Fiat stilo - servo izgubio napon!!!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Type_R
    CBC Senator XXL
    • 26.05.2007
    • 900
    • Valjevo

    Fiat stilo - servo izgubio napon!!!

    Drugarov auto, stilo JTD 115ks, 2002 godina,

    Crkne mu akumulator, upali ga na guranje i od tada nema servo.

    Bio u Valjevu kod tri dijagnosticara, nisu uspeli nista da urade,

    Svi osigiraci i reliji ispravni, dobija napon do tog kontrolera za servo (ne znam tacne nazive jer nisam bio sa njim kada je terao auto na dijagnostiku)

    Zadnja konstatacije je da je otisao neki deo, evo brojeva i oznaka

    Oznaka Fiat-a : 00046826724
    Oznaka TRV 93897

    Taj kontroler koliko sam ukapirao ne ide preko standardnog ECU-a, vec je zaseban i nisu uspeli da mu pristupe,

    Ponudjene su mu dve opcije, za prvu nismo sto posto sigurni da moze da se uradi a to je ucitavanje novog softvera u Beogradu,

    druga je kupovina celog servo upravljaca il ista vec u Sapcu

    Dajte neke predloge, ako ima neko da moze da resi ovaj problem neka mi ostavi broj telefona na PM ili kontaktira drugara na mail fotomedenica@nadlanu.com
    3SG(T)E EXPERT

    MAN service

  • #2
    Pravac u Sabac po drugi, reparacija i softver ne pomazu.

    Comment


    • #3
      Bobane imenjače može li neko objašnjenje za nas sa jeftinijim kartama?

      Comment

      • TECA
        CBC Senator XXL
        • 14.10.2007
        • 2355
        • Oz

        #4
        Kojim dijag. uredjajem su trazeni kodovi neispravnosti i koji su?

        Comment

        • Gavra
          CBC Senator XXL
          • 06.03.2008
          • 2031
          • Beograd

          #5
          Re: Fiat stilo - servo izgubio napon!!!

          Originally posted by Type_R






          Taj kontroler koliko sam ukapirao ne ide preko standardnog ECU-a, vec je zaseban i nisu uspeli da mu pristupe,

          Ako nisu imali CAN adapter normalno je da nisu uspeli da mu pristupe.
          Prvo neka ga pogleda neko ko ima CAN i ko je to vec radio pa tek onda razmisljajte sta ce da radi,popravlja ili menja....
          Poslednji nek ugasi svetlo

          Comment

          • Type_R
            CBC Senator XXL
            • 26.05.2007
            • 900
            • Valjevo

            #6
            @TECA & gavra

            Pokusacu da saznam kojim dijag su pokusavali da rese problem, da li su pokusali sa CAN i koje greske javlja.

            Drugar je malo nestrpljiv i hteo bi da to resi danas makar kupovinom polovnog u Sapcu, pokusacu da ga odgovorim od toga dok ne budemo sigurni da popravka ne moze da uspe 100%.
            3SG(T)E EXPERT

            MAN service

            Comment

            • Type_R
              CBC Senator XXL
              • 26.05.2007
              • 900
              • Valjevo

              #7
              Evo dobio sam informaciju od majstora koji je zadnji rasturao da je problem 99% softverski, on kaze da je stampana ploca u redu, da nista nije gorelo i da na tom uredjaju ima neki mali beli konektor za koji nema uredjaj da mu pristupi.

              Usput vlasnik auta je zvao ovlasceni servis u Obrenovcu i Cacku i prvo sto su ga pitali je "Da li su dijagnosticari sto su pokusavali imali fiatov program?", takodje rekli su mu da taj uredjaj ima svu potrbnu zastitu od pada napona a trebalo bi i od obrnutog polariteta i da su male sanse da je izgoreo. Oni mu tvrde da mogu da otklone gresku
              3SG(T)E EXPERT

              MAN service

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #8
                kako je receno radi se o CAN magistrali protoka podataka.

                nikakvim gledanjem stampane ploce, konektora, kablova i slicnim operacijama se PODACI tj bitovi ne mogu videti.

                prostije receno, nista nije neispravno 99.99% sto se hardvera tice pa nema niti potrebe ici u Sabac ili bilo gde radi menjanja hardvera jer ce ostati isto stanje.

