Lancia k 3.0 V6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Srdjan
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 2416
    • Bajina Basta/Beograd

    #16
    Originally posted by Srdjan
    Moze li bobina da ne radi dobro u odredjenim obrtajima a u drugim da radi dobro.
    Da citiram ponovo sam sebe. Odgovor na ovo pitanje me interesuje. Moze i na PP, da ne offujemo ovde.

    Inace kako se proveravaju bobine, koja je procedura, koliko traje, gde se moze odraditi?
    Lancia Kappa 2.0 20v

    Comment

    • Tech
      CBC Senator XXL
      • 13.01.2008
      • 384
      • Novi Sad

      #17
      Originally posted by Srdjan
      Originally posted by Srdjan
      Moze li bobina da ne radi dobro u odredjenim obrtajima a u drugim da radi dobro.
      Da citiram ponovo sam sebe. Odgovor na ovo pitanje me interesuje. Moze i na PP, da ne offujemo ovde.

      Inace kako se proveravaju bobine, koja je procedura, koliko traje, gde se moze odraditi?
      Ugao predpaljenja se smanji pri naglom gasu a pritisak u cilindrima poveca.Da bi doslo do preskakanja varnice u takvim uslovima potrebna je i veca kilovoltaza(kv) nego inace,sto je mozda preveliko naprezanje za eventualno neispravnu bobinu.Sa povecanjem obrtaja poveca se i ugao predpaljenja,varnica preskace kad je klip dalje od GMT sto znaci manji pritisak i manji kv "zahtev" za preskakanje varnice koji bi "oslabljena" bobina mogla ispuniti.Na "kv zahtev" uticu i druge stvari.
      Proveravaju se mereci voltazu i amperazu osciloskopom,relativno kratko traje,najbolje ako je prisutan problem u tom momentu i moze se odraditi sa navedenim alatom.Ne kazem da je bobina sigurno problem samo je navodim kao moguci uzrok.Najbolje uraditi kompletnu dijagnostiku a ne delimicno.Imas u Beogradu ozbiljnih servisa gde mozes otici.

      Comment

      • Tech
        CBC Senator XXL
        • 13.01.2008
        • 384
        • Novi Sad

        #18
        Originally posted by Srdjan
        Originally posted by Srdjan
        Moze li bobina da ne radi dobro u odredjenim obrtajima a u drugim da radi dobro.
        Da citiram ponovo sam sebe. Odgovor na ovo pitanje me interesuje. Moze i na PP, da ne offujemo ovde.

        Inace kako se proveravaju bobine, koja je procedura, koliko traje, gde se moze odraditi?
        Cest problem kod tih motora je ulje oko svecica

        Comment

        • Tech
          CBC Senator XXL
          • 13.01.2008
          • 384
          • Novi Sad

          #19
          Nakon drugog ciscenja hemijom vise nije bilo anomalija u usisnim i izduvnim pulsevima motora,takodje je i rel. kompresija u granicama koja je vise puta merena.Medjutim pri totalno hladnom motoru,pri wot-u,motor je povremeno imao detonacije.Cim se malo ugreje problem nestane.Problem je izrazen u mnogo manjoj meri u odnosu na ranije i s tom razlikom da je sad prisutan samo pri hladnom motoru i kratko vreme.
          Nakon sto sam magistrale brizgaljki napojio sa drugim provereno ispravnim benzinom pod odgovarajucim pritiskom motor je normalno proradio i pri hladnom startu.Gorivo u vozilu je usled duzeg stajanja jednostavno "izvetrilo",inace nije bilo necistoca u njemu niti vode.
          Vlasniku predato vozilo ali mislim da taj auto ima jos jedan problem koji ne utice bitno na rad motora ali to cu proveriti kad dodje na servis.

          Comment

          Working...
          X