Fiat Ducato kombi 2.0

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tech
    CBC Senator XXL
    • 13.01.2008
    • 384
    • Novi Sad

    Fiat Ducato kombi 2.0

    Pozdrav,
    problem je Fiat Ducato kombi 97.god. 2.0 motor,simultano ubrizgavanje,nema CMP davac,DIS paljenje bez knock senzora,2 ventila po cilindru,nema hidro-podizace.
    Istorija problema je sledeca.Dosao u servis sa problemom da ne rade 2 i 3 cil.Izmerena kompresija na tim cilindrima 0.Izgoreo dihtung glave i pukla glava.Montirana druga polovna glava predhodno generalno uradjena u poznatom servisu koji radi samo te stvari.Nakon toga na leru ne radi 4.cil.koji je na prvom merenju imao dobru kompresiju.Pri obrtajima i wot-u proradi taj cilindar.
    Ponovo izmerena kompresija-u granicama na svim cilindrima.Mehanicar koji radi taj auto zamenio bobinu,kablove,svecice,brizgaljke sa magistralom i regulatorom,kompletnu usis.granu sa reg. ler gasa i potenc. leptira i problem i dalje ostao na 4.cil.Takodje menjao mesta kablovima na brizgaljkama(simultano-istovremeno ubrizgavanje) bez promene.
    Proveren zazor izmedju bregaste i plocica ventila-ok.Skinuta ponovo glava i poslata na proveru,nista se nije naslo.Montirana druga polovna glava takodje generalno uradjena,ista stvar.Prilikom obrade/sredjivanja obe glave montirana stara bregasta koja je i bila na vozilu s tim da se vizuelno ne vidi da je ostecena,nije potrosen/pojeden nijedan breg.
    Nakon toga sam se i ja ukljucio u problem.Podpritisak na leru rapidno osciluje od oko 17 in/Hg do oko 19,5 in/Hg da bi se umirio sa dodavanjem gasa.Pri 2500 obrtaja iznosi oko 22 in/Hg.Radna kompresija na leru za 1.cil. je 6,5,za 2.cil. je takodje 6,5,za 3.cil. je 7,5,za 4.cil. je 6.Nisam radio leak-down test jer nemam potreban alat,inace gde se moze nabaviti i za koliko para?

    Izduv. pulsevi motora sa sinhr. na vis.naponu 1.cilindra(onesposobljene brizgaljke)

    Vreme u sekundama.

    Usis.pulsevi,sinhr. VN 1.cil.

    Vreme u sek.

    Pulsevi u karteru motora.

    Vreme u sek.

    Molim vas misljenja,komentari,ideje.Auto nije napravljen.
    Pozdrav
  • comi 1342
    Moderator
    • 28.09.2005
    • 1126
    • NS
    • Giulietta ,PUG 106,

    #2
    Odakle taj auto uzima vakum za servo za kočnice, pretpostavljam da nema ABS ?
    "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
    "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

    Comment

    • TECA
      CBC Senator XXL
      • 14.10.2007
      • 2355
      • Oz

      #3
      Problem lici na to da negde falsira na usisu oko cetvrtog cilindra.Da li je probano da se prska nekim sprejom oko spoja usisne grane i glave?Desava se da glave nisu bas sa istog motora i imaju malo drugaciji oblik usisnog kanala i dihtung ne pokriva najbolje.
      Za tester curenja mogu sutra da ti posaljem adresu u Subotici,oko 100€.

      Comment

      • RS-4
        CBC Veteran
        • 29.04.2008
        • 162
        • Norway

        #4
        100 evra, samo, daj dve adrese

        Koji je motor u pitanju, najcesci RFW ili neki drugi?

        Kod RFW-a prvi cilindar je do menjaca a koji kod tog motora pravi problem?

        Desava se prilikom demontaze-montaze dizni da se osteti O-ring ili ti gumica na dizni pa provlaci fals... servo... mogu opravdati variranje vakuma.

        Nadam se da si 100% siguran u dizne.


        Pozdrav

        Comment

        • TECA
          CBC Senator XXL
          • 14.10.2007
          • 2355
          • Oz

          #5
          Rs,danas gledao u racun,oko 150€ kosta tester.
          Derbix-Promet 024-546-163

          Comment

          • RS-4
            CBC Veteran
            • 29.04.2008
            • 162
            • Norway

            #6
            E, svaka ti dala, ovaj placen 450... daj neku sliku tog iz Subotice posto nisam nasao na int. prezentaciji






            Pozdrav

            Comment

            • TECA
              CBC Senator XXL
              • 14.10.2007
              • 2355
              • Oz

              #7

              Mozda malo mirise na rizu,ali zavrsava posao

              Comment

              • Tech
                CBC Senator XXL
                • 13.01.2008
                • 384
                • Novi Sad

                #8
                RS-4 problematicni cilindar je prvi do menjaca odnosno 4. od razvoda.Brizgaljka na problematicnom cilindru zamenjena sa drugom s cilindra koji nema problem,situacija bez promene,ostao problem na 4. cilindru.

