Pozdrav,zrtva je Lancia Kapa 3.0 V6,98.god.sekv.ubrizgavanje sa protokomerom,COP paljenje 1-4-2-5-3-6.Problem je povremeni izostanci paljenja,detonacije bez ikakvog pravila.Registrovane greske od strane ECM-a su lambda sonda i protokomer(ne znam tacne kodove sutra cu ih izneti).Protokomer registrovan na 250 obrtaja.Relativ. test kompresije na hladnom motoru pokazao dva cilindra losija,oko 30% razlike u odnosu na najjaci dok je jedan cilindar jako los oko 70%.Ostali u granici.Motor je tad imao problem da bi kad se malo ugrejao problem nestao i rel.kompresija na svim cilindrima bila ok.Medjutim opet nakon nekog vremena rada detonacije i losa rel.kompresija i tako u krug.Motor radi na leru i oseti se da mu ne radi jedan cilindar,dam gas,opet ler,nestao problem da bi se recimo opet javio nakon povecavanja obrtaja.U jednom momentu rel.kompr. na jednom cil. 0%,a ostali ok,tad se i osetilo da ne radi jedan.Snimak rada usis. i izduv. ventila ukazuje na anomalije u radu.
Dole na slici zeleni kanal signal sa davaca koji reaguje na promenu vakuma/pritiska zakacen na usis,plavi bobina 4.cil.Ler gas.

VV,da li ti je poznat nacin pranja ventila hladnom vodom i ako jeste kako se to radi tacno?
Misljenja,komentari,ideje...
Izduv.



Vreme na dnu na svim slikama izrazeno u ms.
Pozdrav.Slika ispod usis jos jednom.
Dole na slici zeleni kanal signal sa davaca koji reaguje na promenu vakuma/pritiska zakacen na usis,plavi bobina 4.cil.Ler gas.

VV,da li ti je poznat nacin pranja ventila hladnom vodom i ako jeste kako se to radi tacno?
Misljenja,komentari,ideje...
Izduv.



Vreme na dnu na svim slikama izrazeno u ms.
Pozdrav.Slika ispod usis jos jednom.

Comment