stilo security failure
Collapse
X
-
Ne mogu da verujem da jedini ovlašćeni uvoznik fijata u Srbiji ima tako užasnu tehničku podrškua deru po džepu ko sumanuti.
Ne bih kupio kod Delte ni kamen."..da ima karburator,ja bih znao da ga ... produvam. Al' ova elektrika,sve neke dizne i koješta..ki da teraš šporet.."
Comment
-
-
Predlažem vam da poslušate Tech-a šta ima da kaže na ovu temu jer on radi u fiat servisu.
Nidzo,za čišćenje konektora postoji čitava paleta hemijskih proizvoda i WD-40 je daleko od univerzalnog rešenja.On je dobar za zaštitu metala i odbijanje vode sa neke površine,ali za čišćenje električnih spojeva nije namenjen.
Comment
-
-
Iz delte ove kod nas danas mi kaze tip da je kontaktirao njihove ljude u beogradu ali da ne mogu da garantuju da je kjuc tako da on ne sme da radi nista oko toga jer bi morao posle da sam plati, a elektronicara nemaju , i da moze da mi da broj nekog tipa u BG. da se snjim cujem pa on da zove deltu u bg a posle delta da zove njega....bre pa to ti je dides u pm.Koi su to slepci.
Ne mogu da poverujem da ne mogu da zaposle ljude koi su im neophodni ,pa danas svi noviji automobili imaju toliko elektronike da je skoro nemoguce bilo sta uraditi bez dobrog poznavanja iste
Comment
-
-
Originally posted by karazokiOcitana greska je'' B1600 PATS Ignition Key Transponder Signal Is Not Received ''
Zverko kaze da je mozda ''veza izmedju citaca i ecua a mozda je geknuo i sam ecu"
Stilo ima "recovery" liniju W za komunikaciju pri razmeni kodova izmedju body i racunara motora koja takodje ide preko D4 dzeksne tako da mora bar na dva mesta (pina) da bude los kontakt da bi doslo do gubitka komunikacije.U normalnim uslovima komunikacija ide preko CAN-BUS mreze
Comment
-
Comment