Radio sam zamenu motora sa 8v na 16v, i prilikom zamene instalacije, majstor nije izvukao konektor za dijagnostiku.
Bilo kako bilo, auto je upaljen, i krenuo sam autoputem kuci, za Beograd. Auto je presao 250km bez problema, i vozio sam konstantno 110-120. Kad sam krenuo da preticem neki sleper, ubrzao sam na 140 i tog momenta je auto umalo ukopao u mestu, da nisam bio vezan, poljubio bih soferku. Pustio sam gas i auto se povratio i nastavio sam 110-120, ali od tog momenta, cuju se detonacije iz izduva, gasi se na leru, trokira kad se da gas i sl. Jedva sam se dokotrljao do kuce. Otisao kod majstora i ustanovljeno je 3 stvari:
1) negde vuce fals vazduh u povecim kolicinama
2) nesto nije u redu sa elektrikom (svecice, kablovi i tako to)
3) naliva goriva (crn dim iz auspuha, ostar miris benzina iz izduva, a bilo je i par kapljica benzina...)
Problem sa fals vazduhom je resen. Svecice i kablove cu kupiti kad se otvore prodavnice, posto je vikend, pa cemo da vidimo sta ce dalje biti.
Ali ostaje problem sa nalivanjem goriva, i zbog toga pisem u ovoj sekciji. Ja i majstor ne znamo kako da jurimo gde je problem, sumnjamo da neki senzor pravi problem. Imamo aparat za dijagnostiku, ali nemamo izvucen konektor za dijagnostiku. Stici ce mi konektor od prodavca motora, ali ne znam kako da ga nakacim. U pitanju je Bosch motronic 2.5, na C20XE motoru. Kad bi smo nakacili to, mogli bi da jurimo gde je problem.
U medjuvremenu, imam unimer i osciloskop pri ruci, sa time cenim da mozemo "peske" da jurimo problem bez dijagnostike, al mi treba pomoc kakve vrednosti treba da ocekujem od razlicitih senzora, kao npr, protokomer, lambda sonda i sl. I koji su jos senzori odgovorni za smesu, osim protokomera i lambde?
Bilo kako bilo, auto je upaljen, i krenuo sam autoputem kuci, za Beograd. Auto je presao 250km bez problema, i vozio sam konstantno 110-120. Kad sam krenuo da preticem neki sleper, ubrzao sam na 140 i tog momenta je auto umalo ukopao u mestu, da nisam bio vezan, poljubio bih soferku. Pustio sam gas i auto se povratio i nastavio sam 110-120, ali od tog momenta, cuju se detonacije iz izduva, gasi se na leru, trokira kad se da gas i sl. Jedva sam se dokotrljao do kuce. Otisao kod majstora i ustanovljeno je 3 stvari:
1) negde vuce fals vazduh u povecim kolicinama
2) nesto nije u redu sa elektrikom (svecice, kablovi i tako to)
3) naliva goriva (crn dim iz auspuha, ostar miris benzina iz izduva, a bilo je i par kapljica benzina...)
Problem sa fals vazduhom je resen. Svecice i kablove cu kupiti kad se otvore prodavnice, posto je vikend, pa cemo da vidimo sta ce dalje biti.
Ali ostaje problem sa nalivanjem goriva, i zbog toga pisem u ovoj sekciji. Ja i majstor ne znamo kako da jurimo gde je problem, sumnjamo da neki senzor pravi problem. Imamo aparat za dijagnostiku, ali nemamo izvucen konektor za dijagnostiku. Stici ce mi konektor od prodavca motora, ali ne znam kako da ga nakacim. U pitanju je Bosch motronic 2.5, na C20XE motoru. Kad bi smo nakacili to, mogli bi da jurimo gde je problem.
U medjuvremenu, imam unimer i osciloskop pri ruci, sa time cenim da mozemo "peske" da jurimo problem bez dijagnostike, al mi treba pomoc kakve vrednosti treba da ocekujem od razlicitih senzora, kao npr, protokomer, lambda sonda i sl. I koji su jos senzori odgovorni za smesu, osim protokomera i lambde?
Comment