Pozdrav,
problem je Fiat Ducato kombi 97.god. 2.0 motor,simultano ubrizgavanje,nema CMP davac,DIS paljenje bez knock senzora,2 ventila po cilindru,nema hidro-podizace.
Istorija problema je sledeca.Dosao u servis sa problemom da ne rade 2 i 3 cil.Izmerena kompresija na tim cilindrima 0.Izgoreo dihtung glave i pukla glava.Montirana druga polovna glava predhodno generalno uradjena u poznatom servisu koji radi samo te stvari.Nakon toga na leru ne radi 4.cil.koji je na prvom merenju imao dobru kompresiju.Pri obrtajima i wot-u proradi taj cilindar.
Ponovo izmerena kompresija-u granicama na svim cilindrima.Mehanicar koji radi taj auto zamenio bobinu,kablove,svecice,brizgaljke sa magistralom i regulatorom,kompletnu usis.granu sa reg. ler gasa i potenc. leptira i problem i dalje ostao na 4.cil.Takodje menjao mesta kablovima na brizgaljkama(simultano-istovremeno ubrizgavanje) bez promene.
Proveren zazor izmedju bregaste i plocica ventila-ok.Skinuta ponovo glava i poslata na proveru,nista se nije naslo.Montirana druga polovna glava takodje generalno uradjena,ista stvar.Prilikom obrade/sredjivanja obe glave montirana stara bregasta koja je i bila na vozilu s tim da se vizuelno ne vidi da je ostecena,nije potrosen/pojeden nijedan breg.
Nakon toga sam se i ja ukljucio u problem.Podpritisak na leru rapidno osciluje od oko 17 in/Hg do oko 19,5 in/Hg da bi se umirio sa dodavanjem gasa.Pri 2500 obrtaja iznosi oko 22 in/Hg.Radna kompresija na leru za 1.cil. je 6,5,za 2.cil. je takodje 6,5,za 3.cil. je 7,5,za 4.cil. je 6.Nisam radio leak-down test jer nemam potreban alat,inace gde se moze nabaviti i za koliko para?
Izduv. pulsevi motora sa sinhr. na vis.naponu 1.cilindra(onesposobljene brizgaljke)

Vreme u sekundama.
Usis.pulsevi,sinhr. VN 1.cil.

Vreme u sek.
Pulsevi u karteru motora.

Vreme u sek.
Molim vas misljenja,komentari,ideje.Auto nije napravljen.
Pozdrav
problem je Fiat Ducato kombi 97.god. 2.0 motor,simultano ubrizgavanje,nema CMP davac,DIS paljenje bez knock senzora,2 ventila po cilindru,nema hidro-podizace.
Istorija problema je sledeca.Dosao u servis sa problemom da ne rade 2 i 3 cil.Izmerena kompresija na tim cilindrima 0.Izgoreo dihtung glave i pukla glava.Montirana druga polovna glava predhodno generalno uradjena u poznatom servisu koji radi samo te stvari.Nakon toga na leru ne radi 4.cil.koji je na prvom merenju imao dobru kompresiju.Pri obrtajima i wot-u proradi taj cilindar.
Ponovo izmerena kompresija-u granicama na svim cilindrima.Mehanicar koji radi taj auto zamenio bobinu,kablove,svecice,brizgaljke sa magistralom i regulatorom,kompletnu usis.granu sa reg. ler gasa i potenc. leptira i problem i dalje ostao na 4.cil.Takodje menjao mesta kablovima na brizgaljkama(simultano-istovremeno ubrizgavanje) bez promene.
Proveren zazor izmedju bregaste i plocica ventila-ok.Skinuta ponovo glava i poslata na proveru,nista se nije naslo.Montirana druga polovna glava takodje generalno uradjena,ista stvar.Prilikom obrade/sredjivanja obe glave montirana stara bregasta koja je i bila na vozilu s tim da se vizuelno ne vidi da je ostecena,nije potrosen/pojeden nijedan breg.
Nakon toga sam se i ja ukljucio u problem.Podpritisak na leru rapidno osciluje od oko 17 in/Hg do oko 19,5 in/Hg da bi se umirio sa dodavanjem gasa.Pri 2500 obrtaja iznosi oko 22 in/Hg.Radna kompresija na leru za 1.cil. je 6,5,za 2.cil. je takodje 6,5,za 3.cil. je 7,5,za 4.cil. je 6.Nisam radio leak-down test jer nemam potreban alat,inace gde se moze nabaviti i za koliko para?
Izduv. pulsevi motora sa sinhr. na vis.naponu 1.cilindra(onesposobljene brizgaljke)

Vreme u sekundama.
Usis.pulsevi,sinhr. VN 1.cil.

Vreme u sek.
Pulsevi u karteru motora.

Vreme u sek.
Molim vas misljenja,komentari,ideje.Auto nije napravljen.
Pozdrav
Comment