Naime u pitanju je bila Astra H 2005 god. sa motorom Z16XEP.
Covek je doterao auto i pozalio se na probleme prilikom startovanja motora kad je motor zagrejan. Preuzet automobil i posle otprilike dva sata krenem da ubacim auto u servis, upalio bez vecih problema, ubacio ga unutra i ostavio da radi da se zagreje. MIL lampica svetli, kada je motor dostigao radnu temperaturu, ugasim ga, probam da upalim, normalno, vergla oko sekunde i upali, tako dva puta i na trecem pokusaju motor anlasuje oko cetiri sekunde i prestane da anlasuje. Ponovni pokusaj ali vise nema anlasovanja, totalni muk, jacina lampica na tabli se ne smanjuje prilikom pokusaja anlasovanja.
Posto svetli MIL, kacim aparat i iscitavam greske:
Motor - U 2139 CAN-BUS nema komunikaciju sa CIM-om
U 2108 CAN sabirnica nije povezana sa ABS/TC/ESP
U 2104 ponovno podesavanje brojaca CAN sabirnice
U 2103 CAN sabirnica, cvor nema komunikaciju
P 1600 zameni elektronsku upravljcku jedinicu
PO 650 neispravan kontrolni sklop indikatora
PO 230 primarni krug pumpe za gorivo-preslab signal
PO 204 injek. cil. 4- kvar
PO 203 injek. cil. 3- kvar
PO 202 injek. cil. 2- kvar
PO 201 injek. cil. 1- kvar
ABS/
TC/ESP- U 2105 nema komunikacije ECM i CAN sabirnice
CO800 prenizak napon sastava
CIM - U 2105 nema komunikacije ECM i CAN sabirnice
U 2100 nema komunikacije sa CAN sabirnicom (velika brzina)
IPC - PO 460 krug senzora nivoa goriva, podrucje rada
PO 115 signal temperature rasladnog sredstva motora neispravan
PO 654 signal brzine motora neispravan
PO 500 signal brzine vozila izvan zadanog podrucja
PO 550 krug kilometar sata izvan zadanog podrucja
DIS - U 2139 neispravni podatci CIM-a
Sve navedene greske nisu trenutno prisutne, znaci samo zabelezene, posto je tako sve su zapisane i obrisane.
Rezultat, motor zavergla oko sekund i upali, nema MIL lampice vise.
Posle dva minuta pali se MIL, dok motor radi kontrolisem preko parametara napajanje i ono je 14,1V.
Ugasim motor i probam da upalim, vergla oko cetiri sekunde i prestane sa verglanjem, mrtav. Desava se nova situacija, na tabli kad se da kontakt tri sekunde svetle MIL i ABS lampice i nestanu kao da nikad nisu bile tu.
Zbog novonastale situacije kontrolisem PRISUTNOST modula i NEMA motornog kompa, CAN ga nevidi, nepostoji, otiso...
Ok, definitivno iz svih onih grsaka i iz novonastale situacije imam problem sa komunikacijom, merim na dijagnostickom konektoru pinove 6-14 i dobijem 63,8 oma zatim pinove 3-11 i dobijem variranje od 61-257oma a posle 15 sekundi se smiri i zakuca na 61,2 oma.
To je pocetak, e sad kako bi Vi krenuli dalje?
Kakv bi zakljucak izveli iz svega ovog i nasta bi se prvo usresredili?
Ali kad date predlog molim i obrazlozite zasto bas na to sumljate i na koji nacin i gde bi vrsili merenja?
Pozdrav
Covek je doterao auto i pozalio se na probleme prilikom startovanja motora kad je motor zagrejan. Preuzet automobil i posle otprilike dva sata krenem da ubacim auto u servis, upalio bez vecih problema, ubacio ga unutra i ostavio da radi da se zagreje. MIL lampica svetli, kada je motor dostigao radnu temperaturu, ugasim ga, probam da upalim, normalno, vergla oko sekunde i upali, tako dva puta i na trecem pokusaju motor anlasuje oko cetiri sekunde i prestane da anlasuje. Ponovni pokusaj ali vise nema anlasovanja, totalni muk, jacina lampica na tabli se ne smanjuje prilikom pokusaja anlasovanja.
Posto svetli MIL, kacim aparat i iscitavam greske:
Motor - U 2139 CAN-BUS nema komunikaciju sa CIM-om
U 2108 CAN sabirnica nije povezana sa ABS/TC/ESP
U 2104 ponovno podesavanje brojaca CAN sabirnice
U 2103 CAN sabirnica, cvor nema komunikaciju
P 1600 zameni elektronsku upravljcku jedinicu
PO 650 neispravan kontrolni sklop indikatora
PO 230 primarni krug pumpe za gorivo-preslab signal
PO 204 injek. cil. 4- kvar
PO 203 injek. cil. 3- kvar
PO 202 injek. cil. 2- kvar
PO 201 injek. cil. 1- kvar
ABS/
TC/ESP- U 2105 nema komunikacije ECM i CAN sabirnice
CO800 prenizak napon sastava
CIM - U 2105 nema komunikacije ECM i CAN sabirnice
U 2100 nema komunikacije sa CAN sabirnicom (velika brzina)
IPC - PO 460 krug senzora nivoa goriva, podrucje rada
PO 115 signal temperature rasladnog sredstva motora neispravan
PO 654 signal brzine motora neispravan
PO 500 signal brzine vozila izvan zadanog podrucja
PO 550 krug kilometar sata izvan zadanog podrucja
DIS - U 2139 neispravni podatci CIM-a
Sve navedene greske nisu trenutno prisutne, znaci samo zabelezene, posto je tako sve su zapisane i obrisane.
Rezultat, motor zavergla oko sekund i upali, nema MIL lampice vise.
Posle dva minuta pali se MIL, dok motor radi kontrolisem preko parametara napajanje i ono je 14,1V.
Ugasim motor i probam da upalim, vergla oko cetiri sekunde i prestane sa verglanjem, mrtav. Desava se nova situacija, na tabli kad se da kontakt tri sekunde svetle MIL i ABS lampice i nestanu kao da nikad nisu bile tu.
Zbog novonastale situacije kontrolisem PRISUTNOST modula i NEMA motornog kompa, CAN ga nevidi, nepostoji, otiso...
Ok, definitivno iz svih onih grsaka i iz novonastale situacije imam problem sa komunikacijom, merim na dijagnostickom konektoru pinove 6-14 i dobijem 63,8 oma zatim pinove 3-11 i dobijem variranje od 61-257oma a posle 15 sekundi se smiri i zakuca na 61,2 oma.
To je pocetak, e sad kako bi Vi krenuli dalje?
Kakv bi zakljucak izveli iz svega ovog i nasta bi se prvo usresredili?
Ali kad date predlog molim i obrazlozite zasto bas na to sumljate i na koji nacin i gde bi vrsili merenja?
Pozdrav
Comment