Golf III 1.8 mono-motronic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Golf III 1.8 mono-motronic

    Ovako me nije zezao nijedan auto do sada
    Auto je VW Golf III 1.8 66kw 1993 god. oznaka motora ABS, mono-motronic MA 1.2.3
    Problem je u ler gasu koji je 1050rpm i nece dole ...
    Sve do temperature od 80C motor radi na 850rpm,a preko 80C postepenim zagrevanjem do radne temperature na 96C polako se podize broj obrtaja i dostigne 1050rpm! Desava se u toku voznje kada auto postigne radnu temperaturu da ler gas ostane (zaglavi) na 1800rpm i polako se vrati ali ponovo na 1050rpm! Takodje sam primetio da se javlja cut-of na mono el.dizni na ler gasu od 1200rpm do 2500rpm i to samo posle temperature motora od 80C kada mi se javljaju svi problemi!!
    Uredjajem VAG 1551 nisu pronadjene nikakve greske ali se pri ocitavanju pojedinacnih parametara,konkretno rad lambda sonde,javlja slaba promena napona i to u gornjoj granici (1.05 - 1.09). Odmah sam proverio samu lambda sondu i izmerio signal (napon u mV) koji salje u ECU i krece se u amplitudi (raste i opada) od 200 mV do 900mV sto znaci da ona sama odlicno radi. Svi ostali parametri koji se ocitavaju u toku rada motora su u granicama normale.
    Kada ler gas nece dole mislio sam da nikako ne mogu da ga adaptiram ili podesim (setujem) da radi na leru onako kako mu je fabrika propisala. Pokusao sam sa zamenom drugog motorcica za ler gas ali se potpuno isto desava,ler gas ostaje na 1050rpm i javlja se cut of na ler gasu izmedju 1200rpm-2500rpm. Takodje sam proverio ceo sistem gde bi mogao da ufalsira vazduh i sve el. kontaktne spojeve na dzekovima da slucajno neki nije korodirao.
    MA SVE SAM MU URADIO jedino nisam stavio svezu detelinu ispred njega
    Ja licno sumnjam na kvar u ECU i cekam da mi stigne drugi pa da probam ali bih hteo da vidim misljenje ili konacnu dijagnozu ostalih
  • Vidan KV
    CBC Senator XXL
    • 24.10.2007
    • 432
    • Kraljevo
    • vozim onaj koji trenutno ima više goriva

    #2
    Po tvojoj priči a i po mom(skromnom )iskustvu rekao bih da je pobrljavio ECU......šta da ti kažem,dok ne stigne drugi probaj sa starom forom.....razdžekuj ECU,ostaviga bez struje neko vreme paonako ladan kad je grej ga pa na adaptaciju(ovaj savet zvuči ko recept za tortu)...jes seljački al ume da upali!..........pozzzz!

    Comment


    • #3
      ma i to sam probao ali se sve ponovo vraca na isto...
      kako raste temperatura od 80C tako i broj obrtaja polako se dize od 850rpm pa do nekih 1050rpm - 1000rpm...

      Comment

      • Vidan KV
        CBC Senator XXL
        • 24.10.2007
        • 432
        • Kraljevo
        • vozim onaj koji trenutno ima više goriva

        #4
        Pitanje možda jes glupo.....a jesi li probao da zameniš taj senzor temperature ili da meriš njegov signal na ECU-u?......imao sl problem na Vectri a nije javljao grešku senzora temp......pozzz!

        Comment


        • #5
          ma jesam,odmah u pocetku i ponovo je isto
          ovaj kvar me je bas raspametio

          Comment

          • simic82
            CBC Član
            • 23.03.2008
            • 15
            • Nova Pazova

            #6
            mono motronic

            koliko se secam to ubrizgavanje ima jednu centralnu diznu i ima jedan glupavi motor ispod sa 4 zice za ler gas .dve su direktna veza sa motorom
            a dve su za taster koji se nalazi unutra .skini ga sa tri imbus sarafa i ispitaj kada pritisnes odozgo po toj polugi on mora da spoji dve zice to ti je da ispitas taj motoric !!!!
            sta se jos desava gore kod dizne takodje imas 4 zice i dve su za diznu dve su za temperaturni davac desi se da u samomo dzeku koji ostaje na instalaciji od auta pokida jedna zica i nevidi taj senzor auto ******** i trosi malo vise benzina mislim da je zica ljubicasta .cesto pukne od temperature

            pogledaj sa strane ima dva inbusa mozda je neko pomerao potenciometar za klapnu mozda ne stoj kako treba ...

            mada mislim da je problem sa ta dva slucaja ili je motor tj.taj prekidacic koji nevidi da si pusti gas i da je on treba da podesi gas nego on uvek je u stanju cekanja jer kada ti das gas on izadje i ceka kada pustis gas poluga takne taj motor i u vrhu ima taster javi ecu da je pusten gas i da ga iznivelise a on to nevidi i drzi ga uvek visoko

            sto se tice drugog tog senzora malo nestabilno radi i kazem trosi benzin malo vise razdzekuj konektor i taj do strane instalacije skini gumu i vidi dali su sve zice na mestu cim auto pali od dizne jesu nego ove dve one skoro uvek popicajeu jer su tanje !!!



