Kadett 2.0 16V, par problema

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • shadow
    CBC Senator XXL
    • 23.09.2005
    • 555
    • Beograd

    Kadett 2.0 16V, par problema

    Radio sam zamenu motora sa 8v na 16v, i prilikom zamene instalacije, majstor nije izvukao konektor za dijagnostiku.

    Bilo kako bilo, auto je upaljen, i krenuo sam autoputem kuci, za Beograd. Auto je presao 250km bez problema, i vozio sam konstantno 110-120. Kad sam krenuo da preticem neki sleper, ubrzao sam na 140 i tog momenta je auto umalo ukopao u mestu, da nisam bio vezan, poljubio bih soferku. Pustio sam gas i auto se povratio i nastavio sam 110-120, ali od tog momenta, cuju se detonacije iz izduva, gasi se na leru, trokira kad se da gas i sl. Jedva sam se dokotrljao do kuce. Otisao kod majstora i ustanovljeno je 3 stvari:

    1) negde vuce fals vazduh u povecim kolicinama
    2) nesto nije u redu sa elektrikom (svecice, kablovi i tako to)
    3) naliva goriva (crn dim iz auspuha, ostar miris benzina iz izduva, a bilo je i par kapljica benzina...)

    Problem sa fals vazduhom je resen. Svecice i kablove cu kupiti kad se otvore prodavnice, posto je vikend, pa cemo da vidimo sta ce dalje biti.

    Ali ostaje problem sa nalivanjem goriva, i zbog toga pisem u ovoj sekciji. Ja i majstor ne znamo kako da jurimo gde je problem, sumnjamo da neki senzor pravi problem. Imamo aparat za dijagnostiku, ali nemamo izvucen konektor za dijagnostiku. Stici ce mi konektor od prodavca motora, ali ne znam kako da ga nakacim. U pitanju je Bosch motronic 2.5, na C20XE motoru. Kad bi smo nakacili to, mogli bi da jurimo gde je problem.

    U medjuvremenu, imam unimer i osciloskop pri ruci, sa time cenim da mozemo "peske" da jurimo problem bez dijagnostike, al mi treba pomoc kakve vrednosti treba da ocekujem od razlicitih senzora, kao npr, protokomer, lambda sonda i sl. I koji su jos senzori odgovorni za smesu, osim protokomera i lambde?
    My crew is all fired up
    Y'all better just wise up
  • nemanya
    CBC Veteran
    • 29.03.2008
    • 199
    • Beograd

    #2
    Senzor temperature rashladne tečnosti...mada mislim da nisi toliki baxuz da to crkne
    "..da ima karburator,ja bih znao da ga ... produvam. Al' ova elektrika,sve neke dizne i koješta..ki da teraš šporet.."

    Comment

    • povratnik
      CBC Član
      • 29.09.2008
      • 50
      • krusevac

      #3
      Evo kako ces da povezes konektor za dijagnostiku.


      Da malo pojasnim,
      ako dobijes original dijagnosticki dzek sa deset pina kao gore na slici,iz njega mora da ti vire makara cetiri i to:
      - braon-zuta je na B pinu dijag. priklj. i koristi ga L vod na autodijagnost. uredjaju;
      - braon-bela je na G pinu dijag. priklj. i koristi ga K vod na autodijagnost. uredjaju;
      - treca zica je masa (nemam podatak koje je boje) i prikljucena je na A pin;
      - cetvrta zica je na F pinu i to je stalni plus.
      Ove zice (po boji) ces najlakse pronaci u snopu zica koje izlaze iz ECU,odnosno na uticnici ECU gde ces ih pronaci po sledecim brojevima:
      - braon-zuta zica je na pinu br. 13 i ide do pina dijag. priklj. B;
      - braon-bela zica je na pinu br. 55 i ide do pina dijag. priklj. G;
      - minus dovedi na pin dijag. priklj. A, bilo gde sa mase (lima);
      - plus dovedi na pin dijag. priklj. F, sa table osiguraca.

      Nadam se da ces se snaci pri povezivanju jer vidim da imas unimer, a moje licno misljenje delim sa nemanya da je u pitanju termo davac temperature motora i dodao bih da proverite ispravnost protokomera.
      pozdrav
      Миром на рат идите,
      и ратом мир чините,
      љубављу на љубав идите,
      Али крвљу крв СРПСКУ браните.

      Стефан Немања
      (Свети Симеон Мироточиви)

      Comment

      • shadow
        CBC Senator XXL
        • 23.09.2005
        • 555
        • Beograd

        #4
        Masa je braon boje bila. Hvala na pomoci. Uspesno sam nakacio konektor i povezao ga na dijagnostiku. Crkao je protokomer. Zamenio sam ga i sad je sve ok. ECU je prijavljivao za protokomer "Voltage too low".

        Ono sto mi nije jasno sad, sta je to crklo u njemu. Protokomer je Hot Wire tipa i vidim zicu i nije u prekidu. Otvorio sam ga, unutra nema nikakve elektronike, samo par otpornika, i to zalivenih providnom smolom koja ih stiti od spoljnih uticaja. Ovih dana kad budem imao malo vise vremena, skinucu tu smolu i proveriti te otpornike.

        Znaci taj konektor se zove ALDL? Da li su L i K vodovi isti protokol kao na OBD-II ? Tj, da li ja mogu da to spojim na OBD-II dijagnostiku?
        My crew is all fired up
        Y'all better just wise up

        Comment

        • povratnik
          CBC Član
          • 29.09.2008
          • 50
          • krusevac

          #5
          Drago mi je da si uspeo da povezes dijag. priklj. i otkrijes kvar na tvom autu. Sto se tice prevezivanja sa ALDL na OBD II dijag. priklj. mislim da to moze sada kada znas koja je zica iz ECU za K i L vod ali ne znam da li ce ta OBD II dijagnostika da podrzava Bosch motronic 2.5 . Ipak neka ti neko strucniji od mene odgovori sa sigurnoscu na ovo pitanje...
          pozdrav
          Миром на рат идите,
          и ратом мир чините,
          љубављу на љубав идите,
          Али крвљу крв СРПСКУ браните.

          Стефан Немања
          (Свети Симеон Мироточиви)

          Comment

          • RANK
            CBC Senator XXL
            • 28.02.2007
            • 1635
            • Beograd
            • FIAT MAREA WEEKEND 1

            #6
            Originally posted by shadow
            Znaci taj konektor se zove ALDL? Da li su L i K vodovi isti protokol kao na OBD-II ? Tj, da li ja mogu da to spojim na OBD-II dijagnostiku?
            'asembli lajn dijagnostik link'
            nije kompatibilan sa obd-II
            "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

            Comment

            • nemanya
              CBC Veteran
              • 29.03.2008
              • 199
              • Beograd

              #7
              Inače, ALDL skeneri uopšte nisu skupi za napraviti, koga zanima.
              Za male pare može da se napravi i da skuplja prašinu dok ne zatreba
              "..da ima karburator,ja bih znao da ga ... produvam. Al' ova elektrika,sve neke dizne i koješta..ki da teraš šporet.."

              Comment

              Working...
              X