Golf III 1.8 mono-motronic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RS-4
    CBC Veteran
    • 29.04.2008
    • 162
    • Norway

    #31
    Taj model za odrzavanje broja obrtaja u leru koristi klasican eketromotor koji mehanicki otvara ili zatvara polugu leptira i na taj nacin vrsi regulaciju.
    Na vrhu poluge motorica koja gura polugu leptira se nalazi prekidac za ler gas.

    Najcesci problem kod tih modela je da se javi problem variranja obrtaja iz nekog priglupastog razloga tipa kontaki na senzoru temperature ili brljavljenje rada lambde i onda neki majstori uzmu pa demontiraju plastikice sa srafova potenciometra koji je fabricki podesen i nema teorije da se sam razdesi pa malo zaokrecu potenciometar a musteriji kazu SAD KAD GA JA NASTELUJEM ima da radi bolje nego nov i onda nesvesno naprave sra..

    Ni u jednom programu NEPOSTOJI podatak kako podesiti potenciometar ako ga je neko "PODESIO" vec je preporuka BOSCH-a da se menja kompletno doljnje kuciste gde se nalazi potenciometar koji ce opet biti podesen od strane fabrike.

    Postoje neki srecnici koji su bili na kursu od strane fabrike BOSCH gde je objasnjeno kako radi ceo sistem pa se izmedju ostalog provukla i tema podesavanja ali mislim da nas kolega nije jedan od njih.

    Shodno tome...

    Comment

    • Valent Vudriga
      CBC Senator XXL
      • 02.04.2005
      • 2778
      • USA

      #32
      Taj model za odrzavanje broja obrtaja u leru koristi klasican eketromotor koji mehanicki otvara ili zatvara polugu leptira i na taj nacin vrsi regulaciju.
      Na vrhu poluge motorica koja gura polugu leptira se nalazi prekidac za ler gas.
      Nije li to GM dizajn? Dali je VAG koristio tudje komponente, ili je to samo slican dizajn.

      Najcesci problem kod tih modela je da se javi problem variranja obrtaja iz nekog priglupastog razloga tipa kontaki na senzoru temperature ili brljavljenje rada lambde i onda neki majstori uzmu pa demontiraju plastikice sa srafova potenciometra koji je fabricki podesen i nema teorije da se sam razdesi pa malo zaokrecu potenciometar a musteriji kazu SAD KAD GA JA NASTELUJEM ima da radi bolje nego nov i onda nesvesno naprave sra..
      Ne mora biti da je isti slucaj ovdje.

      Ni u jednom programu NE POSTOJI podatak kako podesiti potenciometar ako ga je neko "PODESIO" vec je preporuka BOSCH-a da se menja kompletno doljnje kuciste gde se nalazi potenciometar koji ce opet biti podesen od strane fabrike.
      Ako se samo zna specifikacija za nivo napona........

      Comment


      • #33
        meni je stvarno veliki problem da odvojim vreme i pogledam svaki topic na ovom forumu. PC mi je u radnji tako da jedino kada sam na poslu imam pristup netu i uz to kada nadjem malo vremena izmedju dva posla ja obavezno to slobodno vreme iskoristim da nesto novo NAUCIM ovde na forumu! Takodje po neki put dam svoje misljenje i komentar na neki problem koji je postovao neki od korisnika foruma, a za koji sam siguran da znam u cemu je resenje problema.
        Drugo,ja sam ovde nov ucesnik i jos uvek ucim pravila ponasanja i koriscenja ovog foruma! Dosta se ostro prilazi svakom novom clanu ako nesto pogresi,kao da svi moramo da budemo rodjeni nauceni

        Sto se tice same dijagnostike na Golfu koji sam radio, jedino bi bas totalni dunster ili nepoznavalac engleskog jezika mogao da pogresi citajuci onako lepa uputstva u BOSCH ESI tronic
        Takodje posedujem i VISA, VAG COM i VAG 1551 koji mi takodje pomazu pri dijagnostici kvarova.
        Znaci,od svega toga jedino me buni ono sto sam napisao na pocetku teme jer je sve ostalo sto moze da se izmeri ili uoci OK. Naravno da uvek nesto moze da promakne ali ovaj put se nadam da nije
        Ja sam svestan koliko ne znam i da jos mnogo toga moram da naucim ali neko moje iskustvo koje se stice zadnjih 15 godina i to iz Autodatinih knjiga (tada je nije bilo na CD ili DVD) i konkretno na automobilima (iskljucivo benzinci sa Bosch,AC Delco ili Mareli elektronikom) nije za podcenjivanje
        Da imam vise vremena mogao bih da udjem u polemiku sa kolegom
        RS-4 u vezi "PODESAVANJA" TP senzora ali neka to ostane za neki drugi put...
        pozdrav

        Comment

        Working...
        X