stilo security failure

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • neshaoct
    Banovan
    • 18.08.2007
    • 1754
    • Beograd, Rakovica

    #16
    ...već ti je napisano, pitaj Zverka...

    Comment

    • karazoki
      CBC Veteran
      • 25.08.2005
      • 157
      • Krusevac

      #17
      Hvala nisam odmadh video .

      Comment

      • Tech
        CBC Senator XXL
        • 13.01.2008
        • 384
        • Novi Sad

        #18
        Cudno je da odjednom otkazu oba kljuca?

        Comment

        • neshaoct
          Banovan
          • 18.08.2007
          • 1754
          • Beograd, Rakovica

          #19
          ...najverovatnije i nije problem u ključu...''vec čitač gubi negde komunikaciju sa ECU-om''....by Zverko

          Comment

          • karazoki
            CBC Veteran
            • 25.08.2005
            • 157
            • Krusevac

            #20
            Ocitana greska je'' B1600 PATS Ignition Key Transponder Signal Is Not Received ''
            Zverko kaze da je mozda ''veza izmedju citaca i ecua a mozda je geknuo i sam ecu"

            Comment

            • karazoki
              CBC Veteran
              • 25.08.2005
              • 157
              • Krusevac

              #21
              i sta sad .....

              Comment

              • neshaoct
                Banovan
                • 18.08.2007
                • 1754
                • Beograd, Rakovica

                #22
                ...zovi opet Deltu, i reci da najverovatnije nije ključ...daj im tačan kod koji ti izbacuje kao grešku...
                Nemaš druge nego da vidiš šta će ti oni reći...

                Comment

                • karazoki
                  CBC Veteran
                  • 25.08.2005
                  • 157
                  • Krusevac

                  #23
                  Zvao sam ih danas ali posto je ovo provincija i posto neznaju moraju da se posavetuju sa Beogradom

                  Comment

                  • nemanya
                    CBC Veteran
                    • 29.03.2008
                    • 199
                    • Beograd

                    #24
                    Ne mogu da verujem da jedini ovlašćeni uvoznik fijata u Srbiji ima tako užasnu tehničku podršku a deru po džepu ko sumanuti.

                    Ne bih kupio kod Delte ni kamen.
                    "..da ima karburator,ja bih znao da ga ... produvam. Al' ova elektrika,sve neke dizne i koješta..ki da teraš šporet.."

                    Comment

                    • neshaoct
                      Banovan
                      • 18.08.2007
                      • 1754
                      • Beograd, Rakovica

                      #25
                      @karazoki

                      Ja sam i mislio da odmah zoves Beograd...
                      Telefon sutra u ruke, i zovi odmah Deltu u Beogradu...

                      Comment

                      • Tech
                        CBC Senator XXL
                        • 13.01.2008
                        • 384
                        • Novi Sad

                        #26
                        Za pocetak bilo bi dobro proveriti "antenu" kod-a

                        Comment


                        • #27
                          Predlažem vam da poslušate Tech-a šta ima da kaže na ovu temu jer on radi u fiat servisu.
                          Nidzo,za čišćenje konektora postoji čitava paleta hemijskih proizvoda i WD-40 je daleko od univerzalnog rešenja.On je dobar za zaštitu metala i odbijanje vode sa neke površine,ali za čišćenje električnih spojeva nije namenjen.

                          Comment

                          • karazoki
                            CBC Veteran
                            • 25.08.2005
                            • 157
                            • Krusevac

                            #28
                            Iz delte ove kod nas danas mi kaze tip da je kontaktirao njihove ljude u beogradu ali da ne mogu da garantuju da je kjuc tako da on ne sme da radi nista oko toga jer bi morao posle da sam plati, a elektronicara nemaju , i da moze da mi da broj nekog tipa u BG. da se snjim cujem pa on da zove deltu u bg a posle delta da zove njega.... bre pa to ti je dides u pm.Koi su to slepci.
                            Ne mogu da poverujem da ne mogu da zaposle ljude koi su im neophodni ,pa danas svi noviji automobili imaju toliko elektronike da je skoro nemoguce bilo sta uraditi bez dobrog poznavanja iste

                            Comment

                            • Tech
                              CBC Senator XXL
                              • 13.01.2008
                              • 384
                              • Novi Sad

                              #29
                              Originally posted by karazoki
                              Ocitana greska je'' B1600 PATS Ignition Key Transponder Signal Is Not Received ''
                              Zverko kaze da je mozda ''veza izmedju citaca i ecua a mozda je geknuo i sam ecu"
                              Gde je tacno ocitana dati kod greske,u body racunaru(u njemu je integrisan imobilajzer) ili u racunaru motora?
                              Stilo ima "recovery" liniju W za komunikaciju pri razmeni kodova izmedju body i racunara motora koja takodje ide preko D4 dzeksne tako da mora bar na dva mesta (pina) da bude los kontakt da bi doslo do gubitka komunikacije.U normalnim uslovima komunikacija ide preko CAN-BUS mreze

                              Comment

                              • karazoki
                                CBC Veteran
                                • 25.08.2005
                                • 157
                                • Krusevac

                                #30
                                Mislim da su citali sa body racunara jer nemaju znanje da udju u ovaj drugi(dali se u njemu nalaze kodovi )

                                Comment

                                Working...
                                X