile.

      Comment

      • Tech
        CBC Senator XXL
        • 13.01.2008
        • 384
        • Novi Sad

        #4
        "Coil over plug" ili bobina po cilindru paljenje.Sta podrazumevas pod "prednjom" i "zadnjom" stranom motora.Motor je poprecno postavljen u odnosu na vozilo.Kad se stane ispred vozila i podigne poklopac motora,banka 2(4,5,6 cil.) je bliza dok je banka 1(1,2,3 cil.) dalja,gledano sa te tacke gledista,odnosno,banka 1 je do pozarnog zida a banka 2 do veznog lima.Iznad banke 1 se nalazi usis.grana i iz tog razloga sam pravio sinhr. na snimcima sa bobinom na 4.cil. jer ne mogu prici bobinama na banci 1.
        Rel.kompresija je radjena na osnovu opterecenja koje trpi starter(anlaser) dok se startuje motor.Do sad se pokazalo kao dosta tacno.
        Da,detonacije su u usisu.
        Danas sam napravio snimke pri "crank test"-u(pri startovanju motora),onesposobljene brizgaljke.Snimci su napravljeni na zalost u momentu kad je rel.kompr. pokazivala najvecu razliku u cilindrima oko 20%(sto je na granici po alatu koji ja koristim),odnosno,nije bio izrazen problem.
        Izduv.

        Usis.


        Vreme na dnu je izrazeno u sekundama.Pozdrav

        Comment

        • Tech
          CBC Senator XXL
          • 13.01.2008
          • 384
          • Novi Sad

          #5
          Da li neko moze dati kontakt telefon nekog zastupnika ili prodavca za Wynns sredstva za ciscenje motora u Novom Sadu?
          Hvala unapred

          Comment

          • comi 1342
            Moderator
            • 28.09.2005
            • 1126
            • NS
            • Giulietta ,PUG 106,

            #6
            Kupovao sam, ako se dobro sećam, na OMW pumpi,ali se ne sećam valve
            cleanera, mislim da je bilo i u Metrou, možda čak i Rodiću. Najsigurnije, kreneš Temerinskom i za 10 min ćeš naći.A što je toliki problem skidanje
            glave, mora se motor vaditi ?
            "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
            "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

            Comment

            • Valent Vudriga
              CBC Senator XXL
              • 02.04.2005
              • 2778
              • USA

              #7
              Nema li Liqui Molly dobru kemikaliju za tu svrhu? Ako postoji Chrysler dealer kod vas i ako koriste isti proizvod kao i ovdje, broj dijela je
              04318001AB.

              Comment

              • comi 1342
                Moderator
                • 28.09.2005
                • 1126
                • NS
                • Giulietta ,PUG 106,

                #8
                Evo spiska prodavnica za Wynns,

                A ima i LM po njima, s tim što sam siguran da jedan prodavac dolazi
                uvek na Najlon pijacu, stoji pored kragujevčana sa delovima za yugiće,
                prekoputa kamiona sa izduvnim loncima.
                "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
                "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

                Comment

                • Rendjo
                  CBC Senator XXL
                  • 26.06.2006
                  • 340
                  • Zadar HR

                  #9
                  koliko ima kilometara ta kappa da bi joj bila loša kompresija?Moj poslovni suradnik nije uspio slomit taj 3.0 v6 ni nakon 350000km nemilosrdne vožnje što podrazumjeva,tjeranje na hladno u crveno i vožnja pungas cijelim autoputem,nije mogao vidjet auto ispred sebe a kompresija je bila dobra da ne povjeruje čovjek..da napomenem da je i ulje mijenjano svakih 20-25000 km..a ostalo pitaj boga kad..Nisam ti ništa pomogao al sam samo htio podijelit neke svoje spoznaje o kappi v6..Pozdrav!

                  Comment

                  • Valent Vudriga
                    CBC Senator XXL
                    • 02.04.2005
                    • 2778
                    • USA

                    #10
                    koliko ima kilometara ta kappa da bi joj bila loša kompresija?
                    Nije receno losa kompresija u standardnom smislu, vec da je kompresija neravnomjeerna te da razlika nije ustaljena sto upucuje na probleme s radom ventila.