                Teco,comi 1342,provereno curenje vazduha tako sto sam pustao acetilen simultano prateci integrator sonde.Kolega mehanicar prethodno proverio creva serva,benz. i uljnih para,vakuma.Glava motora i usis. grana su odgovarajuci za to vozilo s tim da je probano i sa granom koja je skinuta sa ispravnog vozila.Hvala za informaciju o leak-down testeru.

                Postoji anomalija u izduv. pulsevima pri startovanju motora sa punim gasom i onesposobljenim brizgaljkama(snimak sa pocetka teme) koje motor pravi izduvavajuci vazduh iz cilindara i ponasajuci se kao vazd. pumpa.Mislim da takvu anomaliju ne moze izazvati fals vazduh.

                Pozdrav

                Comment

                • Tech
                  CBC Senator XXL
                  • 13.01.2008
                  • 384
                  • Novi Sad

                  #9
                  Snimak usisnih pulseva motora napravljen pri anlasovanju motora sa iskljucenim brizgaljkama i krpom zapusenim usisom.Sinhronizacija sa vis.naponom na 1.cil.


                  Malo zumirano.


                  Snimak usis.pulseva pri radu motora na leru.Sinhronizacija VN 1.cil.


                  Snimak izduv.pulseva pri radu na leru.Sinhr. sa VN na 1.cil.


                  Sumljivo disanje motora.Pozdrav

                  Comment

                  • Tech
                    CBC Senator XXL
                    • 13.01.2008
                    • 384
                    • Novi Sad

                    #10
                    Cekam da stigne leak-down tester pa da onda vidim sta se desava

                    Comment

                    • TECA
                      CBC Senator XXL
                      • 14.10.2007
                      • 2355
                      • Oz

                      #11
                      Sumnjam da propusta na duhtung glave izmedju 3 i 4 cilindra.Probaj sa uduvavanjem vazduha,kada su ventili na 3 i 4 svi zatvoreni,pa vidi da li pretace...

                      Comment

                      • Tech
                        CBC Senator XXL
                        • 13.01.2008
                        • 384
                        • Novi Sad

                        #12
                        Pozdrav,
                        konacno sam nasao vremena da napisem da je problem resen.Nije bilo curenja na ventilima vec se izduv. ventil na 4.cilindru prerano otvarao(negde oko 130 umesto 40 stepeni pre donje mrtve tacke) sto se vidi na oscilogramima.



                        Plava traka-CKP signal Crvena traka-struja anlasera
                        Braon traka-VN na 1.cil. Zelena traka-izduvni pulsevi motora
                        Vreme izrazeno u ms.Snimci napravljeni pri anlasovanju motora sa iskljucenim brizgaljkama.

                        Leak-down tester je pokazao da nema curenja i potvrdio oscilograme.Pri tom,provereno dobar zazor ventila i vizuelno neostecena bregasta.Takodje probano sa drugom,polovnom,bez razlike.

                        Pozdrav i hvala svima koji su ucestvovali

                        Comment

                        • dieselman
                          CBC Senator XXL
                          • 14.11.2005
                          • 833
                          • tt

                          #13
                          ...bilo bi lepo saznati kako i zasto se taj ventil otvarao prerano?

                          Comment

                          • Valent Vudriga
                            CBC Senator XXL
                            • 02.04.2005
                            • 2778
                            • USA

                            #14
                            Pitanje je pitanje je pit................
                            Ako je zazor bio po propisu, jedini nacin da se otvara prerano je da se pomakne sami breg, a to bas i nije moguce, narocito na dvije bregaste.
                            Postoje bregaste na kojima su bregovi upresani na cijev i znaju se pomaknuti, no tesko da je to slucaj ovdje.

                            Comment

                            • Tech
                              CBC Senator XXL
                              • 13.01.2008
                              • 384
                              • Novi Sad

                              #15
                              Zazor na svim izduvnim ventilima pa i na 4.cil. je 0,40mm(fabr.podaci kazu 0,40mm sa tolerancijom +-0,05mm) u sta su se licno uverili svi mehanicari zajedno sa mnom.

                              Poznato mi je da kod nekih franc.modela breg se na toplo upresuje na bregastu tako da sam u nekom momentu posumljao na to dok medjutim u ovom slucaju bregasta je iz jednog odlivka/celine.

                              Problem je resen povecanjem zazora na 4.izduvnom ventilu.
                              Tacan uzrok problema je nejasan.

                              Comment

                              Working...
                              X