Pozdrav,zrtva je Lancia k 2.4 20v motor,benzinac,98.godiste,pet cilindara,COP(bobina po cilindru) paljenje sa dva davaca detonacije,redosled paljenja 1-2-4-5-3,sekv.ubrizgavanje sa protokomerom.Ima venturi(vakuumski) plinski uredjaj bez lambda kontrole koji ne bi trebao biti na takvom motoru ali sta je tu je.Ako treba jos neka informacija...
Problem je da pri dodavanju gasa motor trokira i ima detonacije u usis.grani.To se desava i na plinu i na benzinu.Registrovana greska od strane ECU-a vezana za integrator lambda sonde,lako moguce zbog plin. uredjaja.Na snimku dole se vidi VN i struja primara bobine na 2.cil. za vreme prisutnosti problema(uhvacen na delu).

Plavi kanal-vis.napon,crveni kanal-struja primara,vreme na dnu izrazeno u ms.
Posle zamene bobine motor je proradio normalno na plinu,ali je ostao izrazen problem pri radu na benzinu posle hladnog starta,da bi kad se ugreje situacija popravila.Hladan ili zagrejan motor na plinu normalno radi.Resetovan ECU,pritisak goriva 2,5 na leru,pri wot-u 3 bara sto je i ocekivano za taj motor,proveren kvalitet goriva,brizgaljke ociscene u ultra-zvucnoj kadi,medjusobna razlika u protoku 1-2% merena u menzurama pri kolicini od 100ml,vremenu ubrizg. 8ms i pritisku od 3 bara.Iste imaju i odgovarajuci el.otpor.Na snimku dole se vidi voltaza protokomera i lambde pri wot-u(motor na benzinu).

Plavi kanal-voltaza protokomera,crveni-lambda,vreme izrazeno u sekundama.
Podpritisak u usis.grani oko 17 in/Hg pri toplom motoru,na oko 2500 obrtaja oko 20-21 in/Hg,pri wot-u 0 da bi nakon otpustanja pedale gasa skocio na oko 23-24 in/Hg.Toliko za sada.Problem jos nije resen.
Misljenja,komentari,ideje...
Pozdrav
Problem je da pri dodavanju gasa motor trokira i ima detonacije u usis.grani.To se desava i na plinu i na benzinu.Registrovana greska od strane ECU-a vezana za integrator lambda sonde,lako moguce zbog plin. uredjaja.Na snimku dole se vidi VN i struja primara bobine na 2.cil. za vreme prisutnosti problema(uhvacen na delu).

Plavi kanal-vis.napon,crveni kanal-struja primara,vreme na dnu izrazeno u ms.
Posle zamene bobine motor je proradio normalno na plinu,ali je ostao izrazen problem pri radu na benzinu posle hladnog starta,da bi kad se ugreje situacija popravila.Hladan ili zagrejan motor na plinu normalno radi.Resetovan ECU,pritisak goriva 2,5 na leru,pri wot-u 3 bara sto je i ocekivano za taj motor,proveren kvalitet goriva,brizgaljke ociscene u ultra-zvucnoj kadi,medjusobna razlika u protoku 1-2% merena u menzurama pri kolicini od 100ml,vremenu ubrizg. 8ms i pritisku od 3 bara.Iste imaju i odgovarajuci el.otpor.Na snimku dole se vidi voltaza protokomera i lambde pri wot-u(motor na benzinu).

Plavi kanal-voltaza protokomera,crveni-lambda,vreme izrazeno u sekundama.
Podpritisak u usis.grani oko 17 in/Hg pri toplom motoru,na oko 2500 obrtaja oko 20-21 in/Hg,pri wot-u 0 da bi nakon otpustanja pedale gasa skocio na oko 23-24 in/Hg.Toliko za sada.Problem jos nije resen.
Misljenja,komentari,ideje...
Pozdrav
Comment