            Neznam dali kasnim za pomoc ali eto sada sam video pitanje!!!!

            Pozdrav!!!

            Comment


            • #7
              hvala simic82 na savetima ali meni je za ovaj problem potrebna mnogo strucnija pomoc nekog kolege jer sam vec sve to probao (proverio) u samom startu...

              Comment

              • RS-4
                CBC Veteran
                • 29.04.2008
                • 162
                • Norway

                #8
                Ok, nije lepo reci coveku koji pokusava da ti pomogne "treba mi mnogo strucnija pomoc", jer na osnovu jednog odgovora nemozes da ocenis koliko ko ima iskustva i znanja.
                Coveka koji se potpisuje sa SIMIC82 slucajno znam i mislim da covek zna o cemu prica.
                A sad mene interesuje da mi opises ako hoces naravno kako si proverio potenciometar leptira gasa posto kazes da si potpuno siguran u njegovu ispravnost i podesenost.
                Ali konkretno sta i kako si provrio i koje si vrednosti dobio u voltima.

                Pitam te ovo zato sto je isti strasno osetljiv na promenu ugla i kad se razdesi nema teorije da dobijes normalan rad motora.


                Pozdrav

                Comment


                • #9
                  RS-4
                  Ok, nije lepo reci coveku koji pokusava da ti pomogne "treba mi mnogo strucnija pomoc", jer na osnovu jednog odgovora nemozes da ocenis koliko ko ima iskustva i znanja.
                  Coveka koji se potpisuje sa SIMIC82 slucajno znam i mislim da covek zna o cemu prica.
                  Ja sam lepo napisao u samom opisu teme KOLEGE,POMAGAJTE...
                  Lepo sam se i kulturno zahvalio coveku na savetu i bojasnio da nisam amater, a takodje nisam znao da ima "drvenog" advokata

                  Comment

                  • RS-4
                    CBC Veteran
                    • 29.04.2008
                    • 162
                    • Norway

                    #10
                    Lepo si ti to meni objasnio, nego sta je sa potenciometrom?

                    Ajde mi to objasni pa da kazem svaka cast majstore!



                    Pozdrav

                    Comment


                    • #11
                      nema tu sta da se objasnjava
                      sve sto sam merio jednostavno je u granicama koje je proizvodjac propisao i koje imam u autodati ili esi tronicu!
                      kada bi ovde svako napisao svaki detalj koji je uradio dok je trazio kvar,pa gde bi nam onda bio kraj citanju i tipkanju...
                      nemas pojma koliko je ovo bez veze jer dosta ljudi koji su manje strucniji od mene nemaju tu mogucnost da u dve tri reci KAZU sta ih muci nego moraju da istipkaju problem koji ih muci,a to u vecini slucajeva nije dovoljno pa se tema o kojoj se pise otegne do Tokia =]

                      pozdrav

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #12
                        sve sto sam merio jednostavno je u granicama koje je proizvodjac propisao i koje imam u autodati ili esi tronicu!
                        kada bi ovde svako napisao svaki detalj koji je uradio dok je trazio kvar,pa gde bi nam onda bio kraj citanju i tipkanju
                        pa nista onda, ti nemoj da brines za detalje, dilema gde je tvoj problem ce ostati a bice koja rec manje napisana kao pouka drugima pri kasnijem citanju teme.

                        ja cu samo da kazem, da meriti potenciometar na prazno mernim instrumentom i njegovo ponasanje u radu pri vibracijama motora ne moraju da pokazu istovetnost.

                        mozda gubi kontakt klizeci deo, mozda se graftini sloj izlizao delimicno, itd...
                        e to su ti detalji, koje cemo mi ovde preskakati da se ne premorili svi zajedno.
                        a problem ce sacekati neko manje naporno vreme..
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • simic82
                          CBC Član
                          • 23.03.2008
                          • 15
                          • Nova Pazova

                          #13
                          majstor

                          popraviti ce on to!!!!!



                          kada kupi uredjaj koji kada usmeris prema motoru pocrveni jedna tacka,
                          ti onda zamenis taj deo i to je to !!!!!!





                          sto se tice merenja u elektronici ima da se kupi knjiga i procitaj sta je
                          zapravo multimetar i kako se koristi sta su parazitske otpornosti i kapacitivnosti ....zasto je neki instrument skup a neki jeftin imaju naizgled iste karakteristike iste opcije itd ....


                          aa sto se tice tvog problema mozda ti pomogne ovakav instrument, da brzo ces resiti problem! samo neznam dali je isplativo a sobzirom kako stvari stoje taj motor je jeftin pa razmisli o tome!!!!!







                          [/img]

                          Comment


                          • #14
                            sw.brick hvala na savetima,ukapirao sam gde sam pogresio...

                            Comment

                            • Vidan KV
                              CBC Senator XXL
                              • 24.10.2007
                              • 432
                              • Kraljevo
                              • vozim onaj koji trenutno ima više goriva

                              #15
                              Lepo bi bilo da napišeš ako si i nakoji način rešio problem...........zato i valjda služe ovakvi forumi, pozdrav!

                              Comment

                              Working...
                              X