Ovako me nije zezao nijedan auto do sada
Auto je VW Golf III 1.8 66kw 1993 god. oznaka motora ABS, mono-motronic MA 1.2.3
Problem je u ler gasu koji je 1050rpm i nece dole
...
Sve do temperature od 80C motor radi na 850rpm,a preko 80C postepenim zagrevanjem do radne temperature na 96C polako se podize broj obrtaja i dostigne 1050rpm! Desava se u toku voznje kada auto postigne radnu temperaturu da ler gas ostane (zaglavi) na 1800rpm i polako se vrati ali ponovo na 1050rpm! Takodje sam primetio da se javlja cut-of na mono el.dizni na ler gasu od 1200rpm do 2500rpm i to samo posle temperature motora od 80C kada mi se javljaju svi problemi!!
Uredjajem VAG 1551 nisu pronadjene nikakve greske ali se pri ocitavanju pojedinacnih parametara,konkretno rad lambda sonde,javlja slaba promena napona i to u gornjoj granici (1.05 - 1.09). Odmah sam proverio samu lambda sondu i izmerio signal (napon u mV) koji salje u ECU i krece se u amplitudi (raste i opada) od 200 mV do 900mV sto znaci da ona sama odlicno radi.
Svi ostali parametri koji se ocitavaju u toku rada motora su u granicama normale.
Kada ler gas nece dole mislio sam da nikako ne mogu da ga adaptiram ili podesim (setujem) da radi na leru onako kako mu je fabrika propisala. Pokusao sam sa zamenom drugog motorcica za ler gas ali se potpuno isto desava,ler gas ostaje na 1050rpm i javlja se cut of na ler gasu izmedju 1200rpm-2500rpm. Takodje sam proverio ceo sistem gde bi mogao da ufalsira vazduh i sve el. kontaktne spojeve na dzekovima da slucajno neki nije korodirao.
MA SVE SAM MU URADIO jedino nisam stavio svezu detelinu ispred njega
Ja licno sumnjam na kvar u ECU i cekam da mi stigne drugi pa da probam ali bih hteo da vidim misljenje ili konacnu dijagnozu ostalih

Auto je VW Golf III 1.8 66kw 1993 god. oznaka motora ABS, mono-motronic MA 1.2.3
Problem je u ler gasu koji je 1050rpm i nece dole

Sve do temperature od 80C motor radi na 850rpm,a preko 80C postepenim zagrevanjem do radne temperature na 96C polako se podize broj obrtaja i dostigne 1050rpm! Desava se u toku voznje kada auto postigne radnu temperaturu da ler gas ostane (zaglavi) na 1800rpm i polako se vrati ali ponovo na 1050rpm! Takodje sam primetio da se javlja cut-of na mono el.dizni na ler gasu od 1200rpm do 2500rpm i to samo posle temperature motora od 80C kada mi se javljaju svi problemi!!
Uredjajem VAG 1551 nisu pronadjene nikakve greske ali se pri ocitavanju pojedinacnih parametara,konkretno rad lambda sonde,javlja slaba promena napona i to u gornjoj granici (1.05 - 1.09). Odmah sam proverio samu lambda sondu i izmerio signal (napon u mV) koji salje u ECU i krece se u amplitudi (raste i opada) od 200 mV do 900mV sto znaci da ona sama odlicno radi.

Kada ler gas nece dole mislio sam da nikako ne mogu da ga adaptiram ili podesim (setujem) da radi na leru onako kako mu je fabrika propisala. Pokusao sam sa zamenom drugog motorcica za ler gas ali se potpuno isto desava,ler gas ostaje na 1050rpm i javlja se cut of na ler gasu izmedju 1200rpm-2500rpm. Takodje sam proverio ceo sistem gde bi mogao da ufalsira vazduh i sve el. kontaktne spojeve na dzekovima da slucajno neki nije korodirao.
MA SVE SAM MU URADIO jedino nisam stavio svezu detelinu ispred njega

Ja licno sumnjam na kvar u ECU i cekam da mi stigne drugi pa da probam ali bih hteo da vidim misljenje ili konacnu dijagnozu ostalih

Comment