                takodje, i verovatncoa da je softver 99.99% ispravan je logicna s obzirom da dosadasnji pokusaji gledanja a bez pristupa softveru nemaju nikakvog uticaja i nisu mogli da ga pokvare tj pobrisu.

                posto je auto nasilno paljen, suprotno predvidjenoj proceduri, logicno je da je aktivirana zastita (softverska, cija posledica je iskljicvanje hardvera tj elektro motora) koja onemogucava dalju zloupotrebu vozila.

                prvi korak je da se uradi dijagnostika iscitavanjem kodova greske i pracenjem ponasanja softvera odnosno uporedjenje sa fabrickim prema servisnoj fabrickoj proceduri.
                drugi korak je da se po odobrenju fabrike dobije licenca i flesuje softver ( to naravno moze i mora da uradi jedino strucno lice koje ima naravno i licencu Fiata za taj posao).

                suprotno praksi kod Juga, Fice i slicnih automobila sa pretezno mehanickim uredjajima sa elektronikom, softverom i slicnim komadnim sistemima mora da postoji ovlascenje/ licenca za izvodjenje popravki na elektronskim sistemima.

                po mom misljenju, najverovatnije nije nista pokvareno, nista ne treba da se menja osim da se servo vrati iz stanja zakljucanog u radno stanje.

                kako, zna onaj ko ima Fiat licencu za softver i licencu za rad / licni autorizacioni kod/ tj pristup softveru.

                automobili se NE SMEJU paliti na gurku, osim retkih specificnih modela za koje eksplicitno fabrika napise u upustvu da sme po tacnoj toj i toj proceduri ili da se POUZDANO iz prakse upoznalo da postoje lako dostupni alati za popravke na licu mesta.

                to naravno ne vazi za automobile bez elektronskog upravljackog sistema jer tu nema nikakvih kontrolnih mehanizama.

                sada i poznanik vec zna, najjeftinija popravka je bila da napuni akumulator ili da promeni za novi jer je to bio uzrok kvara.
                svaka skola se placa, u ovom slucaju verovatno je dobro prosao i nece morati da menja bilo sta od hardvera. (citati kostace ga manje od 1000 evra povratak u radno stanje).
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • neshaoct
                  Banovan
                  • 18.08.2007
                  • 1754
                  • Beograd, Rakovica

                  #9
                  ...e, ovde potpisujem svaku reč koju je napisao brick !

                  Malo me nerviraju ti likovi kojima je mnogo 70 eura za akumulator ''bez održavanja'', i koji misle da sve može da se gura kao Yugo...i, onda posle Fiat kriv...''pokvario mu se servo''...

                  Samo nek' ga on gura i dalje...ali onda bolje da se vrati na Yuga...

                  Comment

                  • Tech
                    CBC Senator XXL
                    • 13.01.2008
                    • 384
                    • Novi Sad

                    #10
                    Kao prvo,dijagnostika el. volana na tom modelu Stila ide preko "k" linije a ne preko CAN-BUS mreze iako je racunar volana povezan na CAN-BUS mrezu s koje uzima njemu potrebne informacije.
                    Bezbroj puta se desila opisana situacija zbog pada napona sto je jednostavno reseno priklj. na fabricki dijagnosticki skener tako da sumnjam da postoji stvarni hardverski problem mada nije iskljuceno.Dosta drugih skenera ne "radi" taj el. volan.
                    Moje misljenje je da treba ici na fabric. alat za komunikaciju-skener pre bilo kakve napamet zamene delova.Sigurnije i jeftinije.

                    Comment

                    • Type_R
                      CBC Senator XXL
                      • 26.05.2007
                      • 900
                      • Valjevo

                      #11
                      Sradjeno u Cacku u ovascenom servisu za 1600 dinara

                      Hvala svima na pomoci.

                      Koliko je vlasnik bio nestrpljiv danas bi bio "laksi" za 250 eur koliko kosta polovan deo u Sapcu.
                      3SG(T)E EXPERT

                      MAN service

                      Comment

                      • Car
                        CBC Senator XXL
                        • 07.07.2005
                        • 900
                        • Beograd

                        #12
                        Eto koliko je bitno da se nasumicno ne menjaju delovi, sto vecina praktikuje. 20 evra naspram 250 evra, i to bi jos dobio polovan deo ko zna kakvog veka...

                        Comment

                        Working...
                        X