                    Comment

                    • Tech
                      CBC Senator XXL
                      • 13.01.2008
                      • 384
                      • Novi Sad

                      #11
                      Pranje vodom je riskantno. Radje uzmi kemikaliju za ciscenje koksa, naspricaj usis sa dvije kantice dok se motor ne pocne gusiti i ostavi da stoji 24 sata. Voda odvaja koks u velikim komadima koji mogu djelomicno zacepiti katalizator. Ako se odlucis na dodatno ciscenje vodom, nadji nacin da napravis fino doziranje da ne upropastis ventile.
                      Na sta si mislio da treba da odstoji 24 sata.Na hemikaliju ili vodu?Na limenci Crysler-ove hemije pise da nakon uspricavanja treba da odstoji 5-10 min. i nakon toga motor upali i drzi na nizim obrtajima 5min. da izbaci necistoce iz komore za sagorevanje.Da li je dovoljna jedna limenka tog sredstva ili su potrebne dve ako pretpostavimo da na ventilima ima dosta naslaga koksa?

                      Comment

                      • Valent Vudriga
                        CBC Senator XXL
                        • 02.04.2005
                        • 2778
                        • USA

                        #12
                        Pod predpostavkom da su naslage toliko velike da zaustave ventil, dvije kantice ne bi bile lose. Cilj je da se natope tvrde naslage koksa i da se kemikaliji da dovoljno vremena da odradi posao. Spricas na leru direktno u leptir drzeci motor na granici gasenja. Time se natope ventili, chela klipova, lambda sonda i katalizator. Najbolje da ostavis auto vani. Kad budes palio motor budi siguran da nema nikoga u blizini zbog eventualnog trovanja ispusnim plinovima. Najbolje rano ujutro. Ocekuj veliki oblak dima.

                        Wynns tretman je dobar za mekane naslage koksa, za tvrde naslage potrebna je jaca kemikalija i vise vremena.

                        Comment

                        • Tech
                          CBC Senator XXL
                          • 13.01.2008
                          • 384
                          • Novi Sad

                          #13
                          Pozrdav,bio sam zauzet tako da su ova kola stajala.Odradjeno je ciscenje motora Crysler-ovom hemijom medjutim nisam dao dovoljno vremena da hemija odradi posao.
                          Izduvni pulsevi motora pri startovanju sa iskljucenim brizgaljkama posle ciscenja.

                          Vidi se anomalija,ako se ne varam na 2.cil.

                          Usis.pulsevi.

                          Vreme na dnu izrazeno u sekundama na oba snimka.Sinhron. sa primarom bobine na 4.cil.

                          Bobina 6.cil.


                          Bobina 5.cil.


                          Bobina 4.cil.


                          Bobina 3.cil.


                          Bobina 2.cil.


                          Bobina 1.cil.

                          Na snimcima crvena traka struja primara dok je plava voltaza negativnog kraja primara bobine.Vreme izrazeno u "ms".
                          Meni sve bobine deluju prilicno zdravo,nema vertik. uspona na struj. rampi koji bi mogao znaciti neispravnost,postoje oscilacije voltaze posle gasenja varnice koja traje prilicno dugo 3,5-4 ms,sto znaci da je u bobini preostalo jos energije sto je dobar znak.Svi snimci napravljeni na leru pri hladnom motoru.Pri wot-u nisam primetio nikakve anomalije.
                          Motor ponovo potopljen hemijom i ostavljen da stoji.

                          Comment

                          • Srdjan
                            CBC Senator XXL
                            • 30.09.2004
                            • 2416
                            • Bajina Basta/Beograd

                            #14
                            Izvinjavam se sto remetim temu ali imam jedno pitanje. Imam Lanciu Kappu 2.0 20v, petak motor, ukupno pet bobina. Kako se utvrdjuje ispravnost bobina, odnosno da li vrse posao ok. Moze li bobina da ne radi dobro u odredjenim obrtajima a u drugim da radi dobro. Npr. desava mi se da u niskim obrtajima i dam pun gas kao da neka bobina ne radi, a kad se predje 2000obrtaja lepo se oseti kako bolje povuce i posle radi ok. To mi se desava i na benzin i na plin.
                            Dakle postoji li siguran nacin za proveru ispravnosti bobine a da to nije menjanje redom svake za novu?
                            Lancia Kappa 2.0 20v

                            Comment

                            • Tech
                              CBC Senator XXL
                              • 13.01.2008
                              • 384
                              • Novi Sad

                              #15
                              Originally posted by Srdjan
                              Dakle postoji li siguran nacin za proveru ispravnosti bobine a da to nije menjanje redom svake za novu?
                              Da,postoji.

                              Comment

                              Working...
                              X