Opel Tigra checck engine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zokac
    CBC Veteran
    • 11.03.2008
    • 101
    • kragujevac

    Opel Tigra checck engine

    Jos kod kupovine auta primetio sam da se pali lampica posle par minuta voznje.Okacio sam je na dijagnostiku,pokazala je lambda sondu.Zamenjena,obrisana greska medjutim ponovo se pali lampica,a dijagnostika ne pokazuje gresku,probano i u voznji.Auto radi normalno,potrosnja zadovoljavajuca,nema prekida u radu,jedino sto bode oci.Motor je 1,4 16v eko tec.Ima li neko ideju sta moze da bude,i sta jos da proverim
  • gt nebojsa
    CBC Senator XXL
    • 11.05.2007
    • 348
    • Preljina,Cacak

    #2
    Nepravilno sagorevanje?
    Toyota Čačak

    Comment

    • zokac
      CBC Veteran
      • 11.03.2008
      • 101
      • kragujevac

      #3
      Po svecicama je sagorevanje dobro,nema dima na auspuhu,nisam merio CO jer nema katalizator,dizne ociscene kao za ,,sebe"

      Comment

      • dranix
        CBC Senator XXL
        • 04.10.2004
        • 3079
        • Antwerpen/Belgium
        • Saab 9-3

        #4
        Kad se pali lampica?
        U gradu ili na otvorenom putu kad vozis brzo (130+)?
        Da li se ikada ugasi lampica dok motor radi?

        Comment

        • zokac
          CBC Veteran
          • 11.03.2008
          • 101
          • kragujevac

          #5
          Pali se posle 4do 5min voznje bez obzira grad ili otvoreno i vise se ne gasi

          Comment

          • Vidan KV
            CBC Senator XXL
            • 24.10.2007
            • 432
            • Kraljevo
            • vozim onaj koji trenutno ima više goriva

            #6
            A jeste li pratili live parametre u vožnji tj od hladnog starta pa do momenta kada upali check?........pozzzz!

            Comment

            • zokac
              CBC Veteran
              • 11.03.2008
              • 101
              • kragujevac

              #7
              da,praceno u voznji nema greske i ja ne primecujem nista neobicno,radi ekstra potrosnja dobra,jedan drugar mi je rekao da mogu da zezaju kablovi ili bobina,mada mi je to nelogicno,nema prekida u radu,ne trza,probacu dijagnostiku kod drugog,ovo je radjeno sa faccom

              Comment

              • deki-ascona
                Bio nam je drug! RIP
                • 10.04.2007
                • 2118
                • NI , Trosharina

                #8
                primetio sam da se pali lampica posle par minuta voznje.
                Verovatno sistem radi u default mode dok ne postigne radnu tem. pa se zbog toga ne pali odmah.

                Kljucno je ovo sto je pitao @dranix : kad i da li se uopste gasi?
                Verovatno je pitanje vezano za (ne)ispravnu smesu goriva.
                Originally posted by Valent Vudriga
                ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                Comment

                • zokac
                  CBC Veteran
                  • 11.03.2008
                  • 101
                  • kragujevac

                  #9
                  kada se upali vise se u toku voznje ne gasi.Znaci isto je kad upali ujutro prvi put,krenem i posle kratkog vremena se upali i ne gasi se dok ne ugasim na kljuc.Upalim odmah ponovo krenem i ona se ukljuci od prilike za isto vreme kao kad je i hladan motor

                  Comment

                  • Vidan KV
                    CBC Senator XXL
                    • 24.10.2007
                    • 432
                    • Kraljevo
                    • vozim onaj koji trenutno ima više goriva

                    #10
                    Oće da pobrljavi ECU,imao sam sl problem na Astri,otkačili i posle pola sata zakačili džek na ECU-u,.......izgleda šašavo al nama je pomoglo,pozzzz!

                    Comment

                    • zokac
                      CBC Veteran
                      • 11.03.2008
                      • 101
                      • kragujevac

                      #11
                      probacu i to,hvala,mozda i upali znam da je dugo vozena sa neispravom lambdom oko dve god.

                      Comment

                      • zokac
                        CBC Veteran
                        • 11.03.2008
                        • 101
                        • kragujevac

                        #12
                        Evo sta sam primetio.Ako vozim 2do 2,5 k obm. lampica se ne pali.Ako je puknem po gasu upali se i nema gasenja do kraja voznje.

                        Comment

                        • deki-ascona
                          Bio nam je drug! RIP
                          • 10.04.2007
                          • 2118
                          • NI , Trosharina

                          #13
                          Ima tu malo kontradiktornosti: u utorak ti se nije palila prva 3-4 minuta, a kasnije je svetlela non-stop. Sad imas situaciju da se ne upali uopste ako vozis na malim obrtajima. Ja bi probao da vozim 1/2 sata a da ne predjem 2500 rpm, cisto da vidim dal' ce da se upali.

                          100% je nesto oko smese, ili sagorevanja iste, kako rece neko.
                          Originally posted by Valent Vudriga
                          ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                          Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                          Comment

                          • dranix
                            CBC Senator XXL
                            • 04.10.2004
                            • 3079
                            • Antwerpen/Belgium
                            • Saab 9-3

                            #14
                            Ispravnost ili neispravnost (delimicna ispravnost) lambda sonde zavisi prilicno od njene starosti i nekih drugih faktora koji mogu da joj skrate zivot kao sto je npr. pucanje dihtunga na glavi i oticanje antifriza u izduv.
                            Ako mislis da ozbiljno vozis auto a sonda je "presla" vise od 100k slobodno je zameni novom pa onda popravljaj dalje.
                            Neispravna sonda "trosi" gorivo, isplati se zameniti je.
                            Evo ovako.
                            Lici da je sonda izuzetno troma jer jednostavno MORA da menja stanje u sistemu ako se vozi pod razlicitim rezimom. Ako auto ide odlicno (vuce dobro) kad mu se patosira gas onda smesa verovatno nije siromasna. Ako pored toga i ne trosi previse znaci da nije ni prebogata.
                            Ja predlazem da se sonda prvo skine i pregleda. Ako je zacepljena garom da se malo sagori brenerom (ne previse, samo da se oprlji) i da se ponovo vrati ociscena. Ovo samo ako su otvori zapuseni. Ako nisu, onda je riknula sto posto.
                            Sonda kosta koliko i tank benzina (ili manje). Nema svrhe raspravljati.

                            Comment

                            • zokac
                              CBC Veteran
                              • 11.03.2008
                              • 101
                              • kragujevac

                              #15
                              Sonda je nova,prvi put na dijagnostici je to bila greska.Kupio sam novu ugradio je i na dijagnostici obrisao gresku.Znaci opet je upalila lampicu ali vise ne prijavljuje gresku,probano i u voznji sa dijagnostikom,sve O.K ali lampica se i dalje pali

                              Comment

                              Working...
                              X